
Bragga30
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bragga30

Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Stalowa wol
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
463 wyświetleń profilu
-
Założyłem jeszcze raz tym razem zamiennik nic nie cieknie tylko dalej przeklamuje pokazuje max ,ale zamiennik jest trochę krótszy . Kupię jeszcze raz ori
-
Szukam wszędzie i nikt nie pisze że tam jest oring może źle wsadzilem tylko czego mi pokazuje stan oleju ponad max ?
-
No to już wiem dlaczego wyciek jest, a taka rurkę tylko w aso ? Wiesz jaki może koszt ?
-
Witam niewiem czy był taki temat bo nie mogę znaleźć. Audi a4 b7 1.8t ,wymieniłem lejek bagnetu bo mi pękł. Ori z aso dobrany po vin i niestety cieknie od spodu , dodatkowo pokazuje mi więcej oleju na bagnecie, ponad max. Pytanie czy idzie tam jakiś oring żeby nie cieklo w opakowaniu nie było zadnej gumy i dlaczego nagle pokazuje więcej tydzień temu było ok płynu nie ubywa .
-
Niewiem czy mechanik dał w te załamania, a uszczelka napinacza była wymieniana za pierwszym razem jak okazało się że po wymianie uszczelki pokrywy dalej cieknie. Pozniej to już zaniedbanie z mojej strony aż do momentu kiedy zalalo rozrusznik nie chce zeby sytuacja się powtórzyła
-
Witam mam problem odnośnie wycieku oleju za pierwszym razem wymieniłem uszczelkę pod pokrywa zaworow, niestety cieklo i zalalo rozrusznik. Tydzień temu wymiana rozrusznika i uszczelki i dalej cieknie . Zbiera się olej z tylu silnika , koło śruby po lewej poniżej jest taki rowek (zalamanie)i tam się zbiera olej .Proszę o pomoc
-
Witam mam problem odnośnie wycieku oleju za 1 razem wymieniłem uszczelkę pod pokrywa zaworow niestety cieklo i zalalo rozrusznik. Tydzień temu wymiana rozrusznika i uszczelki i dalej cieknie . Zbiera się olej z tylu silnika , koło śruby po lewej poniżej jest taki rowek (zalamanie)i tam się zbiera olej .Proszę o pomoc
-
Zdjąć jest je łatwiej tylko trudniej założyć jak nie masz odpowiedniego przyrządu do tych obejm przerabiałam to już w b5 Zawartość dodana 57 minutes later Byłem dzisiaj u mechaniak zajmuje się tylko grupa vw i dojezdzajac do niego miałem 90 stopni w zbiorniczku ponad max odkręcić korek i wywala płyn wsiadamy dał jej w palę zaczęło grzać jak talala podnosimy maskę płynu nie wywala stan opadł powiedział że jeśli że to powtórzy to albo pompa wody (chociaż nowa ) lub glowica
-
Oki dzięki w poniedziałek zacznę działać bo muszę psychicznie odpocząć od tego samochodu jak coś zrobię i pomoże to się z wami tym podzielę . pozdrawiam
-
A jak się osobno odpiwietrza nagrzewnice w b7 ?
-
Tym bardziej że ty już ruszales głowicę więc myślę że albo nagrzewnica. Albo coś gdzieś jest nie drozne ja obstawiam ogólnie nagrzewnice to jest częsty problem w audi
-
Tez tak mam chociaż ostatnio przegoniłem auto i nawet zaczęło na postoju lecieć ciepłe powietrze i od 2 dni nie podnosi się już płyn tak wysoko ale znowu leci zimne powietrze zanim przegoniłem auto dzień wcześniej jeździłem i płyn urósł wysoko trzymał się taki stan całą noc ( nic nie opadło aż się zdziwiłem ) do momentu aż pojechałem w mała trasę i zrobiłem 60 KM wtedy gdzieś to powietrze uszło i opadł płyn i tak narazie trzyma wzrasta tylko troszeczkę jak się zagrzeje
-
Ok ja w poniedziałek wezmę się chyba za nagrzewnice i przypuszczam ze. W niej leży problem ogólnie nie będę jej jak coś czyścił tylko wymienię na nowa bo czyszczenie może nie rozwiązać problemu jak coś będę pisał Ok ja w poniedziałek wezmę się chyba za nagrzewnice i przypuszczam ze. W niej leży problem ogólnie nie będę jej jak coś czyścił tylko wymienię na nowa bo czyszczenie może nie rozwiązać problemu jak coś będę pisał
-
Czytałem twoje posty auto kupiłem m-c temu i masakra jakaś jutro jade jeszcse raz zrobić co2 a potem wymieniam termostat i nagrzewnice bo przy zamknietym korku nie wyrzuca mi płynu chociaż widać że płyn się dużo podnosi więcej niz normalnie. tzn od 2 dni jak go przegonilem wzrasta tylko jakieś max 1,5 cm sam już niewiem , wygląda to jakby było coś przytkane i nie było pełnego obiegu. 3 audi z rzędu i zawsze coś z układem chłodzenia hehe
-
Witam jestem na forum nowy a mój problem polega na tym że brak ogrzewania na postoju , podczas jazdy ba wyższych obrotach leci ciepłe , temperatura 90 stopni i tak trzyma nie kopci zbiornik płynu wyr czysty i odwrotnie , jak odpalam silnik odlewamy korek i tak trzymam go do 90. Stopni nie ma bąbelków nic się nie dzieje . Natomiast jeśli odkręcić korek na rozgrzanym silniku to wywala płyn i wychodzą wielkie banki powietrza . Górny wąż od nagrzewnicy zimny dolny ciepły , wąż od silnika ten górny gorący dolny do chłodnicy zimny . Ostatnio wymieniony kol rozrządu i płyny. Proszę o pomóc co się dzieje ? Dodam że był 2 razy odpowietrzany ustepowalo na 2 może 3 dni dalej to samo