Ja kupiłem sobie ten interface, wersja PRO (wersja PRO przychodzi z kluczem aktywacyjnym odblokowującym PRO, poza tym niczym nie różni się od zwykłej wersji).
Jeśli ktoś chce kupić, to polecam kupić przez niemiecki eBay - wysyłka od producenta z Litwy jest darmowa a sam face tańszy o jakieś 50 zl (wystawiają fakturę jeśli poprosicie).
Mam oryginalnego HEX-a i jeśli chodzi o możliwości samego urządzenia, to są zbliżone. Jedyne czego nie znalazłem to możliwości odczytania przebiegu z EDC.
Sama aplikacja na androida... jest trochę ciulowa i uważam ją za najsłabszy punkt tego zestawu. Wady:
1. Powolna
2. Wymaga dużej ilości klikania (szczególnie zapisywanie logów - dramat). Nie sprawdzi się raczej w warsztacie ze względu na to że dla każdego dodawanego auta trzeba zakładać osobny "profil".
3. W teorii działa bez połączenia z netem, w praktyce jest ono raczej niezbędne (np. odczytując kody usterek nie mając połączenia zobaczymy same numery usterek - bez ich opisów które apka sobie pobiera z sieci).
4. Obudowa gdniazda nie mieści się w B5 i pasku B5 przedliftowym w gniazdo i wymaga dopasowania szlifierką, producent wie o tym i można o sobie opierdzielić bez utraty gwarancji.
Zalety:
1. Po prostu to co ma działać działa: adaptacje, kodowanie, bs, długie kodowanie, odczyty itd.
2. Apkę ciągle rozwijają i na pewno będą sukcesywnie usuwać wszystkie niedoróbki i dodawać jakieś nowe bajery.
3. Połączenie bezprzewodowe jest bardzo wygodne, można z tabletem/telefonem iść pod maskę i robić sobie np. output testy czy inne kombinacje a pod nogami nie leży żaden kabel.
4. Wiele języków (w tym polski).
Jeśli szukasz interfejsu który ogarnie Twój samochód i jednocześnie nie jest chinolem bez gwarancji, to uważam że to najsensowniejsze rozwiązanie (250 zł).