Skocz do zawartości

Intus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Intus

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Brzeg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Intus

0

Reputacja

  1. Wiem jak to dezaktywowac ale to było świrowanie komputera, nigdy tego nie widziałem jeszcze. Ale problem sam znikł na drugi dzień, wg mnie mógł aku być lekko rozładowany bo stał tydzień praktycznie bez odpalania. Na vag nie było żadnych błędów.
  2. Witam, Panowie mam problem, mechanik wymieniał w mojej a4 b6 czujnik położenia pedału sprzęgła oraz czujnik koła ABS i po przekręceniu zapłonu na FIS'ie ciągle wyświetlają się komunikaty związane ze sprawdzaniem BREMSE, OIL DRUCK oraz KUHLMITTEL. Świecą się ciągle na postoju i nie mogę się tego pozbyć tak jakby ciągle wciśnięty był przycisk Check na liczniku. Druga sprawa to po ruszeniu zaczyna wyświetlać się inspekcja serwisu i co jakieś 20 sekund mignie ostrzeżenie prędkości i odrazu wraca inspekcja mimo że jest wyłączona... Miał ktoś taki problem?? prosze o pomoc bo nie mam pojęcia co może być nie tak, wątpie żeby komputer tak sam ześwirował.. odłączałem aku na chwile i nic a na vagu zero błędów. pozdrawiam
  3. Rozumiem, spróbuję wyczyścić MAF na dniach i jeżeli nie pomoże to z żalem ale będe musiał wydać te 500 zł na nowy MAF Dzięki na podpowiedź, jesli to nie pomoże to odezwe się jeszcze i będziemy kombinować dalej
  4. No też tak myśle, tym bardziej że jest niższa o około 50 jednostek i raczej czyszczenie tutaj nic nie da w intercars widziałem za 500 zł być może uda mi się oddać swoją i cos taniej wychaczyć. (ASO 1500zł nowa, przy oddaniu swojej 750). Druga sprawa która mnie niepokoi to te wartości w grupie 033 na lambdzie, korekty 25% na ubogo i do tego napięcie także na ubogo, myślisz że to może być też problem z nią czy może przepływka rozwiąże wszystko?? (i która to sonda ta regulująca czy diagnostyczna ??)
  5. Witam Czy mógłby ktoś ocenić moje logi, ponieważ borykam sie problemem CHECK ENGINE przy podłączeniu wykazuje błędy (bogata /uboga) 17536 oraz 17545 i błąd przepływomierza ale nie jest stały (nie pamietam numeru błędu) W ostatnim czasie porobiłem kilka rzeczy które mogły być odpowiedzialne za to czyli: - wymiana zaworu odpowietrzającego odmę (czwórnik) oraz porządne zabezpieczenie przed braniem lewego powietrza - wyczysciłem eżektor i przewody - naprawiłem kierownicę klap wirowych (tzw kierownice powietrza gdyż nie działała prawidłowo) Zostaje mi jeszcze wyczyścić sensor przepływomierza ale wątpie żeby to cokolwiek pomogło bo wartość jest zbyt niska wg. mnie. Poniżej podaje logi które dzisiaj wykonałem STATYCZNE: PB ---> http://vaglog.pl/log-002_032_033_85D34.html LPG --->http://vaglog.pl/log-002_032_033_98o6VUk.html DYNAMICZNE: PB--->http://vaglog.pl/log-002_032_033_1XV2T.html LPG --->http://vaglog.pl/log-002_032_033_QcgUGC.html Zastanawiam się nad wymianą przepływki i lambdy ale nie mam pojęcia przez która może być problem, a nie chce wyrzucać pięniędzy w błoto bo tanie to to nie jest :) mam nadzieję ze dostarczyłem wystarczająco dużo informacji żeby można było okreslić cokolwiek pozdrawiam.
  6. Witam, mam na imię Mateusz (24l) mieszkam w okolicy Brzegu w woj. opolskim Od roku jestem "szczęśliwym" posiadaczem A4 B6 2.0 131 ALT z 2001r Jeśli jest ktoś tutaj z okolicy i posiada ten sam wózek i chciałby co nieco sprawdzić to śmiało pisz na PW. Sam borykam się z CHECKIEM (bogata/uboga) i mam nadzieję że dzięki wam uda mi się to nareperować. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...