Skocz do zawartości

krzysztof1975

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztof1975

Informacje

  • Imię
    krzysztof
  • Miasto
    poznań-inowrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

301 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysztof1975

1

Reputacja

  1. Dodam zaworek jest umieszczony z przodu grilla po lewej stronie trzeba odkręcić maskownice roboty na dwie minuty
  2. Witam odnośnie wymiany czujnika klimatyzacji, jeżeli mamy nabita klimę to trzeba bardzo szybko zacząć wykręcać czujnik, zaworek pod którym wkręcony jest czujnik działa na zasadzie wentyla samochodowego
  3. jest ponoć jakiś czujnik prędkości który powoduje ze podczas dużej prędkości kierownica staje się bardziej sztywna, jak widziałem procedurę od afn to nic takiego, niektórzy coś mówią że sanki trzeba odkręcić
  4. panowie mam parę pytań pierwsze czy maglownica w tym modelu ma czujnik. drugie pytanie czy da rade ja wymienić bez kanalu, i czy wymiana nastepuje tak samo jak w afn co kolega pisze na forum, jak tak to poprosze jakiś opis lub numer tel
  5. krzysztof1975

    Immobilaizer

    koledzy tez miałem problem z immo, latałem szukałem a to proste, najlepiej kupić emulator immo koszt około 70 zł i po problemie,
  6. dzieki strary za odpowiedź, byłem u kumpla na warsztacie i wszystko z kata poszło do tłumnika, spalanie okolo 15 litrów w miescie, ps co sądzicie lepiej wymienić tyłumnik czy go jakoś czyścić
  7. panowie i tutaj się pojawia mój następny problem, mam problem z podpięciem kompa jest zasilanie na linii k, jest plus i masa i nie mogę się za nic połączyć, nie wiem co jest grane, jak wiecie to pomóżcie
  8. panowie pierwszą objawom było to że jak odpaliłem silnik to katalizator bardzo mocno grechotał było słychać jak wszystko w nim lata, zaraz po tym samochód stracił moc, dużo mocy strasznie muli, zacząłem obserwować spalanie na początku zaczął palić około 1,5 litra więcej, teraz jak już grechotanie sie zmniejszyło auto dalej muli i zarazem spalanie się zwiększyło około 2,5 litra więcej, kumpel powiedział że to zatkany kata i trzeba wyjąć środek z kata, co wy panowie na to
  9. mam pytanie czy kabel vag można podpiąć bezpośrednio do komputera, jak tak to które to są kabelki, problemem jest to że nie działa mi gniazdo diagnostyczne, jest w nim zasilanie na lini k tez jest ale skaner ani laptop nie mogą się połączyć co może byc tego przyczyną
  10. panowie mam pytanie jak i gdzie powinno być podłączone gniazdo diagnostyczne nadmienię że dochodzą trzy kabelki masa jest ok linia k ok tylko niema plusa, po podłączeniu plusa od gniazda zapalniczki mam napięcie ale nadal komputer nie widzi mi gniazda
  11. panowie mam pytanie jak i gdzie powinno być podłączone gniazdo diagnostyczne nadmienię że dochodzą trzy kabelki masa jest ok linia k ok tylko niema plusa, po podłączeniu plusa od gniazda zapalniczki mam napięcie ale nadal komputer nie widzi mi gniazda
  12. krzysztof1975

    wysokie spalanie

    panowie mam pytanie czy, zwiększone spalanie może być przyczyną uszkodzony katalizator, nadmienię że zaczął grechotać
  13. krzysztof1975

    katalizator

    panowie mam pytanie, prawdopodobnie rozpadł mi sie katalaizator, słychać w nim grechotanie, mam pytanie czy w zawiązku z tym mogę przez to odczuwać spadek mocy
  14. panowie mam problem audi a4b5 1.8 adr rok 95, mam gniazdo diagnostyczne umieszczone pomiędzy fotelami dochodzą do niego trzy kabelki, brak jest zasilania, może podpowiedzieć dokąd idzie wiązka i jak sprawdzić czy pozostałe przewody są dobrze podłączone, nadmienię że już podłączyłem plus z zapalniczki i nic, komputer nic nie widzi proszę o pomoć
  15. panowie mam pytanie jakie napięcie w lampce podsufitki, bo mi pokazuje 5v a żarówki są na 12 *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin Tu się tylko witamy. - Temat przeniesiony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...