wetheppl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wetheppl
Informacje
-
Imię
Bart
-
Miasto
ONY
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.8 V6
-
Kod silnika
AQD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia wetheppl
0
Reputacja
-
Wentylator działa, wisko zasprzęgla, głowice, gniazda, pierścienie, itp nowiutkie, zegary sprawne. Ogólnie loteria... Tydzień po mieście polatam i bez problemu a z autostrady dojade do bramek i zaczynają sie jaja.."Majster" mówi, że tak ma być ale to mnie nie przekonuje..
-
Witam pacjent to silnik 2.8 AQD, silnik po generalce dorównującej wartości wozu. Problem polega na tym że temperatura cieczy potrafi w korku przekraczać 110 stopni co skutkuje grzaniem się silnika, już raz mi awaryjnie odcięło klimę.Termostat, wisko, wentylator klimy, czujnik G62, nowe z ASO. Błędów w VAG'u brak. Jakiś pomysł na diagnozę? Dzisiaj po trasie zauważyłem, że pierwsza chłodnica ta czarna bodajże oleju jest zimna druga już gorąca. Górnego węża od chłodnicy nie da się dotknąć z gorąca jednak Twardy nie jest, do dolnego nie mam jak się dostać. Ktoś pomoże? Bo upały idą ..
-
Gaz zakładam dzisiaj, także w czwartek będę wiedział jak auto zachowuje się na gazie, VAG przed i po remoncie silnika żadnych błędów nie pokazał. Podepne w piątek ponownie. Gdy oddawałem wóz parę godzin temu podczas gwałtownego ruszania spod maski słychać było metaliczny stuk, coś jakby poduszka, na jałowym można gazowac do odcinki i zero niepokojących odgłosów spod maski.
-
Witam mam problem z B5 Quattro tip tronic z 2000r. Po jakimś czasie w trasie auto przestaje równomiernie przyspieszać, szarpie, odczucie jest podobne do tego jakby przednie koła najezdzaly na kostkę brukową, silnik na postoju zaczyna skakać delikatnie na boki. Przy wrzuceniu na D lub R i noga na hamulcu nierówna praca się nasila. Silnik jest po generalce, w skrzyni świeży olej i filtr. Podobno poduchy okej. Dzisiaj auto idzie do gazownika i nie wiem co o tym wszystkim myśleć? Jakieś pomysły za co się złapać?
-
W moim przypadku sprawę rozwiązała wymiana termostatu i czujnika
-
Witam podepnę się pod temat, u mnie tylko na postoju wskazówka jest w stanie dobić do 90, od razu po ruszeniu leci do 60, czasami przy większych prędkościach na autostradzie wzniesie się do 70, grzeje w środku normalnie. Czy wartość z kodów klimatronica z pozycji 51 (temperatura chłodzenia silnika) jest równoznaczna z temp silnika? Tam wartość po chwili od ruszenia stoi na 90 stopniach.