podpinam się do tematu, nowy silnik, nowe życie - co za tym idzie nowy pasek, nowy osprzęt i jedyne dwie różnice od tego co powinno być fabrycznie to
kompresor klimy który ma średnicę koła pasowego 12cm zamiast 10,50 i pasek pk który zamiast 1613mm wg continental ma teraz 1660 ( tak zadecydował mechanik)
autko grzechocze po dłuższym postoju, dzwiek nasila się kiedy silnik jest obciążony tj, zapalam światła albo klime, kręcę kierownicą w miejscu, włączam coś co pobie prąd. w czerwcu od razu po remoncie dźwięk wydobywał się 3 sekundy max, teraz mamy listopad - temperatura na zewnątrz między 5 a 15 stopni i dźwięk wydobywa się od 10sekund do 1 minuty, a kiedy wyłączę co się da i nie kręcę kierownicą w miejscu przez pierwszą minutę po odpaleniu to dźwięk nie występuje, albo trwa 2 do 5 sekund. dopuki silnik nie ostygnie usterka znika.
Zaraz zakładamy pasek 1635 czyli pośredni między 1613 a 1660, który założył mechanilk. zobaczymy co się stanie