Skocz do zawartości

Norkens

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Norkens

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Norkens

0

Reputacja

  1. DPF miałem cały zapchany popiołem. Druga sprawa jazda na krótkich odcinkach i gaszenie go podczas wypalania i poszła ropa do oleju i miałem ponad max stan. A żona dużo jeździ na miejscu.
  2. Panowie nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. SIlnik to 2.0 TDI CR 170km. Więc jestem po wyłączeniu EGR, wycięciu DPF i mapą silnika. Od tej pory samochód dłużej się nagrzewa i ma problem z utrzymaniem stałej temperatury 90C. Jak jade na wyższych obrotach to się nagrzeje a przy spokojnej jeździe spada do 70C nawet tak samo na biegu jałowym. Wczesniej tego nie zaobserwowałem. Pytanie czy jest to wina zaślepienia EGR i przez to chłodniczka EGR nie dogrzewa spalin jak jest zimny czy spaliny i płyn i tak mają obieg przez samą chłodniczkę? Czy może to termostat chłodnicy spalin? Wczesniej bardzo szybko łapał silnik temperaturę roboczą. Teraz 13C na dworze a ja po 15 kilometrach mam 70C więc boję się co będzie zimą.
  3. Błędów brak. Jak jadę stałą prędkością i mam wyższe obroty np 2500 i dam nagle gaz w podłogę tez ma około sekundy czy dwóch zwłoki dopiero wyrywa. Ewentualnie inne logi jeszcze mogę wrzucić bo dzisiaj robiłem wszystkie dynamiczne itd
  4. Witam. Niestety moje audi rozbiłem jakiś czas temu i zakupiłem Seata Altea XL Freetrack. Problem polega ze nie zależnie od obrotów silnika podczas nagłego przyspiesznia łapie jakies 2 sekundy muła po czym dopiero zaczyna ładnie przyspieszać. Logi dynamiczne to potwierdzają. Co może być przyczyną? Logi mam zrobione to mogę pokazać wszystkie. Log 011 Dynamik.xlsx Log 011 Dynamik obroty.xlsx
  5. Dzięki za odpowiedź napiszę do niego. Miałem wpuszczony kontrast i widać na łączeniach do skraplacza leciutkie zabarwienie a najwiecej czy osuszaczu na łączeniu z przewodami. A skraplacz coś koło 250 chyba kosztuje a wydaje się cały więc myślałem o samych oringach a zostawić ten co mam. Ale wyjadę przodem do wymiany rozrządu to będzie dokładnie widać jak wygląda od strony wewnętrznej
  6. A dławik jaki kupić kolor i z iloma oringami wkoncu? Po Vinie też dobierze dobry kolor i dławik? Wczoraj byłem w ASO po oringi i cena to 120zł jakoś za dławik a osuszacz ponad 800zł mi powiedzieli SZOK. Chce wszystko skompletować bo będę wymieniał rozrząd itd i odrazu wymienię oringi na skraplaczu, dławik i osuszacz właśnie. I nie wiem teraz który dławik kupić kolor średnice i ilość oringów?
  7. Dzięki wielkie za odpowiedź, bo nie mogłem do tego dojść. Orientujesz się jak wymienić oring przy skraplaczu? Czy da radę to zrobić bez zdejmowania zderzaka?
  8. A bez zdejmowania zderzaka nie da się jakoś dostać do tej rurki przy skraplaczu albo wyciągnąć go do góry lekko? I który osuszacz do mnie idzie? Jest ten wzór na VIN wyżej ale nie czaje właśnie jak go zinterpretować
  9. Podpinam się do pytania. Nie mam problemów z temp zawsze trzyma równo 90 stopni nawet w upalach ponad 30 stopaniach i korkach ale wiatrak mogę zatrzymać w rękach. Czy zimny silnik czy cieply tak samo się kręci. I wiskoza do wymiany czy jednak darować sobie jak nie mam problemu z rosnącą temp? Będę wymieniał rozrząd dlatego nie wiem czy odrazu kupować nowe wisko z łożyskiem. W upalne dni klima chodzi i wiatrak od klimy działa więc moze on chłodzi silnik i dlatego sie nie przegrzewa a wisko nie sprawne?
