Skocz do zawartości

JarcioA4

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JarcioA4

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Bielsk Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

512 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JarcioA4

0

Reputacja

  1. Zapomniałem całkiem o pytaniu Zostało to ogarnięte, w skrócie.. "Żółty kabel z liczników kończy się w beżowej kostce, brakuje kontaktu bezowa kostka do ecu, pin w ecu szeroka kostka biały wkład pin 81" info od Dominika
  2. Witam! Pojawił się problem z moim autem po zmianie sterownika silnika z AJL na AWT, teraz fis pokazuje mi 52l/100 i taka sama jest średnia przez moment spadło do 16 a później znowu 52 i ciągle utrzymuje się na tej wartości. Miał ktoś taki problem ? Jak temu zaradzić ? Audi a4 b5 1.8T AJL/AWT 2000 rok
  3. Przyszedł Lipiec Czerwiec opuszczam ponieważ oprócz wymiany wkładek lusterek ( niestety fotochromy się wylały ) nie zrobiłem nic innego W Lipcu jednak auto trafiło do mechaniora, który zrobił parę rzeczy w aucie, mianowicie: - zmienił sprzęgło - przeguby - parę innych drobnych rzeczy no i zmienił także cooler! :D.. Dodatkowo zrobił mi orurowanie z kwasówki no i wszystko pięknie ładnie Jak już to wszystko się złożyło zaczęła się walka z mapa.. Niestety przegrana i mapa została taka sama jak kupiłem auto, był dłubnięty przez Niemca przede mną. No i od tamtej pory pojawił się bardzo dziwny dźwięk gdy auto się nagrzewało... Chodzi o tyrkanie i to bardzo głośne tyrkanie ale tylko w ciepły dzień i kiedy temperatura oleju było wyższa niż 90 stopni.. Zostałem nastraszony, że to panewki albo coś tam albo coś tam.. A okazało się dopiero niedawno, że to po prostu blacha między skrzynia, a blokiem. ? No i tak minął lipiec w sumie przez prawie cały miesiąc auto stało u mechanika więc nie nacieszyłem się z jazdy nim
  4. Przyszło się do kwietnia ?, w którym zrobiłem w sumie tylko jedną poważną rzecz.. Od samego początku coś dziwnie brzęczało przy schodzeniu z obrotów, dziwny metaliczny dźwięk. Okazało się że to turbinkaaa niestety, ale podejrzewałem to przez bardzo późne wstawanie auta. No i urodziło się pytanie, czy regenerować czy kupić coś innego.. Poszukałem pogrzebałem i kupiłem sobie hybrydę. Zdjęcie zepsutej ! No i foteczka sprawnej turbinki. Turbo założone, a auto aż świstało ❤️ .. Więcej nie grzebałem się przy aucie, ponieważ wyjechałem do Niemiec na 2 miesiące ( tym autem ). Jako że to jest 1.8T silnik, myślałem że będę na autostradzie zajeżdżał na każda stację, jednak tak nie było spalanie wyszło mi bardzo zadowalające.. 9.1l/100km przy prędkości 150 km/h na tempomacie i klimie. KWIECIEŃ - 2104 km Podczas pobytu w DE zauważyłem, że na 4 ja k deptałem do końca to niestety ale sprzęgło przestało domagać, uślizgiwało się raz na jakiś czas... No i wiadomo powrót i robienie sprzęgła. Ciąg dalszy nastąpi ;d
  5. Zderzak tylko na zdjęciu jest wygląda na dopasowany niestety nie jest ale wszystko w swoim czasie, blacharke planuje robić po załatwieniu wszystkich spraw dotyczących mechaniki fmic to ja zakładałem i o tym też napisze
  6. Witam wszystkich i przedstawiam swoje autko Data pierwszej rejestracji 07.08.2000 Silnik 1.8T AJL 180km Kod lakieru LZ9W, a o reszcie później Auto kupiłem 2 stycznia 2017 roku w małej wioseczce w Niemczech. Nie planowałem tego zakupu, siedziałem ze znajomym, który jechał do do Niemiec akurat po A4 B6 no i wpadłem na wspaniały pomysł, żeby popatrzeć coś w okolicy jego miejsca docelowego i znalazłem. Jedyny sedan na mobilach który mnie zainteresował ze względu na swoje wyposażenie czyli m.in.: - xenon - 4 el. szyby - skórzane grzane i elektryczne fotele - RNS-D - fotochromy - itp itd. Podczas oględzin wyszło od razu kilka mankamentów o których nie było wiadomo z aukcji jak to zawsze bywa :D.. Ale co tu dużo mówić, zabrałem ten samochód za bardzo dobrą cenę i dostałem w komplecie dodatkowe