Skocz do zawartości

seba044

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seba044

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia seba044

1

Reputacja

  1. Ok. Temat ogarnięty. Wszystko śmiga, zero błędów. Schemat rozwiał wszelkie wątpliwości. W polifcie jest delikatnie inne podłączenie.
  2. Witam kolegów Mam mały problem po zamontowaniu haka westfalia w moim polifcie b8 2012r. Hak kupiłem używany kompletny z modułem (8K0907383E) i teoretycznie całą instalacją wyciągniętą z przed lifta. Podłączenie robiłem na podstawie instrukcji ze strony westfali z linku: https://www.westfalia-automotive.com/fileadmin/pdf/e_anlagen/305/e305214391101-012.pdf?fbclid=IwAR2weg9gK2r9hrYn-K_SfzJG46mpDHR8q0JmU2CZy1N1zdXGJCI1SA-QfI8 Generalnie według tej instrukcji wszystko było tak samo oprócz braku czerwonego przewodu który podpina się pod bezpiecznik. Nie wiem czy on jest konieczny, czy go brakuje (sprzedawca twierdzi że nie było tam więcej przewodów, tak zdemontował z auta), ale założyłem tak jak było. Kodowanie zrobiłem : 2 wentylatora nie mam. Efekt tego jest taki, przestały działać czujniki cofania, a na komputerze wywala błąd świateł : Trailer left/right turn signal. Przyczepy nie podpinałem bo jeszcze nie posiadam. Co zrobiłem źle? Czy coś z kodowaniem? Czy konieczny jest podciągniecie dodatkowego czerwonego przewodu, tylko gdzie go wpiąć w kostke?? A może ktoś ma schemat taki z Elsy, który by to rozjaśnił, bo to po rosyjsku nie jest czytelne. Z góry dzięki za pomoc.
  3. Mógłby ktoś podpowiedzieć ile oryginalnie w B8 lift po 2012 (napęd tylko przód) macie czujników od samopoziomowania?? Mam trochę sprzeczne informacje, bo jedni mówią że 1szt inni że 2szt. Nawet serwis mi się zamotał w odpowiedzi... Jakbyście mogli mi napisać jakie są pasujące numery? Znalazłem info, że takie jak poniżej (nie jestem pewny), ale o ile ten drugi jest dostępny to pierwszego nie mogę nigdzie znaleźć i się zastanawiam czy właśnie nie występuje tylko jeden.... 8K0941285P i 8K0941309F
  4. Ok. Dzięki jutro zmienię ten 31 bajt, aczkolwiek chciałbym podejść do tematu samopoziomowania. Nikt nie ogarnia tego w polifcie, bo nie warto, czy jest z tym duży problem?? Do Plichty jutro zadzwonię się umówić. A które Bajty odpowiadają za same Lampy (Bixenon, neon itp?) Coding helper nie podaje mi całego tłumaczenia. A jak widać w powyższym mój stary kod znaczenie się różni, a jak zostawiam kodowanie moje stare zmieniając tylko bajt 0,2,14,15 jak w przed lifcie to nie świecą mi neony... Sorki za może dla niektórych dziwne pytania, ale w samym kodowaniu nie mam wielkiego doświadczenia, a za bardzo nie ma kto mi w tym pomóc, dlatego pytam tu:)
  5. Ok. Udało mi się zmienić moduł, podłączyć lampy ( o dziwo nie było to trudne) i w sumie same w sobie lampy działają poprawnie na kodowaniu z nowego modułu, który pochodził z auta który miał pełną opcję, u mnie do niej daleko...Nie podłączyłem samopoziomowania, bo nie mam jeszcze gratów. Pytanie moje. W który miejscu miejscu należy zmienić ori Kod?Jest tak samo jak w przed lifcie? (BYTE 0,2,14,15) czy inaczej? Proszę o pomoc.. Mój ori Kod Moduł AD: 290000308034A7C00081000300001F1F001C070806000201000004000000020000000020000000 KOD z nowego modułu DH 260000100034AFF03D814083000019090F9CC388A2090221000008004401030100000064000000 Oczywiście na Fisie wywala mi błąd samopoziomowania. Można wyłączyć ten komunikat, nie podłączając samopoziomu? W którym miejscu kodu jest ukryty samopoziom? Zdejmował ktoś z Was Ochronę Komponentu w Trójmieście? Polecicie jakieś miejsce i jaki to byłby koszt?
  6. Mam skompletowane części do zmiany lamp halogenowych na Bixenon (Lampy, wtyczki, piny, przewody i sterownik 8K0907063DH) do polifta (2012). Mam pytanie, czy mógłby ktoś mi udostępnić schematy do polifta (hologenowe i bixenon), bo nie chciałbym podchodzić do tematu bez schematu. Nie wiem na ile modyfikacja różni się w stosunku do przedlifta, który jest dosyć dobrze opisany w innym temacie. Jak wygląda sprawa kodowania w polifcie i kwestia samopoziomowania? Z góry dzięki za pomoc.
  7. Witam wszystkich Od lipca 2016 jestem posiadaczem Audi A4 B8 lift Avant 2012r 2.0. TDI. Obserwatorem forum jako niezalogowany jestem praktycznie od początku posiadania audi A4. W końcu postanowiłem się zarejestrować. Jako posiadacz już w garażu innego dosyć mocno zmodyfikowanego audi a dokładnie 80 B4, nie wytrzymałem postanowiłem trochę po modyfikować zupełnie seryjne moje A4 i będę potrzebował trochę pomocy z Waszej strony jeżeli chodzi o informacje techniczne:) Pozdrawiam Seba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...