Skocz do zawartości

adam-czyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam-czyk

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    LBN

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam-czyk

0

Reputacja

  1. adam-czyk

    Jaki olej do 1.8T?

    Paweł ile razy dziennie ta twoja turbina dostaje po d*pie do odciny? Tak Bogiem a prawda to jeden ch.j jaki lejesz olej a ważne co ile wymieniasz i jak zachowujesz się względem silnika na zimnym i po jeździe. Możemy się spierać o marki a nalejesz GM oplowskiego z cpn 5l za 60 zł i nie odczujesz różnicy.
  2. Sprzedaż spadła bo paliwo zdrożało a silniki to teraz takie Panie robią, że gaz nie podejdzie za 2000 pln ??
  3. adam-czyk

    Jaki olej do 1.8T?

    U mnie było: 1.8T, przebiegu 350 kkm + lpg, lałem co roku MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W40 i dawał radę.
  4. Witajcie. Temat dość poważny bo od dwóch dni mam problem z tylnymi drzwiami oraz od kierowcy. Auto Audi A4 B5 Sedan z 97r jak coś. Drzwi dosłownie nie zamykają się, jak domknę to normalnie bez użycia klamki można je otworzyć. Centralny z pilota nigdy mi nie działał tzn od paru lat jak kupiłem auto, tym się nie przejmowałem. Od roku czy dwóch centralny z kluczyka też przestał działać. Ale w 99% przypadków jeździłem sam więc mi to nie przeszkadzało. Nagle zaczął działać o dziwo tylko jak je wszystkie otworzył to teraz nie mogę 3 sztuk zamknąc...Przyszły teraz parostopniowe mrozy, samochód stał pare dni pod chmurka, śniegu napadało, pewnie wody jakoś się dostało i coś tam zamarzło tak? Dobrą obrałem dedukcję? Mam nieciekawą sytuację, bo jestem teraz 100km od domu w mieście, bez jakichkolwiek przedłużaczy, a blok mam 50m od samochodu, więc suszarka itp odpada. Jedne to jeszcze bym zrozumiał, ale trzy? Nie mogę mieć drzwi ciągle spiętych pasem na noc. ?Macie może jakiś pomysł?
  5. Witam forumowicze! Jako, że jest to zbiorczy temat to chcę was tutaj zapytać o model tarcz do mojego autka. Pacjent to Audi A4 B5 1.8t, sedan, rok produkcji 03.1996, silnik AEB. Muszę kupić na szybko jakieś tanie zamienniki a nie mam możliwość fizycznego sprawdzenia tych tarcz. Czy te z podanego linku będą dobre czy jeszcze jakieś inne występowały? http://allegro.pl/tarcze-klocki-lozysko-tyl-audi-a4-b5-95-01-kpl-i5433835094.html Bo te brembo to tylko do quattro pasują tak? http://allegro.pl/brembo-tarcze-tyl-245mm-audi-a4-b5-vw-passat-b5-i6872245191.html Z góry dzieki.
  6. Do mojego modelu przewidziany jest wiatrak 11-łopatkowy i inna wiskoza niż obecnie była założona. Niestety nie mam fizycznej możliwości sprawdzenia numerów na tym starym wiatraku dlatego pytam od czego on może być.
  7. Witam forumowiczów Zwracam się do Was forumowicze z pytaniem czy spotkaliście się z wentylatorem 9-łopatkowym w audi a4 b5? Silnik to 1.8t AEB z 96 roku. Rozleciało mi się sprzęgło wiskotyczne i przez jego bicie urwało mi jedną łopatkę w wiatraku. Dodaje zdjęcie tego wiatraka: http://pokazywarka.pl/5yognv/ No i chciałem kupić jakiś ale wszędzie tylko są 11 łopatkowe i nie wiem czy będzie mi pasował. Występowały w jakimś Audi takie wiatraki z 9 łopatkami? To sprzęgło wiskotyczne też jakieś jest dziwne tak jakby od 2-litrowego A6. Czy one się jakoś różniły oprócz trochę inną budową? Dzieki za odpowiedź. Pozdro Jarek
  8. Witajcie forumowicze, zwracam się do was z pytaniem czy jest taka możliwość abym przełożył sam klosz w tylnej lampie? Dzisiaj na parkingu pod marketem zauważyłem rozbity klosz. Obecnie posiadam lampy Clear Black. Podzwoniłem po ludziach i okazało się że kumpel ma jedną sztukę podobnej lampy a mianowicie Clear Chrom. Czy da się jakoś przełożyć sam klosz do mojej rozbitej lampy? Z góry dzięki, pozdrawiam.
  9. Problem rozwiązany. Przyczyną był uwalony przekaźnik pompy paliwa i zasyfiony filtr paliwa.
  10. Dzięki Przyjacielu za wszystkie rady i że starasz się pomóc. To moje pierwsze Audi dlatego dopiero poznaję w nim co i jak. Nabyłem je pół miesiąca temu więc każdy detal dla mnie to całkowita nowość. Teraz zima, do roboty się po ciemku idzie i o zmroku wraca dlatego nie ma czasu ani możliwości bardzo się z nim zapoznać dlatego wolałem oddać tę robotę w ręce magików. Co do tego rozwiązania z wyłączaniem pompy to przemyślę sprawę. Będę dawał niebawem znać co i jak. Jeszcze raz dzięki zwalowy!
  11. Chciałem spróbować zapalić go na awaryjnym z LPG. Niestety pozycja raczej ustawiona była na 0 prób albo już były wcześniej wykorzystane ale nie skasowane. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zaaplikowałem mu do dolotu troszkę plaka i na sekundkę zapalił. Wiec raczej pompa. Czekam właśnie na lawetę. Czy te wkłady co proponują za 150 zł są dobre czy trzeba ją całą z obudową kupować?
  12. Witajcie forumowicze. Bardzo liczę na waszą pomoc oraz doświadczenie ponieważ przydażyła mi się niefortunna sytuacja. Miałem niestety mało benzyny w zbiorniku. Tak na drugiej kresce rezerwy. Zaparkowałem samochód na lekkiej górce i prawe tylne koło siedzi w lekkim dołku. Rano jak zawsze do samochodu a tu kręci i nie chce załapać. Dolałem około 9 litrów benzyny i ze 3 razy próbowałem zapalić i nadal nic. Bałem się aby nie uszkodzić pompy paliwa dlatego narazie myślę co zrobić i pytam was o radę. Jakie kroki podjąć? Mogło się coś zapowietrzyć albo któryś z filtrów zasyfić? Dodam tylko, że samochód to A4 B5 1.8T 1996r z sekwencją. Bardzo proszę o jakieś sugestie bo niestety chyba czeka mnie jutro z rana laweta do mechanika.
  13. Cześć. Na imię mi Jarek. Nabyłem niedawno samochód jedynej słusznej marki dlatego wypadało się tu zarejestrować :-) Poruszam się po głównie po lubelskich drogach. A4 B5 - Motor 1.8 z uturbionym podtlenkiem lpg. Jak lalunia będzie wyglądać sensowniej to wrzucę fotki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...