Skocz do zawartości

wetheppl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wetheppl

Informacje

  • Imię
    Bart
  • Miasto
    ONY

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6
  • Kod silnika
    AQD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wetheppl

0

Reputacja

  1. Wentylator działa, wisko zasprzęgla, głowice, gniazda, pierścienie, itp nowiutkie, zegary sprawne. Ogólnie loteria... Tydzień po mieście polatam i bez problemu a z autostrady dojade do bramek i zaczynają sie jaja.."Majster" mówi, że tak ma być ale to mnie nie przekonuje..
  2. Witam pacjent to silnik 2.8 AQD, silnik po generalce dorównującej wartości wozu. Problem polega na tym że temperatura cieczy potrafi w korku przekraczać 110 stopni co skutkuje grzaniem się silnika, już raz mi awaryjnie odcięło klimę.Termostat, wisko, wentylator klimy, czujnik G62, nowe z ASO. Błędów w VAG'u brak. Jakiś pomysł na diagnozę? Dzisiaj po trasie zauważyłem, że pierwsza chłodnica ta czarna bodajże oleju jest zimna druga już gorąca. Górnego węża od chłodnicy nie da się dotknąć z gorąca jednak Twardy nie jest, do dolnego nie mam jak się dostać. Ktoś pomoże? Bo upały idą ..
  3. Gaz zakładam dzisiaj, także w czwartek będę wiedział jak auto zachowuje się na gazie, VAG przed i po remoncie silnika żadnych błędów nie pokazał. Podepne w piątek ponownie. Gdy oddawałem wóz parę godzin temu podczas gwałtownego ruszania spod maski słychać było metaliczny stuk, coś jakby poduszka, na jałowym można gazowac do odcinki i zero niepokojących odgłosów spod maski.
  4. Witam mam problem z B5 Quattro tip tronic z 2000r. Po jakimś czasie w trasie auto przestaje równomiernie przyspieszać, szarpie, odczucie jest podobne do tego jakby przednie koła najezdzaly na kostkę brukową, silnik na postoju zaczyna skakać delikatnie na boki. Przy wrzuceniu na D lub R i noga na hamulcu nierówna praca się nasila. Silnik jest po generalce, w skrzyni świeży olej i filtr. Podobno poduchy okej. Dzisiaj auto idzie do gazownika i nie wiem co o tym wszystkim myśleć? Jakieś pomysły za co się złapać?
  5. W moim przypadku sprawę rozwiązała wymiana termostatu i czujnika
  6. Witam podepnę się pod temat, u mnie tylko na postoju wskazówka jest w stanie dobić do 90, od razu po ruszeniu leci do 60, czasami przy większych prędkościach na autostradzie wzniesie się do 70, grzeje w środku normalnie. Czy wartość z kodów klimatronica z pozycji 51 (temperatura chłodzenia silnika) jest równoznaczna z temp silnika? Tam wartość po chwili od ruszenia stoi na 90 stopniach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...