kółka na lato :). Tak wyglądał jak już był mój i tankowałem go przed drogą powrotną :D.. Wrócił sam dał radę bez problemów A teraz zdjęcia po dotarciu do domu To teraz lista rzeczy które rzuciły się na samym początku do robienia ?: - wyjący na pełnych obrotach wentylator - brak samopoziomowania oraz spryskiwaczy xenonów - rozkodowanie radia wraz z założeniem nowej taśmy bo ekran wariował - brak klimatyzacji, sprawdzenie przyczyny - niedziałający tempomat - nie otwierająca się tylna lewa szyba - wymiana akumulatora - do wymiany fis - czujniki parkowania - niedziałające ESP No i na starcie auto poszło do mechanika-elektryka, który kilka z wymienionych powyżej rzeczy zrobił Klima i wentylator - uszkodzenia dotyczyły kabli, poszły wiązki do wymiany i wszystko zaczęło działać Xenon i spryski zaczęły działać po wstawieniu "nowej" części tej co jest przy zawieszeniu nie pamiętam nazwy ? Naprawy wymienione powyżej zostały zrobione przez styczeń i luty 2017 roku. Dodatkowo jeszcze wymieniłem rozrząd i filtry ale to taka podstawa przy kupnie No i przegląd i auto zostało zarejestrowane ! Przez luty i marzec nie robiłem nic z samochodem oprócz drobnych niezauważalnych rzeczy. M in - zmieniłem uszczelkę przednich drzwi pasażera, ponieważ nie było dekoru.. Za uszczelkę wraz z beżowym dekorem zapłaciłem grosze, a wymieniłem ją sam od razu czyszcząc rant pod uszczelką na dole, bo niestety kto zaglądał ten wie że lubi się tam osadzać syf. (zdjęcie podglądowe jest od dawcy) - wymieniłem również 2 czujniki parkowania.. niestety jeden kupiłem NOWY wspaniały chiński czego nie polecam za nic w świecie... tylko używane ori! - zmieniłem głośnik bo niestety prawy przód zaczął "pierdzieć" - wymieniłem simering wybieraka bo zaczynał się pocić - pojechałem również na zbieżność co udowodniło mi, że nie był bity ALBO tak dobrze złożony Przez styczeń zrobiłem 2402 km wraz z powrotem z DE. Luty - 1577 km MARZEC 2017 Wybrałem się do serwisu AUDI w Białymstoku żeby sprawdzić jak tam z serwisowaniem było w tym aucie.. No i byłem mile zaskoczony, auto do 2009 było serwisowane, a ostatni seriws miało w 2016 roku z tego co pamiętam przy przebiegu 270k km więc raczej mam ori przebieg ( aktualnie 308000). Marzec przebiegał bardzo spokojnie.. - Wgrałem sobie polski język do radia i zrobiłem tą nieszczęsną taśmę. - Kupiłem dwie opony (używki, ale "mięsne"), wyważyłem letnie koła i zarzuciłem te skisłe felgi na auto.. Mówię skisłe ponieważ jak one wyglądają.. Byłem przerażony jak patrzyłem na nie luzem... Jednak jak wrzuciłem na auto to mi podpasowały! Felgi to Zender LaMans 17" 8.5J et35. - Wymieniłem również pompkę tempomatu.. Stara leży w garażu i jak naciskam na manetkę to trzyma prędkość ale o 10 niższą niż oczekiwana. No i zacząłem się zastanawiać co mi tak fyrka pod maską, od początku myślałem, że to jakaś blacha jednak nie spodziewałem się ze problem będzie aż tak złożony, ale o tym w KWIETNIU - No i sprawdziłem szczelność klimy, z którą też były "jajca".. Nie chciała się wcale załączyć bezpieczniki są wszystko git i nie dochodzi prąd ale jak? Skoro wszystko wymieniłem co było trzeba, a okazało się, że elektryk-mechanik dodał dodatkowy bezpiecznik trochę schowany! Zmieniłem bezpiecznik i chłodzi <3. MARZEC - 1135 KM Dobra to teraz dodam coś o wyposażeniu auta ?: Pełny fis, białe zegary trójramienna kierownica skórzany drążek skrzyni biegów i ręczny Xenon, halogeny tempomat RNS-D + BOSE + zmieniarka + DVD + tuner TV klimatronik elektryczne grzane skórzane fotele + składana kanapa + pokrowiec na narty 4x elektryczne szyby + szyberdach lusterko wsteczne fotochromatyczne + boczne fotochromatyczne czujniki parkowania zawias 1BE, ale aktualnie gwint KW zapasówka 16" raz użyta przeze mnie opona od nowości ta sama jeszcze włochata NIE MA QUATTRO ale nie ubolewam Bedę edytował post i opisywał wszystko co robiłem przy aucie Pozdrawiam!
  7. JarcioA4

