Skocz do zawartości

3M03

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 3M03

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Slejówek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON
  1. Czy coś udało się komuś ustalić coś więcej jak wymusić światła aby zaświecały się po zapłonie? Oczywiście chodzi o przypadek opisany wyżej.Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  2. 3M03

    Bixenon Xenon od A do Z

    Po japońsku zadziałają. Czyli jako tako bo wszystko inne nie będzie działać np. będą świecić kilkanaście metrów przed autem. Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, tak jak w tresci bixenon ze spryskami itp. Miałem do tej pory H7. Jakkolwiek nie zabrzmi to dziwnie to obydwie lampy jednocześnie przygasają. Film z youtube a zwłaszcza 42 sekunda to potwierdzają. Może nie jest to 30% ale na pewno jest różnica i .... wqr... Co z tym zrobić, co dalej.....
  4. Wszystko zrobiłem zgodnie ze schematami ELSY sprawdzając w informacjach w naszym forum. Nie ma żadnych błędów i problemów oprócz tego przygasania
  5. PANOWIE POMOCY! Zmodyfikowałem swoją B7 o bixenon z DRL wraz z wszystkimi pochodnymi ORI typu: spryski w zderzaku, PDC, samopoziom, moduł, soczewki z B8, nowe palniki itd. z 6 tys. Vagowanie bez problemu przyjęło moduł, czujniki i lampy i w zasadzie jest super. Było super bo: - przy odpalaniu na wyłączonych światłach a następnie przekręceniu włącznika na AUTO lub mijania – światła zapalają się ze słabszą jasnością w porównaniu z - przy odpalaniu silnika na AUTO - światła zapalają się z pełną mocą po czym po ok. 40 sekundach równocześnie obydwie lampy przygasają o ok. 20-30%. W moim przekonaniu świecą tak jak przy odpaleniu silnika na wyłączniku w pozycji OFF. Oczywiście w obydwu przypadkach lampy przechodzą test a w VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Wygląda to tak jakby po ok. 40 sekundach coś (może MCE) dało napięcie na obydwie lampy o 20-30% niższe. Co robić, gdzie szukać a może ktoś z Wawy lub okolic spróbuje zdiagnozować problem bo mnie już qw…… krew zalewa. Na forum nie znalazłem podobnego przypadku pozdrawiam
  6. PANOWIE POMOCY! Zmodyfikowałem swoją B7 o bixenon z DRL wraz z wszystkimi pochodnymi ORI typu: spryski w zderzaku, PDC, samopoziom, moduł, soczewki z B8, nowe palniki itd. z 6 tys. Vagowanie bez problemu przyjęło moduł, czujniki i lampy i w zasadzie jest super. Było super bo: - przy odpalaniu na wyłączonych światłach a następnie przekręceniu włącznika na AUTO lub mijania – światła zapalają się ze słabszą jasnością w porównaniu z - przy odpalaniu silnika na AUTO - światła zapalają się z pełną mocą po czym po ok. 40 sekundach równocześnie obydwie lampy przygasają o ok. 20-30%. W moim przekonaniu świecą tak jak przy odpaleniu silnika na wyłączniku w pozycji OFF. Oczywiście w obydwu przypadkach lampy przechodzą test a w VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Wygląda to tak jakby po ok. 40 sekundach coś (może MCE) dało napięcie na obydwie lampy o 20-30% niższe. Co robić, gdzie szukać a może ktoś z Wawy lub okolic spróbuje zdiagnozować problem bo mnie już qw…… krew zalewa. Na forum nie znalazłem podobnego przypadku pozdrawiam
  7. Tutaj masz instrukcję zdejmowania zderzaka: Tłumacz Google
  8. Mogę potwierdzić: Przy ustawieniu wartości na 114 nie trzeba kodować sprysków. Po ok 3 sekundach działają i działają i ... i nie wiem jak długo bo po kolejnych 5 sekundach cały przód jest mokry (mało powiedziane) a w zbiorniczku wir
  9. Ne mam komputera do zakodowania
  10. Juz na letnich.
  11. Nic za darmo. Audi takie hojne nie jest za wszystko trzeba zapłacić. Zbiorniczek i owszem jest przystosowany ale otwór trzeba wywiercić. Uszczelka ma o20 średnicy zewnętrznej. Czy ktoś może podać numer kostki tak aby zrobić na ori i wpiąć się z kablem w słupku a nie w MCE? ---------- Post dopisany 28-02-2014 at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2014 at 22:41 ---------- Założyłem już wszystko i ostatni krok to ustalić do której kostki w słupku z MCE wchodzi ten słynny przewód czerwono-biały. Na forum ktoś opisał ze jest to osobna mała kostka ale u mnie jej nie ma. Kabel z MCE oczywiście wychodzi i wchodzi do zielonej kostki. Z drugiej strony brak kabla sugerowałby ze to może być właśnie to. I ostatnie pytanie: Jaki rodzaj pinu wchodzi do tej kostki?
  12. 3M03

    Trzeba trzaskać drzwiami

    W instrukcji jest wskazane n smarowanie zawiasów smarem "białym" W tej sytuacji proponuję: 1. zabezpieczyć szmatkami drzwi wkoło zawiasu i nie żałując np. oczyszczacza do tarcz hamulcowych porządnie wymyć łączenia zawiasów górnego i dolnego; 2. środek do czyszczenia tarcz idealnie odparowuje ale można jeszcze sprężonym powietrzem przedmuchać pozostałe nieczystości; 3. smarem do zawiasów zasmarować 4. po zimie czynność powtarzać.
  13. A i masz rację byłem pewien że tak jak w B8 i stąd to zamieszanie
  14. Moim zdaniem właśnie w tym jest problem, że B7 ma włącznik ogrzewania lusterek zintegrowany z ich sterowaniem. Dlatego jak mogą działać samoczynnie z tylna szybą? Może wystarczy wymiana przełącznika?
  15. Z wielkim zdumieniem odbieram informacje od „matołów” nie potrafiących analizować informacji przekazywanej przez szerokoświatowe nośniki informacji ale przecież jest ich ok. 25 % procent. Zatem szanujmy i poglądy PASTALDO. Koledzy nie wyśmiewajmy Tomka vel OBROŃCA LED – ów w B5 ale szanujmy pracę każdego. Można zostać WŁADCĄ POSTÓW stosując kolokacje albo merytorycznie rozważać treść opracowania i być od zarania NOWICJUSZEM. Polskie przysłowie: głupi mówi co wie – MĄDRY WIE CO MÓWI, niestety Tomku nie nobilituje Cię do panteonu MĄDRYCH. Zatem przedstawiony materiał ma albo powinien być fundamentem do dalszych przemyśleń a nie do …… a zresztą proszę moderatora Musashi o zamknięcie postu. Szanuję 25 % naszego społeczeństwa i pozdrawiam w klimatach wakacyjnych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...