Skocz do zawartości

geniusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O geniusz

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Sokołowski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia geniusz

0

Reputacja

  1. Rozumiem panowie, zacznę od filtra paliwa i dam znać co jak ,bo szczerze mówię nwm kiedy był wymieniany. Pozdrawiam Witam panowie, nie miałem czasu więc dopiero wczoraj zabrałem się do roboty i wymieniłem filtr paliwa i dodatkowo zastosowałem przed filtrem paliwa a przewodem z baku zawór zwrotny, ale nic to panowie nie dało wydawało mi się ze nawet jeszcze dłużej kręcił, wiec posiedziałem jeszcze całe popołudnie i zmieniłem węże na bezbarwne i zaobserwowałem ze po zgaszeniu silnika w wężyku między filtrem a pompą zbiera się powietrze, i założyłem zawór zwrotny na tym wężyku zaraz przy filtrze i ku mojemu zdziwieniu dziś rano odpalił bardzo ładnie, ale zobaczymy co będzie popołudniu, dam znać na wieczór. Pozdrawiam
  2. Tak kolego pali ciężko tylko na niedogrzanym,na ciepłym pali bardzo ładnie, na mrozie po dłuższym staniu tez nie źle, ale jak się odpali i się niedogrzeje i zgasi się ją to potem długo kręci, jakieś pomysły? ? A co do tego układu, to jakiś pomysł kolego od czego zacząć? ?
  3. Witam .Panowie mam problem z odpalaniem mojej a4b5 ,na początku nie chciała palić po dłuższym staniu wiec kupiłem świece żarowe i teraz po dłuzszym staniu na zimnym odpala nawet ładnie a problem jest tego rodzaju ze jak odpalii się nie nagrzeje to potem długo kręci żeby odpalić, w końcu zaczyna łapać ale tak jak by paliwa nie dostawała, i co może być panowie? ??
  4. geniusz

    Centralny zamek

    Yhym no to dobrze kolego dostosuje się do twoich wskazówek i zamontuje go pod kierownicą ,zabieram się do roboty . Kolego Adranie bardzo ,serdecznie pozdrawiam i dziękuję .Dostosowałem się do twojej instrukcji i wszystko smiga jak należy U mnie też był jeden kabelek do kierunków to zamontowałem dwie diody prostownicze które kiedyś kupiłem do prostownika i mi zostały i jest ok Z plusem miałem łatwiej ponieważ miałem wcześniej puszczony kabel do tuby i się do niego podpiołem.Jeszcze kabel od anteny miałem za krótki ale go przedłużyłem i wystawiłem tak jak ty miałeś i zasięg jest super .Pozdrawiam jeszcze raz .
  5. geniusz

    Centralny zamek

    Panowie więc tak zdarzyła mi się okazja i odkupilem moduł zamka centralnego z pilota od kolegi z rozbitego auta i teraz nwm jak to podłączyć ,bo chcę go podłączyć w bagazniku i tak z mojego modułu wychodzą2 białe kable monusowe które dają prąd tylko przy naciśnięciu przycisków czyli są one od otwierania i zamykania ,następny to brązowy jest na nim w momencie naciśnięcia przycisku prąd ale plusowy no i dodatkowo 2 jeszcze +i- no to to wiadomo .Pomoże mi ktoś????
  6. geniusz

    Centralny zamek

    Dzięki wielkie kolego ,dużo mi pomogłeś dam znać z efektów końcowych.Za parę dni.
  7. geniusz

    Centralny zamek

    Witam kolego, poniżej masz link podczepienia sterownika centralnego zamka od A do Z ze zdjęciami, nie jest trudne założenie na pewno sam sobie poradzisz. Pozdrawiam LINK: https://a4-klub.pl/index.php?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/ Kolego a podesłał byś mi link do sterownika tego co ty masz ? Z góry dziękuje.
  8. geniusz

    Centralny zamek

    Z góry dziękuję kolego a podeslal byś jakoś link do tego samego co ty masz albo podobne i powiedział co tam dalej robić
  9. geniusz

    Centralny zamek

    Witam wszystkich.Koledzy mam audi a4 b5 1.9tdi 95rok i interesuje mnie czy dało by radę jakoś założyć otwieranie centralnego z pilota ,pewnie trzeba by kupić jakiś moduł ale gdzie go wstawic ,czy da to rade wogule ,dodaję że u mnie jest centralny orginalny pneumatyczny .
  10. Dzięki wam panawie jutro zabieram się do roboty,dam znać później jak poszło .
  11. Panowie mam następny problem w mojej audicy a4 b5 95rok 1.9tdi Od kupna mojego auta nie grzeje nagrzewnica w środku ,już odpowietrzałem kilka razy i nic ,woda też przepływa ,robiłem już wiele rzeczy myśląc że to wina nagrzewnicy ale także miałem problem ponieważ nie pokazywał zegar temp silnika więc myślałem że był zepsuty ale ostatnio pękł mi pasek i licznik odziwo skoczył na 110stopni więc doszłem do wniosku że działa i zaczołem szukać przyczyny i zauważyłem że wiatrak kręci się cały czas na pełnych obrotach ,chcąc zobaczyć czy to jego wina założyłem dykture z przodu chłodnicy (nie od strony wiatraka bo się nie dało )i temp podskoczyla do 65 najwyżej niekiedy do 70 i koniec czyli to wina tego wiatraka jak sądzę czy termostatu też? A i dodam jeszcze że w środku też było trochę cieplej
  12. Witam wszystkich i pozdrawiam . Drodzy koledzy posiadam audi a4b5 95r 1.9tdi i muszę wymienić gumę przegubu od strony koła ponieważ przy wymianie wahacza uszkodziła się i nwm od czego zaczać.Poradźcie jak to najłatwiej i najszybciej zrobić.Z góry bardzo dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...