  10. Powiedzcie jaki osuszacz muszę kupić do a4b6 1.9 tdi avf 2002 po VIN. Bo nie wiem wkońcu który rodzaj do mnie idzie i jakie oringi do niego. VIN: WAUZZZ8E83A147227 Po drugie jak wymienić oring przy chłodnicy klimatyzacji stojąc przed samochodem to ten po lewej od strony filtra powietrza. Po roku od uzupełnienia zostalo mi 160g czynnika tylko i pare dni temu napełniłem klime chłodzi super ale wpuścili mi kontrast i ewidentnie widać ślady na łączeniu przy osuszaczu i własnię odrobinę przy połączeniu chłodnicy odrobine. Wymienię sobie sam osuszacz aby nie wiem który wkoncu kupić i które oringi i jak się zabrać za tą chłodnice aby wymienić tylko ten oringi jeden. Przed napełnieniem klima w VCDS dawała mi 13 barów a teraz do 17 pokazuje przy temp ponad 30 stopni
  11. Witam. Panowie dzisiaj wymieniłem moduł kierownicy pod tempomat z koncówka N. I po złożeniu wszystkeigo nie moge przyuczyć VINu. W Steering Wheel 16 nie chce mi zatwierdzić adaptacji w kanale 081. Wpisuje 00111 TEST i pisze OK. Jak naciśnę Save to wyskakuje komunikat NOT i pokazuje 000. Po zapłonie palą się kontrolki ABS ESP i na FiSie kontrolka hamulców. Jutro mam jechać w trase więc proszę o szybką pomoc
  12. Mam taki problem. Podczas jazdy na luzie nie ważne jaką prędkością trzęsie całym samochodem. Na biegu przy przyspieszaniu jak i jazda na biegu bez gazu problem ten wogole nie wstępuje. Tylko jak wrzucę luz albo jak nacisne sprzęgło wtedy czuć wibracje na całym samochodzie. Oprócz tego na kierownicy też drży ona wtedy. Przed przeguby sprawdzane i są dobre. Tylne jeszcze nie. Zrobiło mi się to ostatnio dopiero wcześniej było ok. Gdzie można szukać przyczyny? Tylne przeguby może?
  13. Mój a4b6 avant 1.9 tdi AVF Quattro na trasie przy spokojnej jeździe około 100 km/h spalił 5.2 na Fisie a po tankowania 5.56 l faktycznie. A jazda A4 około 140 to wyszło 5.6 l z tankowania. Średnio pali mi 6.7 6.9 litra. Jazda raczej spokojna. Tydzień temu zrobiłem chipa na 170Km 380Nm i jeszcze spalania nie mierzylem. Zawsze tankuje pod korek. FIS zaniza mi około 0.3 do 0.4 litra spalanie z faktycznym. Opony mam 205/55 r16 A różnica po chipie w spalaniu to zauważyłem że chwilowe po odpaleniu i jeździe na fisie wzrosło dużo. Pokazuje nawet 40 litrów po odpaleniu. Jazda około 100 na 6 biegu to 4.4 pokazuje na prostej drodze i tu pokazuje mniej jak przed chipem. Ale każde wciśnięcie gazu chwilowe rośnie odrazu do 10- 15 litrów. Wcześniej mniej rosło chwilowe przy przyspieszaniu. Ale to wszystko wskazania komputera. Zatankuje i napisze ile.faktyczne wynosi po chipie
  14. Spróbuję go trochę przegonic i wydmuchac ten nagar z lopatek. Turbo dużo nie przeladowuje raczej z tego co widać i notlaufa nie łapie. Najbardziej chodziło mi o to przeladowanie żeby turbiny nie zajezdzic.
  15. No właśnie nie zrobiłem sobie logów przed softem. Samochód chodził pięknie nic sie nie działo żadnych błędów dlatego nic nie robiłem. Dopiero tuner powiedział o przeładowaniui z tąd na wykresie przy 3500 obrotów wzrost mocy do 150 KM w serii. A patrząc na te logi po sofcie to jak oceniacie że faktycznie przeładowuje? I wogóle inne logi są wporządku czy coś nie tak? Wczoraj zauważyłem że jadąc około 90 - 100 km/h na 6 biegu jakby buczalo coś. A wcześniej tego nie było
×
×
  • Dodaj nową pozycję...