Skocz do zawartości

szarastrzała

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szarastrzała

Informacje

  • Imię
    Seweryn
  • Miasto
    Kołobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szarastrzała

0

Reputacja

  1. Witajcie. Zaznaczam, że jestem zielony i czytając wątek mam w głoie mętlik. Mam problem z navi. Kupiłem auto niestety bez karty SD z mapami. Sprzedający ( Niemiec w komisie) wyjął karte z innego a4 b9 którestało na placu i navi poszła. Niestety karte zabrał. Po powrocie do kraju na Olx kupiłem za śmieszne pieniądze kupiłem karte MIB-HS VER. 2019 8WO 919 866 AL ( nie pamiętałem jaką karte włożył w komisie i pomyślałem że skoro nowsza niż auto to bedzie hulało). Niestety pokazuje sie komunikat że dane nawigacyjne są niedostępne. nie mam pojęcia czy mam nieodpowiedni soft czy karta jest do wywalenia. Bedzie to chodziło z tym softem? Czy bede musiał zaktualizować oprogramowanie do tego w którym bedą działały mapy Vw o których piszecie?
  2. Witam, śledzę wątek jakiś czas i przeczytałem go z ciekawością i uznaniem dla osób które się w nim wypowiadają i doradzają innym. Niestety informacji jest aż nadmiar, więc postanowiłem nie kombinować tylko poprosić o poradę. Mianowicie 3 miesiące temu kupiłem nowe auto, ogólnie lakier jest ok więc nie chcę go zniszczyć nieumiejętną obsługą ( wcześniejsze auta myłem na bezdotykowej, potem ircha do sucha zbierająca bród potem wosk z bezdotykowej - ewentualnie czernidło T-cut i było ogólnie ok). Wiem, nie wspominajcie, że zniszczyłem lakier auta bo to widziałem i płakałem już wiele razy i kopanie leżącego nic wam nie da. Właśnie z tego powodu zwracam się z prośbą o pomoc aby na mojej czarnej bestii ( LY9B) nie powtórzyć starych błędów. Mam trochę czasu i postanowiłem, że zadbam o lakier i choć mam świadomość, że to droga trochę na skróty, to zwracam się do was z prośbą abyście coś mi doradzili. Mój budżet może nie powala ok 300 stów na początek ( zimowy wosk kupię przed zimą) ale przy samym czernidle które do tej pory stosowałem to wydatek znaczny (głównie żona ma z tym problem ). Jeżeli możecie, to podrzućcie mi nazwy środków powiedzmy w takiej kolejności jak zrobił to pezet202. Jeszcze raz podkreślam, że nie chcę iść na łatwiznę, ale jako laik w tym temacie nie odważę się czegoś sam zaproponować aby nie spotkało się to z falą wszechobecnej krytyki. Wszyscy dobrze wiemy, że środków są tysiące i każdy z was ma jakieś ulubione które możecie polecić. Jeżeli w łącznym zestawieniu kwoty przekraczać będą zakładane 300 zł to (oczywiście w tajemnicy przed drugą połówką) mogę go nieznacznie powiększyć - a wszystko to dla dobra auta. Środki mogę kupić pojedynczo lub w zestawie (o ile takie są). Z góry dziękuję i pozdrawiam,
  3. Dzięki za odpowiedź. Na razie nie wybieram się w twoje strony. Jak będę gonił gdzieś w twoim kierunku to napiszę i się zmówimy, (a może Ty zaplanujesz sobie np. weekend w Kołobrzegu?). Mam tylko nadzieję, że nie jest to nic poważnego (od tego momentu kiedy to zauważyłem, nie ma ani pogorszenia ani poprawy - a może świruje, to mój pierwszy automat i może jestem przeczulony, tyle tego jest o tych awariach multi). Żona jeździ i nic nie mówiła, a ja sam czasami, kiedy ruszę troszkę mocniej ( od razu zaznaczam, że troszkę) nie jestem w stanie określić, czy cyknęło, czy nie, ponieważ wyczuwam to kiedy ruszam delikatnie (bo w 99% przypadków tak ruszam) i tylko po równej nawierzchni.
  4. Witam, mam pytanie dotyczące jak sądzę skrzyni. Posiadam autko od 2 miesięcy i zaobserwowałem, że zawsze po jeździe do tyłu (cofaniu), kiedy ruszam do przodu przy prędkości ok 15 km/h słyszę i czuję na pedale gazu lekkie tyknięcie ( takie jak by np. zaskoczył bieg po niepełnym jego wbiciu). Czasami ( bardzo rzadko, ale jednak) mam wrażenie, że tyknięciu temu towarzyszy także delikatny zgrzyt. Czytałem o podobnym objawie, koledzy z forum pisali, że jest to jakaś adaptacja abs-u, ale pisali jednocześnie, że zjawisko to jest tylko po pierwszym uruchomieniu auta. Ja jak napisałem mam to za każdym razem kiedy załączam D po cofaniu. Czy ktoś ma podobny objaw w swoim aucie? Dla informacji, auto ma przejechane 186 000 i w tamtym tygodniu został wymieniony olej w skrzyni ( wcześniej na 60 i 120 w ADO w de) i objaw ten nie ustąpił. Skrzynia pracuje idealnie, mechanik zmieniający olej (nie ASO) nie wykrył żadnych błędów w skrzyni, zalał 7 l oleju FEBI ATF CVT MULTITRONIC G052180A2 oraz wynienił filtr zewnętrzny na przewodach olejowych, a całą tę procedurę wykonał idealnie zgodnie z opisami z forum ( 12 lat pracował w ASO i jeździ do niego większość użytkowników aut grupy VW/Audi z regionu ). Niestety zapomniałem mu wspomnieć o tym przypadku, stąd moje pytanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...