-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O schockvvave
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Tbg/Mielec
Auto
-
Model
S4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
BHF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Poszukuje odpowiedzi co dręczy moje passeratti. Otóż ukazuje mi się taki błąd w vcds Typ podwozia: 3B - VW Passat B5 (1997 > 2005) Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 Przebieg: 335850km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 038 906 018 FQ Komponent: 1,9l R4 EDC G000SG 2601 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 6AD06A44167FE81157-4B18 Znaleziono 1 błąd: 17958 - Ciśnienie doładowania P1550 - 35-10 - różnica w regulacji - Sporadyczny Kody gotowości: B/D Dla przypomnienia pacjent to passeratti 1.9 tdi ahu 90KM I tak: problem pojawia się powyżej 3,5k obrotów. wtedy charakterystycznie czuć taki dołek i już wiem że ten błąd jest. Dolot jest szczelny, wymieniłem ostatnio rure turbo miała dziurę. Podmieniłem n75 na inny n75, bez zmian, podmieniłem n18 na inny bez zmian, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione. Mam czujnik doładowania turbiny w takiej czarnej rurze, ale nie miałem na co podmienić. Zrobiłem logi grup 004 008 010 i 011 i zamieszczam poniżej. Logi przeprowadzałem na 3 biegu od około 1500 rpm aż do zaistnienia problemu czyli ponad 3500 rpm. http://vaglogi.pl/log-004_010_008_99uZ69.html http://vaglogi.pl/log-004_010_011_b475c.html http://vaglogi.pl/log-008_011_93c0q2.html Proszę o porady. Dziękuje za odzew.
-
JEzeli jeszcze ni kupiłeś to ja mam na sell s4 b7 z przebiegiem 130 K po zrobieniu rozrzadu, bez żadnego pocenia. wsiadac lac i jezdzic nie nic mi sie nie poci w manualu. normalne to w tym silniku jest to że pali olej, jak każda v-ka. Norma producenta 1l na 1000.
-
Temat dawno rozwiązany, dla potomnych: Nie były to klapy kolektora, aczkolwiek co ciekawe gruszka icięgno pracowało płynnie a po ściągnięciu ta klapa chodziła bardzo ciężko. Co do problemu. Winien nie był rozrząd, nie wariatory, ale zawory sterujące tymi wariatorami. te elektryczne.. w sumie to 1 bo problem z reguły w logach pokazywał się na jednej głowicy a w tedy na drugiej działo się już różnie. po wymianie na nowe zawory sterujące wszystko jest tak jak trzeba. Niestety tych zaworów bez zwalenia motoru się nie da wymienić. rozrząd niestety przy okazji zrobiony jak i mase innych rzeczy. także dużo piniondzów poszło, a wystrczyły te 2 zawory....eh pozdrawiam
-
właśnie obrabiam logi z uchwyconym problemem i powiem wam że jak zobaczycie to dopiero czeski film. w tym momencie auto straciło dół, do 4k rpm nie jedzie. Logi robione na 3 bieg od 1500 obrotow około. przed tymi fochami wypluwała na hamowni 320KM co do klapek, siłownik pracuje widać zmiane połozenia przy przegazówce więc wychodzi że sie to nie urwało... http://vaglogi.pl/log-091_092_093_OIRPT.html - dynamiczny http://vaglogi.pl/log-091_092_093_p4D7e.html - statyczny pozostałe logi http://vaglogi.pl/log-002_003_033_26CXBUk.html 3 bieg 1500 but http://vaglogi.pl/log-002_003_033_pv8k3v7.html tu log na 4 i 5 biegu pełen but http://vaglogi.pl/log-002_003_033_AJRe2U.html 5 bieg http://vaglogi.pl/log-091_092_093_gZTj5Wx.html 5 bieg 80km/h http://vaglogi.pl/log-003_021_020_1C7GQ.html http://vaglogi.pl/log-003_021_020_1c9pW2.html ja zgłupiałem zwłaszcza po logach pokazujących rozrząd, 2 dni temu jak problemu nie ma wsyzstko ok, dzisiaj jakiś dramat.
