Skocz do zawartości

suchy1220

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O suchy1220

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia suchy1220

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio miałem problem z wycieraczkami które same zaczęły pracować po czym pracowały bardzo wolno. Rozebrałem wszystko i kupiłem nowy mechanizm, (okazało się, że jest zatarty tak, że nie idzie tego wybić) Wymieniłem, złożyłem i wszystko pracowało idealnie (przez pół dnia) Jadąc w podczas lekkich opadów uruchamiałem wycieraczki ręcznie (dzwignia w dół) i po czasie zaczęły same pracować o_O ruszałem wajchą w każdą stronę a ona pracowały po swojemu aż się zatrzymały na środku szyby i do tej pory ani drgnął... ręcznie sprowadziłem ja na dół. Czy to wina silnika? przekaźnika? czy innego cholerstwa?
  2. Jedyne co wyskoczyło na kompie to jakiś problem z wtryskiem na jednym cylindrze (wartość -3) i elektrozawory poduszek silnika 1. Przeplywomierz itd wszysto na kompie w porządku.
  3. Witam, mam podobnie Otóż: Gdy silnik jest zimny to do osiągnięcia temperatury 70C dzieją się dziwne rzeczy takie jak: - Opadanie wskaźnika temperatury na sam dół lub faluje - Zapala się kontrolka ESP i silnik zaczyna głośniej pracować (jak traktor). Dzieje się tak od kilku sekund max do 2-3 minut i wszystko wraca do normy. Nie dzieje się to zawsze ale dość często i zawsze przed osiągnięciem stałej temperatury. Tylko co ma kontrolka ESP do klekotania? Dodam, że gdy wyłącze ESP ręcznie to pracuje normalnie 2,5 TDI [AKE] Jestem po kompie i analizie z mechanikiem. Problem to wtryskiwacze... u mnie naszczęscie jedenale mysle ze koszt nie bedzie mały... trzeba tankować lepsze paliwo heh
  4. Witam, Piszę przed wizytą u mechanika bo nie chcę zostać okrojony Otóż: Gdy silnik jest zimny to do osiągnięcia temperatury 70C dzieją się dziwne rzeczy takie jak: - Opadanie wskaźnika temperatury na sam dół lub faluje - Zapala się kontrolka ESP i silnik zaczyna głośniej pracować (jak traktor). Dzieje się tak od kilku sekund max do 2-3 minut i wszystko wraca do normy. Nie dzieje się to zawsze ale dość często i zawsze przed osiągnięciem stałej temperatury. Tylko co ma kontrolka ESP do klekotania? Dodam, że gdy wyłącze ESP ręcznie to pracuje normalnie Ktoś się spotkał z podobnym kręgiem tajemnic? 2,5 TDI [AKE]
  5. a czyli nic nadzwyczajnego to nie doszukuje się żadnych przyczyn tylko leje ON i ciesze się z jazdy dzięki za odp
  6. Witam, zakupiłem miesiąc temu A4B6 2,5TDI Quattro w automacie. Wszystko pięknie, wymieniłem wszystkie niezbędne podzespoły i płyny i jestem mega zadowolony. Moje pytanie jest do użytkowników tego oto modelu z tym silnikiem. Jestem ciekaw jakie macie spalanie bo jeździłem już trochę i w trasie nie zejde poniżej 10L a w mieście średnio mam 18-20L. (auta nie katuje max 3tys obr.) Czy tak ma być czy może coś jest nie tak? Jeśli odgrzałem temat to przepraszam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...