-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O shocknage

Informacje
-
Imię
R.
-
Miasto
Turyngia/Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1211 wyświetleń profilu
-
Najważniejsze, że Tobie to pasuje. Nie każdy będzie podzielał Twoje zdanie Na moje oko to też średnio siedzi
-
MAM RS4 19" 8.5J Pirelli Pzero 235/35 Opony są z rantem ochronnym i na oryginalnym zawieszeniu wystają poza obrys
-
Czy przy zawieszeniu 1BE + Eibach ProKit i kołach 255/35 19" ET 33 9J będzie przycierać? Na taki zestaw bardziej polecany jest rozmiar 245, ale po 1 Audi zaleca taki rozmiar a po 2 na TUV mogą się doczepić o nieodpowiednią szerokość opony
-
A czy na pewno takowa kamera jest zamontowana w aucie?
-
255 na 8.5J to dość szeroka opona i dlatego przyciera. Myślę, że najlepsze byłaby tu opona 245/30 przy 20 calach
-
Jaki ON tankujecie do swoich 2.0 CR zwykły czy uszlachetniony?
shocknage odpowiedział(a) na karol_lodz temat w 2.0TDI
Ja swego czasu porównywałem Orlen a Shella. Na Orlenie za każdym razem przejeżdzam na baku około 100km mniej niż na paliwie z Shella. Webasto też dość dobrze testuje jakoś paliwa. Na paliwie z Orlena, gdy go włączam to zaczyna piszczeć i lecieć dym. Na paliwie z Shella nigdy to nie wystąpiło. -
Ja od zawsze lałem ten olej i wymieniałem co 10k km. Ostatnio mechanik wlał mi Valvoline i w sumie nie czuje żadnej różnicy w dźwięku, ani kultury pracy. Też jestem zdania, aby nie lać byle czego i pilnować wymian co 10 tys km a będzie git.
-
Ja miałem podobnie po wymianie rozrządu. Gdy się czujnik od wałka zagrzał to wyskakiwała "spiralka" i nie dało się odpalić samochodu. Wystarczyło poczekać pół godziny i auto odpalało. Rozwiązaniem było ustawienie wyprzedzenia kąta zapłonu.
-
A4B8.5 - BlackAvant - Quattro - 2.0TDI 200PS 448Nm S-Tronic
shocknage odpowiedział(a) na shocknage temat w Audi A4/S4/RS4 B8
-
A4B8.5 - BlackAvant - Quattro - 2.0TDI 200PS 448Nm S-Tronic
shocknage odpowiedział(a) na shocknage temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Poza powyższym zrobiony duży serwis ✅ montaż kompletnego zawieszenia przód ✅ wymiana oleju i filtrów ✅ wymiana oleju w skrzyni + filtra hydraulicznego ✅ wymiana płynu hamulcowego ✅ wymiana płynu chlodniczego ✅ wymiana rozrzadu + pompa wody ✅ wymiana oleju dyferencjału -
A4B8.5 - BlackAvant - Quattro - 2.0TDI 200PS 448Nm S-Tronic
shocknage odpowiedział(a) na shocknage temat w Audi A4/S4/RS4 B8
-
A4B8.5 - BlackAvant - Quattro - 2.0TDI 200PS 448Nm S-Tronic
shocknage odpowiedział(a) na shocknage temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Miała być już oddana do studia det. na początku roku, ale przez koronę mój wyjazd do Polski mocno się opóźnił -
A4B8.5 - BlackAvant - Quattro - 2.0TDI 200PS 448Nm S-Tronic
shocknage odpowiedział(a) na shocknage temat w Audi A4/S4/RS4 B8
-
Oczyszczacz powietrza.
shocknage odpowiedział(a) na Zemis temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
Sharp KCD50EUW Lecz następnym razem przy 60m2 wziąłbym KCD60 -
Oczyszczacz powietrza.
shocknage odpowiedział(a) na Zemis temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
Oczyszczacz Xiaomi jest dobry, lecz nie ekonomiczny. Studiowałem temat parę dni i jedynym słusznym wyborem jest Sharp. Cykl wymiany filtra w tanich oczyszczaczach pokroju Xiaomi to od 3 do maxymalnie 6 miesięcy. Cena lepszego zespołu filtrów do Xiaomi to około 200 zł Filtry w oczyszczaczu Sharpa mają żywotność do 10 LAT. Wystarczy je czyścić co pół roku (przypomina o tym dioda) Koszty eksploatacji tych dwóch urządzeń w ciągu 10 lat: Sharp - około 2000 pln Xiaomi - 500 pln + 20x200 = 4500 pln Liczby nie kłamią Ja posiadam oczyszczacz + nawilżacz Sharpa już 2 lata. Mieszkamy z żoną w miejscu o dość czystym powietrzu, lecz częstotliwość występowania przeziębień spadła drastycznie w dół. Polecam !