Witam wszystkich serdecznie podepnę się pod temat by nie zakładać nowego wątku z podobnym problemem, tak jak wspomniałem w powitaniu zakupiłem sobie audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa problemy jeden tak jak w temacie, silnik wpada w tryb awaryjny wyrzucając błąd jak poniżej:
16618 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
RPM: 3780/min
Torque: 302.0 Nm
Speed: 95.0 km/h
Load: 100%
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres: 2131.8 mbar
Absolute Pres: 2590.8 mbar
Dodam jeszcze spostrzeżenie iż podczas wykonywaniu logów dynamicznych problem zawsze występował w tym samym etapie obrotów silnika to jest ok 3800/min, na drogach ekspresowych, lub autostradach problem występuję dość często, tak pozatym tylko przy ostrzejszym przyspieszaniu. Posiadam jeszcze jeden problem co prawda nie związany z tematem, ale o nim wspomnę na wolnych obrotach silnik co jakiś czas przeżuca drgania na wnętrze auta (towarzyszy temu delikatny uskok obrotów). Rozumiem iż nikt nie jest jasnowidzem dlatego też nauczyłem robić się logi statyczne, dynamiczne, które załączam poniżej (zrobiłem chyba wszystkich możliwych grupy które mogą mieć wpływ na moje problemy). W związku z tym iż jestem zbyt słaby w temacie i analizowaniu logów prośba do znawców tematu i szerokiego grona fachowców którzy mają ogromną wiedzę aby wypowiedzieli się na temat mojego problemu, oraz powiedzieli coś o kondycji tego auta, oraz od czego zacząć próbując wyeliminować ten problem, z góry serdecznie dziękuję za wskazówki i podpowiedzi, a poniżej wspomniane logi:
Logi Statyczne:
grupa 13, 18, 23 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-013_018_023_Xs5q9.html
grupa 13, 18, 23 (przy cyklicznym wciskaniu gazu) http://vaglog.pl/log-013_018_023_G3iBb7.html
grupa 8, 10, 11 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-008_010_011_DgY845.html
grupa 8, 10, 11 (przy cyklicznym wciskaniu gazu) http://vaglog.pl/log-008_010_011_kKO57.html
grupa 3, 10, 11 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-003_010_011_vnkZF1.html
grupa 3, 10, 11 (przy cyklicznym wciskaniu gazu) http://vaglog.pl/log-003_010_011_bLF2w.html
grupa 1, 4, 7 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-001_004_007_u87jp9.html
Logi Dynamiczne (wykonywane na 3 biegu od 1500obr/min do 4000obr/min
grupa 1, 4, 8 http://vaglog.pl/log-001_004_008_e0rZg.html
grupa 10, 11, 3 log1 http://vaglog.pl/log-010_011_003_5N01k1.html
grupa 10, 11, 3 log2 http://vaglog.pl/log-010_011_003_1Ng0a.html
grupa 13, 18, 23 http://vaglog.pl/log-013_018_023_3mgL5w.html
Z góry przeproszę za zaśmiecenie logami, ale sam nie wiem które mogą być przydatne przy diagnozie, jeszcze raz serdecznie dziękuję za przyszłe wskazówki i pozdrawiam
Zawartość dodana 18 minutes later
Witam wszystkich serdecznie podepnę się pod temat by nie zakładać nowego wątku z podobnym problemem, tak jak wspomniałem w powitaniu zakupiłem sobie audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa problemy jeden tak jak w temacie, silnik wpada w tryb awaryjny wyrzucając błąd jak poniżej:
16618 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
RPM: 3780/min
Torque: 302.0 Nm
Speed: 95.0 km/h
Load: 100%
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres: 2131.8 mbar
Absolute Pres: 2590.8 mbar
Dodam jeszcze spostrzeżenie iż podczas wykonywaniu logów dynamicznych problem zawsze występował w tym samym etapie obrotów silnika to jest ok 3800/min, na drogach ekspresowych, lub autostradach problem występuję dość często, tak pozatym tylko przy ostrzejszym przyspieszaniu. Posiadam jeszcze jeden problem co prawda nie związany z tematem, ale o nim wspomnę na wolnych obrotach silnik co jakiś czas przeżuca drgania na wnętrze auta (towarzyszy temu delikatny uskok obrotów). Rozumiem iż nikt nie jest jasnowidzem dlatego też nauczyłem robić się logi statyczne, dynamiczne, które załączam poniżej (zrobiłem chyba wszystkich możliwych grupy które mogą mieć wpływ na moje problemy). W związku z tym iż jestem zbyt słaby w temacie i analizowaniu logów prośba do znawców tematu i szerokiego grona fachowców którzy mają ogromną wiedzę aby wypowiedzieli się na temat mojego problemu, oraz powiedzieli coś o kondycji tego auta, oraz od czego zacząć próbując wyeliminować ten problem, z góry serdecznie dziękuję za wskazówki i podpowiedzi, a poniżej wspomniane logi:
Logi Statyczne:
grupa 13, 18, 23 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-013_018_023_Xs5q9.html
grupa 13, 18, 23 (przy cyklicznym wciskaniu gazu) http://vaglog.pl/log-013_018_023_G3iBb7.html
grupa 8, 10, 11 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-008_010_011_DgY845.html
grupa 8, 10, 11 (przy cyklicznym wciskaniu gazu) http://vaglog.pl/log-008_010_011_kKO57.html
grupa 3, 10, 11 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-003_010_011_vnkZF1.html
grupa 3, 10, 11 (przy cyklicznym wciskaniu gazu) http://vaglog.pl/log-003_010_011_bLF2w.html
grupa 1, 4, 7 (praca na biegu jałowym) http://vaglog.pl/log-001_004_007_u87jp9.html
Logi Dynamiczne (wykonywane na 3 biegu od 1500obr/min do 4000obr/min
grupa 1, 4, 8 http://vaglog.pl/log-001_004_008_e0rZg.html
grupa 10, 11, 3 log1 http://vaglog.pl/log-010_011_003_5N01k1.html
grupa 10, 11, 3 log2 http://vaglog.pl/log-010_011_003_1Ng0a.html
grupa 13, 18, 23 http://vaglog.pl/log-013_018_023_3mgL5w.html
Z góry przeproszę za zaśmiecenie logami, ale sam nie wiem które mogą być przydatne przy diagnozie, jeszcze raz serdecznie dziękuję za przyszłe wskazówki i pozdrawiam