
1wi7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 1wi7

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Biała Podlaska / Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
655 wyświetleń profilu
-
Cofa zapłon w Audi A4 B5 1.8T ANB po remoncie na hybrydzie K03
1wi7 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Cześć, Mam Audi do upalania na torze, w ostatnim czasie: kompletny remont głowicy kuta korba nowe pierścienie cylindry były w dobrym stanie nowy rozrząd Specyfikacja: k03 hybryda na wysokoprzepływowym 9 łopatkowym wirniku Intercooler RS3 8V, wydech 2,5 cala, tip silikonowy, wtryski 0 280 156 102 (Porsche Cayenne 4.5 V8 Turbo) Świece nowe NGK PFR6Q Ogólnie auto jeździ dobrze, ale w przed remontem tłok na 4 cylindrze wyglądał jak przy spalaniu stukowym (został wymieniony) Aktualnie po logach nadal widać mocne cofanie zapłonu, dodatkowo magicznie turbo przestało trzymać doładowanie do samego końca - czuć gwałtowny spadek powyżej 5,5k Wstawiam logi do analizy - może ktoś ma pomysł co jeszcze warto sprawdzić? Planowałem zakładanie k04-064 hybrydy, ale czy jest sens jak zapłon jest taki słaby? Log #852956 LOG.TUNEZILLA.COM Log #852957 LOG.TUNEZILLA.COM Log #852958 LOG.TUNEZILLA.COM -
up
-
TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Coś poprzednio mi się źle dodały
-
TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Witam, Proszę o podpowiedź czy taki przepływ na przepływce nie jest zbyt niski. Wydaje mi się, że trochę zaniża. Auto to A4 B5 1.8T ANB, hybrydowe K03, wytryski Porsche, dolot silikonowy i seryjna rura wydechowa na 1 tłumiku przelotowym + pusty kat. Myślę nad tym aby zrobić większy wydech i jeszcze lekko ruszyć soft. Logi zrobiłem sobie tak profilaktycznie żeby zobaczyć co się dzieje bo auto w tym setupie kilka imprez sportowych przejechało, ale apetyt rośnie.
-
Smok nie był czyszczony. Jednakże przy zapchanym smoku ciśnienie spada, tak sądzę...
-
Witam, Ostatnio w moim A4 zaczął odzywać się jak podejrzewam napinacz łańcucha, bo stuka na rozgrzanym silniku podczas schodzenia z obrotów czasami. Stwierdziłem, że sprawdzę ciśnienie oleju. Pomiar wykazał na wolnych obrotach okolice 4barów przy czym ciśnienie nie jest stałe - wskazówka skacze +- 0,4 bara jakoś. na wyższych obrotach ciśnienie osiąga jakoś 6-7 bar. Silnik uważam, iż jest bardzo dobrej kondycji. Pracował zawsze cicho, równo itp. Przebieg 220k. Pomimo odezwania się napinacza na zimnym silniku nie słychać go przy odpaleniu. Czy takie ciśnienie oleju jest do przyjęcia czy powinienem się martwić? Sprawdzałem na dwóch manometrach bo pierwszemu wyskalowanemu do 40bar nie zaufałem jak zobaczyłem wynik...
-
Po roku powolnych napraw (z racji że to auto zabawka), auto jako tako zaczyna więcej jezdzić. Dostało nowe świece NGK PFR6Q, mapę po czym zrobiłem logi i nadal nie podobają mi się korekcje na kanale 020, no i przepływ malutki. Dodatkowo przy doładowaniu czasami słyszę świst, doładowanie pomimo tego utrzymane. Przepływka walnięta czy najpierw badać nieszczelność?
-
A te duże korekcje sondy na 033 to nie oznaczają, że jest ubogo?
-
Nieszczelność w dolocie będzie się objawiać takimi wskazaniami przepływki?
-
Bardzo proszę o potwierdzenie mojej teorii o uszkodzonej przepływce, oraz co się dzieje z korekcją od sondy lambda? Octavia 1.8t AUM 150KM Niestety nie wszystkie pomiary udało się zrobić do odcinki... http://vaglog.pl/log-002_033_115_hduSFOQ.html http://vaglog.pl/log-002_031_118_mFQoy.html http://vaglog.pl/log-002_033_020_al8Lc.html http://vaglog.pl/log-003_020_862t8b.html http://vaglog.pl/log-115_118_3O1y7.html
-
[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ
1wi7 odpowiedział(a) na Maniusiek28 temat w Audi A4 B5
Podpinam się pod to pytanie. Zastanawiam się właśnie czy taki cooler nie wymaga mniej wycinania zderzaka. Po drugie to mam dostęp do części tanich jak barszcz od 2.5tdi. -
a ten błąd lambdy to co może byc? I dopiero sobie przypomnialem, wczesniej znalazlem uszkodzony zaworek zwrotny na podcisnieniach i w celu szybkiej "poprawy" chwilowej, wstawilem w jego miejsce kawałek rurki, zeby tylko zachować szczelność. Czy może to również wpływa na doladowanie, co prawda niby nie jest to obieg sterujący turbem, ale może jakoś pośrednio wpływa? Zaworek na zdjeciu: PS. to nie moje zdjecie Klapa w turbinie okazała się bardzo luźna, nie domykała się. Została naprawiona troche domowymi sposobami, ale narazie działa. Auto przyspiesza jak szalone pomimo że to tylko seria 150KM i quattro. Na logach widze delikatne przeladowanie przez pewien czas, czy powinienem się tym martwić? Dodam, że podciągnąłem zawór WG na regulacji tak że otwiera się przy około 0.45-0.5bara ciśnienia w wężyku od N75. http://vaglog.pl/log-003_115_AXnhSJa.html
-
Czy to pewna informacja? Ja też posiadam ANB i będe się przymierzał do modzienia. Znalazlem że u mnie siedzi K03-005 (058 145 703J), a to nie jest K03s. Czy turbo z BEX pasuje P&P? I czy lepiej pakować zdrowe BEXowe czy robić hybryde? Planuje ustrzelić okolice 230-240KM (oczywiscie nie samym turbo)
-
Wiem, że ma prawo nie jechać ze względu na doładowanie (brak), oraz dlatego, że jest niezarejestrowane Diagnozowanie będe musial robić we własnym zakresie, myśle ze dam rade. Zastanawiam się po prostu czy dv musze podmienic na 100% sprawna, lub nowa, czy jest jakis inny myk na sprawdzenie jej ;]
-
dodatkowo logi statyczne: http://vaglog.pl/log-002_032_033_44M43w.html No i po logach pojawił się błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1 P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent Readiness: 0010 1001 A ten zawór dv można jakoś jednoznacznie sprawdzić czy jest sprawny?