    Jakie cewki do 1.8T

    Witam! Pacjent 1.8T AJL na sterowniku 7.5, duży cooler, turbo hybryda, wtryski od BAMa i inne zmiany. Jakie wrzucić cewki? Beru ZSE051 czy ZSE032?
  8. Problem się rozwiązał już jakiś czas temu Przyczyną tego tyrkotania była osłona między blokiem a skrzynia Oto zdjęcie winowajcy, osłona została odpowiednio zmniejszona i problem znikł
  9. Najprawdopodobniej docisk lub tarcza przy dużej temperaturze się rozciąga i przyhacza o obudowę sprzęgła, ale to tylko przypuszczenia Zobaczymy co tam wyjdzie
  10. Dźwięk idzie typowo zza motoru :/ raz na luzie bez sprzęgła raz ze sprzęgłem sobie tyrka, mam tak od ponad pół roku i w tym czasie zrobiłem remont silnika i całkiem zapomniałem o tym bo zima się nie pojawiało a teraz ciepłe dni i znowu to samo.. w tym tygodniu zerwe skrzynie i zobaczę co tam słychać :/ będę informował tutaj na bieżąco
  11. Może trochę odgrzewam może nie, ale u mnie po wymianie sprzęgła pojawiło się to samo, jak auto się nagrzeje to tyrka... i różnie bo raz na wciśniętym sprzęgle raz na puszczonym przestaje tyrkać jak dostanie obrotów :/ Dość drażniący dźwięk. Jest jakaś możliwość bez ściągania skrzyni?
  12. Zadzwonię jutro ps. W wersji na telefon nie pokazuje podpisów temu głupio zapytałem :/
  13. W jaki sposób mogę się z tobą skontaktować na pw ?
  14. No dobra przewertuje ten temat bardzo dokładnie, mówisz ze tak znajdę wszystkie informacje i nie będę musiał dopytywac ? pytam o to ponieważ moje hamulce z tyłu juz kończą zywot a jednak lepsze hamowanie by się przydało
  15. Troche tam czytałem, a jest opcja na 245x10 na 256x22, to by mi w zupelnosci wystarczyło ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...