Skocz do zawartości

rafal83_1983

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rafal83_1983

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

757 wyświetleń profilu
  1. Aha. No sumujac to jakoś mi wyjdzie koło zera jeśli chodzi o gr13 w 18 przy dodaniu gazu nie ma reakcji przy puszczeniu to 128 przez chwilę i 4.
  2. Witam mam pytanie czy w blokach pomiarowych gr 18 przy dodaniu gazu ma się pokazać 128 i później 4 czy jak to wygląda i grupa 21 bipy potocznie zwane bodajrze jakie powinny być prawidłowe wskazania? W dawkach paliwa(grupa 11 lub 13 wskazania mieszczą się między +-0.7 a niby w normie +-2.8. Może ktoś mnie oświecić bo nie jestem w tym temacie dobry
  3. Niewiarygodne. Jak sprawdzałem pasek akutat tak się zatrzymał że nic nie było widac a okazało się że się rozwarstwił pasek i uderzał o to co napotkał na drodze. Wymiana paska wyeliminowała problem. Temat zamknięty
  4. Spróbuje zdjąć pasek osprzętu to bedzie można coś wykluczyć, ewentualnie zawęzić
  5. Może sprzęgło kompresora? Miał ktoś kiedyś z nim problem
  6. Jakbym był w stanie stwierdzić co to, to bym nie pytał i nie pisał. Maskę podniosłem posłuchałem i nic mi to nie dało słychać wyraźnie tykanie, cykanie coś podobnego jak przy włączaniu klimy może wtrysk?tam chyba jest elektrozawór czy coś takiego nie znam się na tym.
  7. Witam dziś usłyszałem dziwne tykanie(jakby przeskakiwanie iskry itp.) w okolicy komory silnika. Osłuchowe to kumulacja jest w okolicach lewego przodu auta, nie jetem w stanie tego zdiagnozować błędów na vcds-ie brak. Może ktoś się spotkał z czymś podobnym. Nagrałem filmik może ktoś ma pomysł co się dzieje? filmik tykanie
  8. Nie miałem pojęcia że jest top tak rozwiązane a raz zaciągnąłem hamulec i wystarczyło.
  9. Dzięki za rozświetlenie sytuacji. Rzeczywiście linki pospadały z haczyków przy regulatorze. Temat zamkniety hamulce sprawne
  10. Od spodu tam dojdę czy muszę tunel rozbierać jak wyżej z regulacją linki? A tu filmik jak "działa" ręczny
  11. Nie mam kanału a zagladając na parkingu nic nie widac. Rzeczy oczywiste sprawdziłem. Jak dla mnie wyglada to tak jakby linka się gdzieś wipieła lub może ogarne jakis kanał bo to faktycznie wróżby
  12. Sęk w tym że nie ma właśnie oporu przy podciaganiu dzwigni i od razu idzie w pion
  13. Ale to jakieś dziwne. W teori skoro nowe klocki to powinno być ciaśniej że tak powiem. A przy zaciąganiu recznego linki przy zaciskach zoro reakcji. Jakby linka była odłaczona od dzwigni dlatego pytam czy nie mogła się rozpiąć gdzies po drodze
  14. Tak jak w temacie po wymianie klocków i regeneracji zacisków nie działa ręczny. Dźwignia ręcznego podchodzi prawie w pion a linki przy zaciskach nawet nie drgną. Czy jest możliwość że gdzies po drodze od dźwigni ręcznego do linek przy zaciskach coś mi się wypięło?Hamulce hamują normalnie tylko ręczny zaginął. Ktoś ma jakieś pomysły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...