
adam-czyk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adam-czyk

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
LBN
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Paweł ile razy dziennie ta twoja turbina dostaje po d*pie do odciny? Tak Bogiem a prawda to jeden ch.j jaki lejesz olej a ważne co ile wymieniasz i jak zachowujesz się względem silnika na zimnym i po jeździe. Możemy się spierać o marki a nalejesz GM oplowskiego z cpn 5l za 60 zł i nie odczujesz różnicy.
-
Sprzedaż spadła bo paliwo zdrożało a silniki to teraz takie Panie robią, że gaz nie podejdzie za 2000 pln ??
-
U mnie było: 1.8T, przebiegu 350 kkm + lpg, lałem co roku MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W40 i dawał radę.
-
Witajcie. Temat dość poważny bo od dwóch dni mam problem z tylnymi drzwiami oraz od kierowcy. Auto Audi A4 B5 Sedan z 97r jak coś. Drzwi dosłownie nie zamykają się, jak domknę to normalnie bez użycia klamki można je otworzyć. Centralny z pilota nigdy mi nie działał tzn od paru lat jak kupiłem auto, tym się nie przejmowałem. Od roku czy dwóch centralny z kluczyka też przestał działać. Ale w 99% przypadków jeździłem sam więc mi to nie przeszkadzało. Nagle zaczął działać o dziwo tylko jak je wszystkie otworzył to teraz nie mogę 3 sztuk zamknąc...Przyszły teraz parostopniowe mrozy, samochód stał pare dni pod chmurka, śniegu napadało, pewnie wody jakoś się dostało i coś tam zamarzło tak? Dobrą obrałem dedukcję? Mam nieciekawą sytuację, bo jestem teraz 100km od domu w mieście, bez jakichkolwiek przedłużaczy, a blok mam 50m od samochodu, więc suszarka itp odpada. Jedne to jeszcze bym zrozumiał, ale trzy? Nie mogę mieć drzwi ciągle spiętych pasem na noc. ?Macie może jakiś pomysł?
-
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
adam-czyk odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
Witam forumowicze! Jako, że jest to zbiorczy temat to chcę was tutaj zapytać o model tarcz do mojego autka. Pacjent to Audi A4 B5 1.8t, sedan, rok produkcji 03.1996, silnik AEB. Muszę kupić na szybko jakieś tanie zamienniki a nie mam możliwość fizycznego sprawdzenia tych tarcz. Czy te z podanego linku będą dobre czy jeszcze jakieś inne występowały? http://allegro.pl/tarcze-klocki-lozysko-tyl-audi-a4-b5-95-01-kpl-i5433835094.html Bo te brembo to tylko do quattro pasują tak? http://allegro.pl/brembo-tarcze-tyl-245mm-audi-a4-b5-vw-passat-b5-i6872245191.html Z góry dzieki. -
Do mojego modelu przewidziany jest wiatrak 11-łopatkowy i inna wiskoza niż obecnie była założona. Niestety nie mam fizycznej możliwości sprawdzenia numerów na tym starym wiatraku dlatego pytam od czego on może być.
-
Witam forumowiczów Zwracam się do Was forumowicze z pytaniem czy spotkaliście się z wentylatorem 9-łopatkowym w audi a4 b5? Silnik to 1.8t AEB z 96 roku. Rozleciało mi się sprzęgło wiskotyczne i przez jego bicie urwało mi jedną łopatkę w wiatraku. Dodaje zdjęcie tego wiatraka: http://pokazywarka.pl/5yognv/ No i chciałem kupić jakiś ale wszędzie tylko są 11 łopatkowe i nie wiem czy będzie mi pasował. Występowały w jakimś Audi takie wiatraki z 9 łopatkami? To sprzęgło wiskotyczne też jakieś jest dziwne tak jakby od 2-litrowego A6. Czy one się jakoś różniły oprócz trochę inną budową? Dzieki za odpowiedź. Pozdro Jarek
-
Przełożenie samego klosza w tylnej lampie Clear - czy jest taka możliwość?
adam-czyk opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witajcie forumowicze, zwracam się do was z pytaniem czy jest taka możliwość abym przełożył sam klosz w tylnej lampie? Dzisiaj na parkingu pod marketem zauważyłem rozbity klosz. Obecnie posiadam lampy Clear Black. Podzwoniłem po ludziach i okazało się że kumpel ma jedną sztukę podobnej lampy a mianowicie Clear Chrom. Czy da się jakoś przełożyć sam klosz do mojej rozbitej lampy? Z góry dzięki, pozdrawiam. -
Problem rozwiązany. Przyczyną był uwalony przekaźnik pompy paliwa i zasyfiony filtr paliwa.
-
Dzięki Przyjacielu za wszystkie rady i że starasz się pomóc. To moje pierwsze Audi dlatego dopiero poznaję w nim co i jak. Nabyłem je pół miesiąca temu więc każdy detal dla mnie to całkowita nowość. Teraz zima, do roboty się po ciemku idzie i o zmroku wraca dlatego nie ma czasu ani możliwości bardzo się z nim zapoznać dlatego wolałem oddać tę robotę w ręce magików. Co do tego rozwiązania z wyłączaniem pompy to przemyślę sprawę. Będę dawał niebawem znać co i jak. Jeszcze raz dzięki zwalowy!
-
Chciałem spróbować zapalić go na awaryjnym z LPG. Niestety pozycja raczej ustawiona była na 0 prób albo już były wcześniej wykorzystane ale nie skasowane. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zaaplikowałem mu do dolotu troszkę plaka i na sekundkę zapalił. Wiec raczej pompa. Czekam właśnie na lawetę. Czy te wkłady co proponują za 150 zł są dobre czy trzeba ją całą z obudową kupować?
-
Witajcie forumowicze. Bardzo liczę na waszą pomoc oraz doświadczenie ponieważ przydażyła mi się niefortunna sytuacja. Miałem niestety mało benzyny w zbiorniku. Tak na drugiej kresce rezerwy. Zaparkowałem samochód na lekkiej górce i prawe tylne koło siedzi w lekkim dołku. Rano jak zawsze do samochodu a tu kręci i nie chce załapać. Dolałem około 9 litrów benzyny i ze 3 razy próbowałem zapalić i nadal nic. Bałem się aby nie uszkodzić pompy paliwa dlatego narazie myślę co zrobić i pytam was o radę. Jakie kroki podjąć? Mogło się coś zapowietrzyć albo któryś z filtrów zasyfić? Dodam tylko, że samochód to A4 B5 1.8T 1996r z sekwencją. Bardzo proszę o jakieś sugestie bo niestety chyba czeka mnie jutro z rana laweta do mechanika.
-
Cześć. Na imię mi Jarek. Nabyłem niedawno samochód jedynej słusznej marki dlatego wypadało się tu zarejestrować :-) Poruszam się po głównie po lubelskich drogach. A4 B5 - Motor 1.8 z uturbionym podtlenkiem lpg. Jak lalunia będzie wyglądać sensowniej to wrzucę fotki. Pozdrawiam