Skocz do zawartości

damiannice

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damiannice

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia damiannice

0

Reputacja

  1. Wszystko się zgadza dzięki wielkie za pomoc znaki były porobione i koło zamachowe ustawione jest na 0 Wszystko sie zgrywa i przy punkcie zero tłok jest w możliwie najwyższym położeniu czyli jest wszystko okej Udało mi się pobrać program i wszystko zaczęło znów trybić Po skanowaniu auta co ważne nie znalazło wcześniejszego błędu tnz. 550 odpowietrzyłem cały układ paliwowy filtr przewody i bak Nie ma żadnego powietrza Kat wtrysku był mocno przestawiony oczywiście już jest wszystko w normie kąt wynosi ok 55-58 przy 80°C Wielkie dzięki za pomoc i schemat który potwierdził że znak na kole to 0 a nie kreska Pozdrawiam
  2. Witam, dziś już drugi post na forum ;P i zaczynam od problemu... mój samochodzik to a4 b5 1.9tdi afn quattro samochód gdy kupiłem palił dobrze i nie miał żadnych dolegliwości, lecz po wyjeździe za granicę stał trochę czasu nie tak dawno wróciłem i planowałem wymianę rozrządu filtrów płynów itd. Po powrocie zauważyłem dziwne dolegliwości samochód nie odpalał tak jak wcześniej i przerywał powyżej 2.5tys obrótów nie kopcił nie grzał się itd. Po podpięciu vaga wywaliło: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 018 P Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G70SG 1623 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 00295 2 Faults Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate Rozumiem że chodzi tu o regulację kąta wtrysku. Samochód dobrze odpalał ale tylko jak było ciepło, sprawdziłem też świece żadna z nich nie grzała. Więc zakupiłem wszystko co potrzebne no i zabawa w wymianę rozrządu filtrów świec i przy okazji uszczelnienie pompy wtryskowej została wymontowana i zawieziona do uszczelnienia (uszczelki sparciały) samochód ma bardzo mały przebieg... wszystko robiłem przez weekend dziś odebrałem pompę i razem z tatą zamontowaliśmy. Pompa i koło założone zostało tak jak wcześniej (tata twierdzi że nie można zrobić tego innaczej) zresztą porobiliśmy znaki teraz tak przy rozpięciu rozrządu wszystko zostało zblokowane i ustawione na znakach( teraz ważna sprawa tata twierdzi że jak wymieniał wcześniej rozrządy to znak na kole zamachowym powinien być ustawiony na I ja wszędzie słyszałem że na 0 ustawiliśmy na 0. Po spięciu rozrządu obrocie silnikiem nic się nie zblokowało wszystko jest na swoich znakach. po złożeniu przodu zamontowaniu wszystkiego, nastąpiły próby rozruchu wiadomo wszystko po zapowietrzane trochę się kręciło nim.... no ale bez przesady nie chciał w ogólę łapać choć paliwo w pompie już było i z wtrysków leciało... Tata poluzował śruby na pompie i dał ja maxymalnie w stronę silnika przyspieszył wtrysk po kręceniu 10min w miare jako tako odpalił ale to jest tak jak powinno być, silnik chodzi twardo głośno i na zimny nie pali. Zobaczę jeszcze jutro rano, ale nie odpali tak jak powinien Moje założenie jest takie że trzeba przestawić pompę o jeden ząbek, ale tatko uważa że to nierealne i trzeba przestawić rozrząd wał na punkt I na kole zamachowym. Po dzisiejszym dniu zgłupiałem i nie wiem co robić. Do tego wszystkiego coś się zrypało z programem vag... i wywala mi go oczywiście połączenie działa widzi itd ale nie mogę zczytać błędów ani zobaczyć jaki jest kąt Gdybyście mieli gdzieś jakąś instalkę to chętnie pobiorę> Z góry wielkie dzięki za jaką kolwiek pomoc i podpowiedzi, na pewno się przydadzą sorry za post pod postem. Hallo pomoże ktoś coś ?
  3. Witam i pozdrawiam kolegów, fanatyków i maniaków a4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...