-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wauzzzKK
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
mazowieckie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wauzzzKK
0
Reputacja
-
Mi obecnie na VCDS pokazuje 760 obrotów i drży mi silnik a mrowienie przechodzi na kierownice/fotel itp.. Klima obecnie mi nie działa więc nie wiem o ile by mi się podniosły przy załączaniu. Jak rozumieć ten zakres regulacji - ,, zakres regulacji jest od 123 do 133 a 128 to fabryczny nastaw czyli +- 5=50obr '' ?
-
wauzzzKK zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, czy wiadomo co było przyczyną ? Ponieważ obecnie mam podobne odgłosy a co więcej drży mi silnik i kolektor i nie wiem co może być tego powodem ?
-
PROSZĘ rzucić okiem na logi - 1.8T BFB - mrowienie/drży silnik na jałowym
wauzzzKK opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, klubowicze POMOCY ! - zakupione auto to A4 B7 AVANT 06r. quattro / manual / 1.8T BFB + program w serwisie ABT na XXX KM drgania/mrowienie silnika na biegu jałowym , mrowienie przechodzi na kierownice / fotel czy też np. na otwarte drzwi a jak się przyłoży dłoń to czuć a na silniku i kolektorze aż dłoń drży obecnie na VCDS na jałowym : na kanale 001 obroty są na poziomie 760 RPM/min , (według mnie za niskie , jakie powinny być prawidłowe ?) na kanale 002 - są 760rpm / load 18.8% / inj.in time 2.08ms / mass flow 2.78g/s na kanale 003 - są 760rpm / mass flow 2.78g/s / load 1.6% / ign.timming 8.3BTDC LOGI JAKIE UDAŁO MI SIĘ ZROBIĆ : dynamiczne : http://vaglog.pl/log-002_033_0c2jd6v.html http://vaglog.pl/log-003_020_QG4avA.html http://vaglog.pl/log-015_016_1qo08B.html http://vaglog.pl/log-115_118_ran74uJ.html statyczne : http://vaglog.pl/log-001_002_003_aZkWaV7.html http://vaglog.pl/log-001_tq67e.html ____________________________________________________ typowanie : - dwumasa - świece i cewki wyglądają na ok - na pewno do wymiany górna pokrywa/uszczelka zaworów - słuchać tylny napinacz / łańcuszek zapewne też do wymiany - przepływka w paprochach i filtr powietrza tragedia / przepływka przedmuchana/wyczyszczona a filtr nowy - dalej nic się nie poprawiło - filtr paliwa na dniach wymienię na nowy - jak sprawdzić przepustnice ? - odma zasyfiona , już wyczyszczona - klima nie działa więc może sprężarka się zatarła lub łożysko i przenosi takie drgania ? - zapchany katalizator ? - poduszki wyglądają na ok ale na dniach podmienie .......... pomysły mi się kończą ? Może ktoś zna jakiś dobry warsztat w mazowieckim który zajmie się moim BFB ?