-
S4 b7 jakie logi dynamiczne robić, prośba o analizę logów
schockvvave opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, na wstępie bardzo proszę o analizę logów które już zrobiłem, podczas logowania problem nie wystąpił, jeszcze Bardzo proszę doświadczonych w diagnostyce o podpowiedzi jakie grupy logować. Nie do końca udało mi się znaleźć co w wolnossaku 4.2 się loguje. Link do tematu z problemem Logi dynamiczne do analizy. http://vaglogi.pl/log-001_002_003_98ooa0.html http://vaglogi.pl/log-004_005_006_11qd3.html http://vaglogi.pl/log-010_022_023_44ZER.html http://vaglogi.pl/log-024_025_qy9Amq3.html http://vaglogi.pl/log-026_027_WdKFb.html http://vaglogi.pl/log-070_0HLAw3.html http://vaglogi.pl/log-091_092_093_dr61rQs.html http://vaglogi.pl/log-099_003_020_bciW1t.html 5 bieg 80km/h http://vaglogi.pl/log-003_031_033_3E402db.html -
Witam. Koledzy potrzebuje pomocy. Mam kolejny problem z s4 4.2 V8 BHF Od jakiegoś czasu pojawiała się tak sytuacja sporadycznie, że podczas normalnej jazdy, wciskając pedał gazu z reguły 4,5,6 bieg zmieniał się dźwięk wydechu na taki bardziej bulgoczący i auto przestawało się zbierać... po Czym po paru przejechanych kilometrach ustępowało. Teraz sytuacja wygląda tak że praktycznie jest tak cały czas... dokładniej sytuacja wygląda tak: jadę 80 km/h mam wbity 5 bieg i daje gaz w podłogę: Efekt - Auto czuć że przymuli, szarpnie lekko i zaczyna przyspieszać ale jak... od 80 do 100 rozpędza sie 8 sekund... Nagrałem wczoraj 2 filmy, kilkusekundowe gdzie na jednym przyspieszanie trwa 8 sekund a na tej samej trasie te same warunki itd w drugim filmie osiąga to w 4 sekundy... to samo na 3 czy 4 biegu. dodatkowo podczas tego czuje jakby efekt dziury.. wciskam gaz i reakcja minimalna. NO i ten dziwny inny dźwięk z wydechu niż normalnie... I teraz tak, Błędów żadnych nie ma w grupie silnika, Rozumiem że trzeba zrobić logi dynamiczne. Logi grup 91 92 93 robiłem z 2 lata temu i teraz podglądałem wartości w vcds i się nic tam nie zmieniło.. jakie pozostałe grupy sprawdzić ? i jak przeprowadzić pomiar. nie wiem 3 bieg 50km/h i but w podłogę? Jeżeli podczas tych całych fochów jej zredukuje to oczywiście zaczyna lepiej iść, trochę to wygląda jakby problem leżał w zakresie 2-3k obrotów. bo np jak ją już zaczne kręcić powyżej 4 to jest w miarę przyzwoicie. ( ciężko teraz to racjonalnie określić) Ogólne pytanie, czy jeżeli to by była wina np cewek, czy przepływki czy czegokolwiek np wariatora. to czy nie powinny się te błędy pojawiać? W tamtym roku miałem wypadające zapłony, ale wymieniłem cewki i spokój. Nie wiem gdzie szukać.. a jakby ktoś pytał o paliwo to i na 95 i na 98 i wczoraj zalałem v-power 100 problem występuje. proszę o porady.. pozdrawiam Wrzucam od razu logi dynamiczne które porobiłem, prosze w razie czego podpowiedzieć które grupy logować. http://vaglogi.pl/log-001_002_003_98ooa0.html http://vaglogi.pl/log-004_005_006_11qd3.html http://vaglogi.pl/log-010_022_023_44ZER.html http://vaglogi.pl/log-024_025_qy9Amq3.html http://vaglogi.pl/log-026_027_WdKFb.html http://vaglogi.pl/log-070_0HLAw3.html http://vaglogi.pl/log-091_092_093_dr61rQs.html http://vaglogi.pl/log-099_003_020_bciW1t.html 5 bieg 80km/h http://vaglogi.pl/log-003_031_033_3E402db.html
-
dzięki za podpowiedź, faktycznie sam podpinałem przecież ten przewód z wiązki do linii K a zakodowałem na CAN. po zakodowaniu na K line błąd o braku połączenia z multikiery zniknął. Na fisie pojawia się już do kogo się dzwoni oraz jak rozmowa zostaje zakończona. Póki co 2 razy próbowałem z najważniejszym problemem czyli braku ponownego łączenia z audi uhv po opuszczeniu pojazdu. narazie na 2 próby 2 razy się połączył, mam nadzieję że już tak zostanie. Banan dzięki wielkie.
-
Testowałem to na samsungu galaxy s4, xiaomi redmi note 4 i lg k8 lte. i to samo na każdym.
