Skocz do zawartości

Mariusz2090

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariusz2090

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Nowy Sącx

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariusz2090

0

Reputacja

  1. Witam! Czy do pompki 8L0 862 257 D działająca na częstotliwości 433.92 MHz można zaprogramować każdy pilot wysyłającym sygnał 433.92 MHz bez znaczenia jaki pilot ma numer ?
  2. Czy do pompkki działająca na częstotliwości 433.92 MHz można zaprogramować każdy pilot wysyłającym sygnał 433.92 MHz bez znaczenia jaki pilot ma numer ?
  3. WITAM! Potrzebuje dorobić sobie pilocik. Mam takie szybkie pytanko, bo wiem że moja pompka ma nr. 8L0 862 257 D , i wiem też że częstotliwość pilota ma być 433.92 Mhz. Tylko że na allegro pilotów 433.92 jest wiele i każdy ma inny nr. Chciał bym się dowiedzieć jaki pilot musi mieć numer aby dobrze pracował z pompką . Chyba że to nieistotne, proszę o pomoc !!!
  4. Problem tkwił w bardzo małej nieszczelności w zacisku hamulcowym (zaciągało powietrze po puszczeniu pedału) wymieniłem zacisk i jest ok .
  5. WITAM! Co do wymiany oleju przekładniowego, to wymiana może nie jest konieczna, ale każdy olej po latach traci swoje właściwości smarne, więc wymiana nie zaszkodzi, a podrugie lepiej zapobiegać niż leczyć, bo jeśli olej miałby być wieczny to po co producent by robił spust i wlew oleju. Ja będę się zabierał za wymiane oleju w skrzyni, mam silnik AFN nie znam kodu skrzyni bo od niedawna go posiadam. Mam takie małe pytanko, oriętuje się ktoś jakie klucze będą mi potrzebne aby w miarę sprawnie poszło? Z góry wielkie THX
  6. Witam. Wymieniłem elastyczne przewody hamulcowe, następnie wziąłem się za odpowietrzanie układu ,wszystkich kół zaczynając od tylnych a potem z przodu. przepuściłem dyżo płynu przez układ aby mieć pewność że nie ma powietrza, ale pedał hamulca po chwili nadal był miękki. Więc odpowietrzałem jeszcze opmpę abs, ale nadal to samo. I gdy wcisnę pedał hamulca który wpada w podłoge to przednie lewe koło "odpowietrzane dokładnie" obraca się w rękach a reszta prawidłowo stoi w miejscu. Jak myślicie co może być tego powodem, proszę o pomoc :\
×
×
  • Dodaj nową pozycję...