Skocz do zawartości

toonyaug

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O toonyaug

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    AUG

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

274 wyświetleń profilu

Osiągnięcia toonyaug

0

Reputacja

  1. Sam do końca nie wiem jescze, lepiej założyć może te większe od Bama? I mieć na zapas w przyszłości? To muszę się do gazownika przejechać.
  2. Tak icek seria ale jest plan na centralnego fmica, tak wtryski seryjne. Rozumiem także muszę jechać na regulację gazu. Wtryski pakować z bexa czy z BAM'a? Na zapas, z bama chyba nie są plug and play do avj, czy się mylę?
  3. Witam ponownie Wymieniłem sondę na ori boscha, falowanie i przytykanie na zimnym silniku ustało. Przesyłam teraz logi do ponownego sprawdzenia czy wszystko jest w porządku. Co o nich myślicie? Wszystko jest okej? na PB 002 i 033 : http://vaglogi.pl/log-002_033_Z6mH30.html 003 i 020 : http://vaglogi.pl/log-003_020_GcKO12.html 155 i 118 : http://vaglogi.pl/log-115_118_8lUIO0.html no i na LPG 002 i 033 : http://vaglogi.pl/log-002_033_JN01lP4.html Jak się mają te wskazania teraz?
  4. Rozumiem, zmienię sondę i wtedy zloguje ponownie. Wstępnie się orientowalem i nie wiem gdzie kupić internetowo sondę lambda, poleci ktoś jakąś dobrą stronę z Ori częściami? Ori sonda jest Boscha tak? Bo do ASO nie mam kiedy podjechać a mam trochę drogi.
  5. Wydech to teoretycznie mam odetkany bo nie posiadam środkowego i końcowe są przelotowe, tylko że na Ori rurach. Także ogarnę sondę i będę badał dalej. Również zobaczę co z tym EGT. A jaka może być przyczyna późnego wstawania turbo? Powolny koniec? ?
  6. Dzięki za odpowiedź, sondzie się przyglądałem i kable wydają się okej, być może kończy się jej żywot. Czyli cofanie zapłonów bardzo możliwe że przez sondę tak? Poza tym nie ma żadnych niepokojących parametrów ? Dodam że po ostrym butowaniu niekiedy turbo robi się czerwone ? Ale to pewnie przez dłubnięty soft. No i przydałoby się IC'ka centralnego wrzucić to już trochę będzie zimnego powietrza. Jeszcze jakieś rady ? Czy narazie przyjrzeć się jeszcze raz sondzie a w razie czego wymienić ? Jaką kupić sondę ? Ori boscha? Tam były chyba 2 rodzaje z tego co się orientowałem.
  7. Witajcie proszę o pomoc w analizie logów mojego silnika zrobiłem podane logi wzorując się na jednym z tematów na forum. LOGI Na PB 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_9t6IYyG.html 003 i 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_61Vt6.html 115 i 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_g3F5RJ.html i LOG na LPG 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_we6QW.html Z tego co wnioskuję to jest problem z sondą lambada, a tak poza tym jak się ma reszta parametrów. Objawem jest poszarpywanie na zimnym silniku zazwyczaj z rana na gazie , na benzynie nie ma tego problemu. Czy to będzie kwestia problemu z gazem? Parownikiem lub wystrojeniem ? Dodam iż nie mam katalizatora mam DP , sonda 2 wyłączona programowo. Silnik dłubnięty lecz nie wiadomo ile ma KM i Nm bo nie był hamowany. Liczę na pomoc i czekam na odpowiedzi i jakieś rady. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...