-
Witam Panowie proszę o pomoc, zainstalowałem w aucie moduł bluetooth Q. wiązka p&p kupiłem stąd http://vnsmedia.shoper.pl/pl/p/Wiazka-Bluetooth-PlugPlay-Audi-RNS-E/107 Wszystko zmontowałem wg poradnika malika, zakodowane, bt sparowane wszystko się łączy, dzwoni działa. i teraz problem. Wychodzę z auta, zamykam samochód, Przychodzę np za godzinę, w telefonie bt włączone i ku mojemu zdziwieniu telefon się nie łączy z audi UHV. Próbuje wymusić ręcznie - dalej nic. Usuwam sparowane urządzenie z telefonu, daje żeby wyszukał ( widoczność mojego tel włączona) nie znajduje Audi uhv. wyjme kluczyk przyjde za pół godziny i jak znajdzie moduł bt to się już połączy. O co tu kaman? W adaptacji widoczność ustawiona na 0 czyli cały czas widoczny. Próbowane na różnych smartfonach ten sam efekt. Raz zdarzyło się że po pół godzinnej jeździe podczas rozmowy wywaliło bt. Tak jakby nie wiem brakowało mu prądu? i np moduł jest nieaktywny aż do następnego wybudzenia które odbywa się nie wiadomo jak? Proszę o jakieś wskazówki, Nie wiem może aktualizacja modułu bt rozwiąże problem? a jeśli tak to jak ją przeprowadzić? Teraz drugi problem Po podłączeniu wszystkiego w kanale 77 ukazuje się mi taki błąd: Tuesday,10,July,2018,12:15:49:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Control Module Part Number: 8P0 862 335 Q HW: 8P0 862 335 Q Component and/or Version: FSE_255x BT H26 0350 Software Coding: 0011422 Work Shop Code: WSC 00485 128 69749 VCID: 448348237C5B 1 Fault Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 239 Po skasowaniu od razu wraca. Wychodzi na to jakby było brak połączenia z kierownicą multifunkcyjną?. Sterowanie głośnością zarówno w opcji tela jak i np radia działa. Po odkodowaniu kiery z bt - bez zmian błąd dalej jest . Czyżby brakowało może jakichś przewodów we wiązce? Jakby to byl problem połączenia to by rns-e też chyba taki błąd wyrzucało? Ostatni już problem to podczas połączenia telefonicznego na FISIE nie pokazuje mi z jakim kontaktem jest połączenie lub komunikatu o zakończeniu ( end of call)., Wygląda to tak: Jest np włączone radio i mamy info nazwy stacji np RMF. dzwonię i w miejscu gdzie była informacja o stacji jest puste pole. Druga sprawa. leci sobie RMF info na fisie. Wciskam przycisk MODE na kierownicy i co również ginie info o stacji i mam puste pole. rolkami sobie moge kręcić i nic się nie pojawia, ani Tel ani CD Ani NAV. Brak błędów w kanale 16 17 i każdym oprócz 77. Mogę również popatrzeć jakie są wartości w adaptacjach w tych kanałach. Kodowanie w kanale 17 0023111 Kodowanie w kanale 16 03041 ( bez voice control) Wersja softu RNS-E H44 0750 PL kodowanie bluetooth 0011402 Jakieś pomysły sugestie, proszę o wsparcie. Czy może być to wina softu RNS-E 0750? może trzeba zejść na 0650?
-
B7 co to za radio? 2DIN [brak instrukcji]
schockvvave odpowiedział(a) na Sir.Ryan temat w Audi A4 B6/B7
TO nie jest RNS-E. Napisał Ci kolega wyżej co to za model. Przycisk do navi jest. Trzeba by płytke z mapami włożyć i sprawdzić -
Witam. Po bardzo długim okresie walki z rns-e w aucie problem rozwiązany mam nadzieję już na stałe. Czasami tylko w navi mam ten błąd, 02230 - Digital Radio (DAB) (R147) 008 - Implausible Signal ale olewam to bo już nie ma zdrowia i siły. Gdyby ktoś spotykał się z tym błędem 00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier 011 - Open Circuit to proponuje dobrać się do wzmaka antenowego przy tylnej szybie ( sedan). Mój ma jedno pęknięcie i w tym miejscu gdy dociskam brak błędu.. gdy tylko puszcze błąd wraca.. Polecam robić to we 2. Moje rns-e dostało w końcu inną płytę główną. Zginęły problemy z tym wszystkim co opisałem w pierwszym poście. Co do bose - gra ono tak jak np u innych kolegów z forum. Mimo że jak kupiłem auto i grało mocniej to może to też była "usterka" która powodowała pracę nagłośnienia na zwiększonej mocy? opisałem kombinacje i poszukiwania przywrócenia tego efektu w innym temacie. po krótce. Wypięcie niebieskiej kostki z rns-e powoduje ogromny kopniak basu. Przednie głośniki są wtedy jakby trochę wycięte. Odpięcie samego pinu bose ( pin 7) praktycznie ten sam efekt. po podłączeniu wszystkiego normalnie przód startuje dużo lepiej, więcej średnich i wysokich tonów, za to bas z tyłu jest słabszy, Ale w tej konfiguracji mogę podkręcić bas na maxa w rns i chodzi to w miarę półka lusterka wibrują. Natomiast gdyby ktoś spróbował z wypiętą kostką to ... heh głośnik wyskoczy z tej półki chyba. Słychać że nie daje rady itp. Także myślę po tym doświadczeniu że tak jak była usterka i bose grało super to jednak to było nieprawidłowym działaniem, a tak jak jest teraz tak powinno być. Pozostaje tę kwestię sprawdzić na spocie. Czy ktoś u nas na forum naprawia te wzmacniacze antenowe co są w sedanie? wydaje mi się że gdzieś czytałem że ktoś to robi, ale nie pamiętam i nie mogę teraz tego znaleźć.
