Cześć
Mam pewien -problem ,a mianowicie oddałem a4 b6 avant do warsztatu na weryfikację stuków w zawieszeniu ,gdzie stwierdzono iż do regeneracji jest kolumna kierownicza ( magiel)
oraz drążki kierownicze . Zregenerowali mi magiel wymienili drążki kier oraz ustawili zbieżność (dostałem wydruk wzorowo wykonanej zbieżności) .Odebrałem samochód po wykonanej naprawie i po pierwszym teście jazdy
z prędkością powyżej 120 km/h stwierdziłem iż samochód ściąga i bardzo żle się prowadzi ( nadmienię iż przed naprawą jechał jak po sznurku nawet przy 200 km/h)
Będę próbował reklamować tę usługę .( ale już mam nerwa na ten warsztat)
Ponadto słyszałem że nie każdy warsztat jest w stanie ustawić dobrze geometrię na wielowahaczu oraz o ustawieniu krzywej zbieżności - niektórzy mechanicy ( diagności) robią duże oczy słysząc taki temat.
A może ktoś z Was jest wstanie polecić mi jakiś warsztat we wrocku który porządnie ustawi geometrię
proszę o pomoc