Skocz do zawartości

MariuszK91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MariuszK91

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MariuszK91

0

Reputacja

  1. a jakie do tych kierunków? też trzeba wymieniać?
  2. Witam, Mam mianowicie następujące pytanie ze względu na to że padają różne odpowiedzi. Jeżeli chciałbym wymienić DRL na LED DRL to muszę kupić 4sz czy 2 sztuki żarówek P13W. Ponadto chcąc wymienić żarówki kompletnie w przednich reflektorach muszę zakupić 4szt żarówek h7 + ile sztuk tych P13W? Pozdrawiam
  3. Witam koledzy Czy ktos wie jak dostac sie do kratek nawiewu pod siedzeniem pasażera. dziecku wysypaly sie kredki i tam wpadly w te otwory... jak sie do tego dostać? czy trzeba wyciagac siedzenie i wykłaldzine? prosze o porade... zagladajac tam jest tam kilka srubek....
  4. Koledzy wyskoczył mi taki bład? jak go usunąc / naprawic? jak zakodować?
  5. mam zdemontowac tylko boczek i co dalej konkrety bym poprosil. zamek musze caly wyciągac?
  6. wyjąć zamki w obu drzwiach? jak to zrobic? i czym zalać, jakim specyfikiem? nie łaczy cos?
  7. Juz w innych watkach sie wypowiadałem bo miałem niskie napiecie na podszybiu i w bagazniku na aku. Po dolozeniu przewdou bezposrednio do podszybia, Ładowanie mam wszdzie w okolicach 14.6-14,7. Jezeli chodzi o zamek. najczesniej mam problemu z lewymi tylnymi drzwiami. czesto po otwarciu auta z pilota wszystkie drzwi moge otworzyc normalnie tylko tamtych nie moge. od srodka bez problemu. ale od zewnatrz jest problem. i tez głupia sytuacja. bo raz moge otworzyc a raz nie .... co z moimi błedami? rozwiązałeś ten temat?
  8. Witam, dnia wczorajszego przeprowadziłem diagnozę komputerowa mojego Audi A4 Avant 2.0 TDI 2009r. Wyskoczyły mu następujące błędy. Proszę o pomoc w rozkodowaniu ich i pomoc w usunięciu. Dodam że od jakiegoś czasu występuje komunikat przy chęciach sprawdzenia poziomu oleju że aktualnie nie ma możliwość sprawdzenia poziomu oleju i w ogóle nie znika... i nie mam możliwość tego sprawdzić nie wiem czym to jest spowodowane... próbowałem rozgrzewać auto do odpowiedniej temperatury, odczekać otworzyć maskę i nic..... Poniżej przedstawie błędy: 1. 01042 - Control Module; Not Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Time Indication: 15 2. 03041 - Energy Management Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 136 Reset counter: 11 Mileage: 207019 km Time Indication: 0 Date: 2016.09.18 Time: 06:17:00 3. 02615 - Fuel Tank Cap; Lock 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 8 Reset counter: 100 Mileage: 205602 km Time Indication: 0 Date: 2016.08.19 Time: 08:25:58 4. 02616 - Fuel Tank Cap; Unlock 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 100 Mileage: 205603 km Time Indication: 0 Date: 2016.08.19 Time: 09:33:31 5. 02115 - Locking Unit for Central Locking 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 227 Mileage: 201790 km Time Indication: 0 Date: 2016.06.17 Time: 12:16:13 Ponadto chciałbym z czasem dołożyć sobie oświetlenie w schowku, i na nogi z przodu oraz z tylu też bym poprosił o rade jak zrobić... co gdzie kupić, jak zakodować - mój moduł komfortu to - 8k0907064n. Czy ktos z Was miał taki dziwny dziwek pstrykania dochodzący z bagażnika z prawej strony? tak jak by cos sie uzbrajało itd...
  9. aha... u mnie auto ma 7lat i jest aku fabryczny.... tak mi się bynajmniej wydaje jest warta 12V 110AH 520A zdjęcie przedstawia parametry po modzie
  10. ja z odpalaniem nie mam zadnych problemów... tylko szkoda że te MMI nie wskazuje prawidłwowo. a ta miarke masz wlozona czy wozisz gdzies w aucie? gdzie mozna ja dostać? czy na funkcjonowanie moze miec wplyw modul/system zarzadzania energia?
  11. cały czas ładuje elegancko, ale ma MMI caly czas wskazuje 30%. nie wiem co z tym zrobic. Podobnie jak mam poziom oleju - to mo pokazuje informacje w stylu - w tej chwili jest brak mozliwosc sprawdzenia oleju... i robilem wszystko co pisali uzuytkownicy. stawałem, otwierałem maske i nic.... ma ktos pomysl?
  12. załozyłem przewód, tereaz ładowanie mam aż za duże na poziomie 14,6 czy może takie pozostać czy nie bardzo, dodam ze aku jest w sposob prawidłowy zakodowany
  13. okej, jutro bd dzownil i dam znać co i jak jak nie to zamowie sam i sam zarobie wszystko. jak juz zmontuje to na podszybiu tylko dokladam do tego na gorze po prawej i bd dwa w jednym tak?
  14. ten co wysłałes bedzie pasował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...