-
Słabo grające fabryczne BOSE + RNS-E, audiopilot ?
schockvvave odpowiedział(a) na Koralgol temat w Audi A4 B6/B7
Po wielu testach i poszukiwaniach u siebie znalazłem takie "rozwiązanie", U mnie też rnse z bose tak zapie*dalało przed awarią ze miałem ustawiony bas na +1, bo tak targał że aż plecy masowało. Póżniej nie mogłem tego efektu już przywrócić aż doszedłem do tego żeby odpiąć niebieską wtyczkę z rns-e i wtedy sprawdzić jak wam gra. U mnie ten zabieg od razu wrzuca bas na poziom z kosmosu.. kolejnym krokiem ta wypiąć z tej kostki bose pin ( 7 pin) a całą kostkę włożyć. po tej operacji tak jakby głośniki z przodu słabiej grały ale na tyle i w reszcie się dzieją cuda. Podmieniałem wszystko począwszy od rns-e, przez wzmacniacze antenowy, bose, wrzucałem zasilanie osobno do rns-e i ( kostki zielona i niebieska z auta) - nic to nie dało. Licznik też wypinałem żeby wyeliminować że to can gateway coś sieje. masa pytań i teorii o co tu chodzi. Słyszałem np taką że bose z niezakodowanym bose gra lepiej - sprawdziłem i twierdzę że wtedy wycina bardziej przód. Bose z zakodowanym bose wrzuca więcej średnich i wysokich z przodu. Odpinanie tej kostki co napisałem to już cuda robi, czy tego pinu bose... z drugiej strony nie może być tak że bas na 0 i w aucie siepie bo jakby się go podkręciło na max to by głośnik szybe wybił... lub się zesrał mówiąc potocznie więc nie wierze że producent do czegoś takiego by dopuścił. Skromnym moim zdaniem doszedłem do wniosku że ten pin steruje, obcina moc sygnału czy coś? odpowiednio aby nie uszkodzić podzespołów? nie wiem. Też testowałem swoje rns-e w innym aucie przed awarią i po awarii i nie spotkałem się z takim uderzeniem jak u siebie przed. Również inne rnsy u mnie były i było to samo - info dla tych co szukają teorii że coś siedzi w aucie.. Także niech mądre głowy zwrócą uwagę na kostkę niebieską i brązowy kabel bose pin 7 - może coś wymyślicie. -
u mnie n vcds lite też nic nie zakoduje. może tu jest pies pogrzebany.
-
czesc. musisz miec vcdsa. i wyłączyć to w grupie 17. opis poniżej STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio +02 - Telefon +04 - Navigation +08 - Telematics +16 - Instrument Cluster To add navigation, add +4 to the current value. czyli ja u siebie ustawiłem 17 i wyszło mi już temperatura spalanie itp. ale nie sprawdziłem kombinacji 1+4+8+16=29 bo może się okazać wtedy że zniknie Ci komunikat nav -no dvd i dopiero navi pokaże się na fisie jak odpalisz mape. na 17 na pewno zniknie.
-
Wypadające zapłony to sprawdź na początek cewki. Oznacz te na których wypadają i zamień z tymi na których nie wypadają. Później sprawdź na vagu na których znowu jest wypadanie zaplonow. Jak się zmieniły tzn ze cewki masz do wyjebania. Skąd wiesz ze dwumasa. Co się dzieje. Do tych zabiegów wydech wyrzucić. Rozpiac wal. I skrzynia w dół. Wtedy ocenisz sprzęgło. Co do miski to chyba najmniejszy problem. Kup nowa załóż olej przy okazji wymienisz. Inne usterki?