Skocz do zawartości

NomadAd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O NomadAd

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Malopolska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Dobrze że dzielisz się swoim problemem, może to komuś pomoże, ale gdybyś nie kupował tych używanych części nie wyeliminował byś problemu [emoji6] Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  2. Co do kontrolki świec, sprawdź czy zapala ci się stop kiedy wciśniesz pedał [emoji6] Brak świateł jest sygnalizowany migającą kontrolką świec żarowych. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  3. Jeśli gwint jest zerwany nie pozostaje nic innego jak zrobienie nowego gwintu, o większej średnicy i zastosowanie większej śruby pasującej do nowego gwintu [emoji6] jest też opcja tulejowania starego otworu wtedy nie będzie konieczności dopasowywania nowej śruby. To wszystko pod warunkiem że jest tam na tyle materiału żeby można było poszerzyć uszkodzony otwór. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  4. Problem rozwiązany. Winowajcą był przekaźnik 337. Kupiłem nowy i problem z głowy [emoji6] Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  5. Jutro będę miał inny przekaźnik dam znać czy pomogło. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam. Od pewnego czasu borykam się z problemem nie działających wycieraczek w moim Audi. Problem najprościej opisać sytuacyjnie: Jadę sobie jak co dzień, pogoda pod chmurką. Zaczyna padać lekki deszczyk, włączam wycieraczki, które pracują bez zarzutu, po kilku minutach pracy wycieraczki wracają do pozycji "0" i koniec. Nie działa żaden stopień prędkości, spryskiwacze działają, nie słychać przekaźnika, który przy normalnej pracy cyka. Zjeżdżam na pobocze, czekam aż przestanie padać... Przełącznik wycieraczek zostawiam na pozycji 1, po chwili przestaje padać, przecieram szybę szmatką i jadę dalej. Mija kilka minut i wycieraczki zaczynają działać znów... Sprawdzałem styki konektorów przekaźnika 337 wyglądają ok, wymontowałem cały mechanizm wycieraczek, wyczyściłem sworznie oraz przeguby kulowe, nasmarowałem. Kolejna ulewa i problem się powtarza... Proszę o jakieś sugestie, gdzie może leżeć problem? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam, wymieniając płyny w samochodzie zauważyłem wypiety niebieski kabelek przy alternatorze. Wpialem go w jedyne miejsce gdzie pasowała wtyczka, czy on powonien byc podpięty w miejscu opisanym DF? Jest jeszcze otwór z opisem W ale nie ma tam żadnej blaszki. Dorzucam zdjęcie. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  8. Widzę dev się zna na rzeczy może jakieś konkrety Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  9. Witam. Przed świętami postanowiłem wymienić w swoim audi tylne tarcze hamulcowe wraz z klockami. Po wymontowaniu starych części i założeniu nowych zapomniałem o pierścieniach ABS... Założyłem nową tarczę z piastą i w pośpiechu pominąłem wyżej wspomniane pierścienie. Na jeździe próbnej strzelił mi elastyczny przewód w lewym, przednim kole, na szczęście jechałem powoli. Teraz zastanawia mnie czy jest to spowodowane brakiem odczytu ABS z tylnych kół (czujnik ABS swiecił cały czas podczas przejażdżki) czy może coś zrobiłem źle? Dodam że odpowietrzyłem tylne koła przy okazji wymiany. Doradźcie co teraz powinienem zrobić po świętach kupię nowe pierścienie zdemontuję tarcze i nałożę pierścienie. Jak teraz uzupełnić płyn w układzie tak aby nie zapowoetrzyc ABS'u (jeśli może się to stać) wymianę przewodów może zlecić doświadczonemu mechanikowi żeby znów nie popełnić głupiego błędu? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...