Skocz do zawartości

patrykaudi94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patrykaudi94

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    ABC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patrykaudi94

0

Reputacja

  1. ok dzięki, problem wygląda tak że po wymianie uszczelki pod drugą miską zapala się powyzej 3krpm ciśnienie oleju, wcześniej wszystko grało, ale ostatnio przypomniało mi się że podczas tych prac wziąłem miskę na karcher bo była strasznie brudna i nie wykręciłem czujnika, mogło to go w jakiś sposób uszkodzić ?
  2. Witam jak w tytule, intersują mnie czujniki ciśnienia oleju u góry silnika, dolny zlokalizowałem a tych za chiny nie moge upatrzec
  3. Witam, wziąłem się ostatnio za wymiane uszczelki pod miską olejową,tej drugiej oczywiście, po zdemontowaniu sanek i wszystkiego co przeszkadzało zdjąłem ową miskę wyczyściłem, po wielu próbach dokupienia uszczelki stwierdziłem że zamontuje na silikonie, tak zresztą też było zamontowane pierwotnie, wydaje mi sie ze orginał(biały) wyglądało na elringa. Pompy oleju nie demontowałem, jedynie rurki doprowadzające olej do filtra oleju i potem z filtra do reszty silnika. Po zalaniu wszystkiego olejem odpaliłem, dolałem oleju odpowietrzyłem układ chłodzenia etc. Po wyjechaniu na drogę powyżej ok 3krpm zaświeca się ciśnienie oleju, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu ciśnienie gaśnie lecz po przegazowaniu do w/w wartośći znów sie zaświeca, czy w owej misce jest jakiś spływ czy coś co mogłem przytkać np silikonem? Filtr oleju podmieniony więc odpada, dodam że w momencie podmiany jak odkręciłem filtr to z króćca do którego dokręcamy filtr zaczął wypływać olej powiedzmy że pod ''ciśnieniem'' w większej ilości niz zwykle przy wymianie.
  4. Jest trochę lepiej, wczorajsza sytuacja z biegami była spowodowana moim zmęczeniem. Zapłon jest wszystko gra. po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruchu cisza, poza tym że gaśnie kontrolka ładowania. Po przestudiowaniu manuala doszedłem że to przekaźnik nr 4 (204) jest odpowiedzialny za blokade rozruchu w automacie. W manualnej wersji ten przekaźnik jest zastąpiony zworką, tak też zrobiłem u siebie i auto odpala, lecz można je uruchomić na każdym biegu i przy zapinaniu P słychać dziwny dźwięk. Wnioskuje, że to jakiś czujnik w skrzyni odpowiedzialny za sygnał że jest P lub N i podający napięcie na cewke przekaźnika, w tej chwili napewno go nie ma, sprawdzałem. Jedna nózka z cewki przekaźnika jest połączona stale z masą więc pozostaje tylko + . Po zdjęciu tunelu moim oczom ukazało się dziwne coś przypominające taki czujnik, po lewej stronie lewarka zmiany biegów 2 piny po dwa kable. Na jednym nich jest 6V na drugim 12V a jeden z nich ma przejście na wspomniany wcześniej + cewki przekaźnika tylko skąd tam takie napięcia ?
  5. patrykaudi94

    2.6 V6 nie kręci,

    Witam. Panowie pomocy bo zezłomuje. 2.6 v6 lpg automat wieczorem przyjechałem do domu zgasiłem rano już nie kręcił, myśłałem, ze rozrusznik lub kostka stacyjki, ale na krótko palił, kostka nowa dalej to samo, nic sie nie dzieje po przekręceniu kluczyka poza gaśnięciem kontrolki aku i cykaniem przekaźnika. Zacząłem kopać w kablach dlaczego nie ma prądu na wzbudzeniu do rozrusznika, cały kabel jest okej, przekaźniki też . wyjąłem kompa jak sprawdzałem ten kabel poodpinałem wszystkie te kostki na podszybiu i po spięciu tego do kupy wszystkiego nie nie działa mi licznik w środkowej części tzn paliwo temp wody kontrolki oleju hamulców rezerwy i co najgorsze wyświetlacz z automatu przez co nie da sie wrzucić nawet N, po naciśnięciu hamulca kontrolka pedału przy lewarku zmiany biegów nie gaśnie pomijając fakt, że dalej nie kręci. Jak odpalałem go na krótko tzn poprzez podanie + na wzbudzenie to niechcący mi się tykło masy i trochę zaiskrzyło(auto miało włączony zapłon) i słyszałem jak pompa znów podaje (coś w rodzaju ponownego przekręcenia kluczyka) jak już wóz zapalił to chodził dość dziwnie, miał strasznie wysoki bieg jalowy i ogólnie obroty głupiały, ale skrzynia działała bo autem musiałem jakoś dojechać do garazu i niestety nie miałem innego wyjścia niż odpałka na krótko. na tą chwilę nie działa licznik w w/w części czy pali na krótko nie mam pojęcia a po odłączeniu klemy na kilka minut i przekręceniu kluczyka na moment zapalają się kontrolki oleju rezerwy i hamulców i gasną, wyświetlacz z ASB ani drgnie. Skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami pod kierownicą mam nie przykręcone ale chyba nie ma tam żadnej masy? jak ktoś ma to prosze o jakiś schemat/ opis przekaźników pinów czy innego ustrojstwa lub jakieś sugestie. Z góry dziękuję.
  6. Witam. Mam problem z układem chłodzenia, otóż kupiłem audi a4 b5 2.6 v6 z uszkodzonym silnikiem(zatarty wałek w głowicy) wymieniłem uszkodzoną głowicę, uszczelkę pod drugą głowicą wszystkie pierdoły po drodze w górnej części silnika. Po poskładaniu tego do kupy i odpaleniu zalałem płynem odpowietrzyłem(kilka razy) korkiem z lewej strony silnika plus nagrzewnicą tzn dziurką w wężu i ogrzewania prawie brak, leci letnie powietrze, jak postoi ciut cieplej ale w cc 700 mi mocniej grzało, odpowietrzałem kilkukrotnie i z obu miejsc odpowietrzenia leci czysty płyn bez powietrza, zastanawia mnie jedynie fakt tego że wóz się strasznie szybko grzeje w obecnej temp otoczenia łapie 90 st w niecały kilometr i tak trzyma cały czas na postoju i podczas jazdy. Nie gotuje sie nie wywala płynu, generalnie poza ogrzewaniem absolutna igła, węże przy chłodnicy obydwa ciepłe, przy nagrzewnicy także. Zastanawia mnie termostat czy może być tylko częściowo otwarty/zamknięty ? Nie mam doświadczeń z tym silnikiem więc poczekam na wypowiedź mądrzejszych forumowiczów. Oczywiście LPG ale chodzi na nim bez zarzutu także chyba obieg w parowniku jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...