
Deamon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Deamon

Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Vic
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu (mam nadzieje że autor się nie pogniewa) również chciałbym prosić o ocenę logów z BEXa. Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_dK7u8E.html Grupy 011, 020: http://vaglogi.pl/log-011_020_YfJbX.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4yN550.html Grupy 002, 003: http://vaglogi.pl/log-002_003_GQ0s1.html Statyczny: Grupy 014, 091, 093: http://vaglogi.pl/log-093_014_091_Z398jto.html
-
Faktycznie katy były zatkane oraz problem był z jedna gruszką od tego wałka w kolektorze ssącym. Teraz już logi bez katów i ze sprawnymi gruszkami. http://vaglogi.pl/log-002_020_021_KKelb0z.html http://vaglogi.pl/log-003_020_021_biUgMM0.html
-
Witam, pacjent to moje A4 3.0 quattro prosiłbym o ocenę logów ponieważ wydaję mi się że coś nie jedzie jak powinno, brak mocy i czasem delikatne szarpanie/przerywanie silnika. Wiem że przepływka coś za mało wskazuje ale co jeszcze? dlaczego jest tak mała wartość powietrza? (gruszki chodzą) Pozdrawiam http://vaglogi.pl/log-003_020_021_xe10Y.html http://vaglogi.pl/log-003_090_091_4b9kzUV.html http://vaglogi.pl/log-003_092_093_4MMME.html A i jeszcze chyba katalizator jest przytkany są błędy: 16805 , 19718 , 17511
-
Witam, Około 2 miesiące temu kupiłem Audi a4 b6 z benzynowym 3 litrowym silnikiem i 6 biegową manualną skrzynią w quattro i mam kilka problemów tzn... 1. brakuje paru koni tzn sprint o 0-100 trwa około 9s a to chyba dużo. (wymieniłem wałek w dolocie wraz z gruszkami ale to nie pomogło a wskazania przepływomierza na 3 biegu przy 6100 to 172g/s) czy winowajcą mogą być przytkane katalizatory? (wyskakuję błąd po dłuższej trasie obu katalizatorów i sondy) auto ewidentnie nie ma dołu. 2. problem przy zawracaniu/mocnym skręcie słychać i czuć na budzie jakby tylne koła stawiały opór a jeżeli dojdzie do tego podjazd pod górkę np. wyjazd z garazu to autem mocno szarpie co może być przyczyną? aha i szarpie również przy zmianie biegu jak się zrobi to nie umiejętnie (podpora delikatnie stuka, sprzęgło wymieniane w serwisie Audi około 40k km temu, przebieg 190k, koła 18" i wszystkie 4 z takimi samymi oponami) Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
-
Co masz na myśli pisząc że jest przebieg dzienny? Może ja o czymś nie wiem :/
-
Poważnie? Trochę to dziwne przeciez to dosc istotna informacja. Ale skoro nie to nie temat do zamknięcia w takim razie.
-
Witam, mam dziwny problem mianowicie w mojej a4 b6 2001 fis nie wyświetla przejechanych kilometrów czy to jest normalne? Podejrzewam że nie i podejrzewam że to kwestia programowania. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam
-
Witam i mam szybkie pytanie. Czy koniecznie jest zdejmowanie/odchylanie pasa przedniego w A4 B6 z silnikiem 3.0 v6 ASN żeby wyciągnąć kompresor klimy? czy wyjdzie po zdjęciu filtra oleju? I jezscze jedno czy kompresory z A4 b6 są zamienne czy muszę szukać konkretnie do mnie czyli 8E0260805F. Etka podaje że we wszystkich wersjach silnikowych różnią się tylko koncówką literową. Czy wystarczy szukać z benzyny? Pozdrawiam
-
Jak wymontować środkową kratkę zderzaka z listwą chromowaną?
Deamon opublikował(a) temat w Audi A4 B6
Witam, mam szybkie pytanko jak zdjąć środkową kratkę zderzaka w b6? chcę ją pomalować a nie chcę połamać -
A co myślicie o takich blokadach? powinny wystarczyć? http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi-3-0-v6-a4-a6-a8-bbj-asn-avk-i6709374363.html Robiłem test wariatorów w vcds (grupy 94 i 96) i wszystko wyszło ok czy to znaczy że wariatory na 100% są sprawne? i jeszcze jedno pytanie czy pod kapslami na wariatorach powinien być olej? Właśnie muszę poszukać jakiejś dokłanej instrukcji wymiany rozrządu bo szczerze mówiąć w V'ce jeszcze nie robiłem
-
Aha. Pojęcie mam tylko mam też dylemat czy to gra warta świeczki? czy nie lepiej po prostu sprzedać auto... czego bym raczej nie chciał bo w ładnym stanie jest ale pakować kasy tez chyba nie ma sensu.
-
Ok czyli nie ruszam na razie tego rozrządu do puki nie kupię blokad. Moga być jakieś poważne konsekwencje wynikające z takiego ustawienia jak na screenie z vcds'a?
-
Dzisiaj sprawdziłem rozrząd i był wymieniany przez poprzedniego właściciela i nie był robiony na blokadach. Wariatory z zewnątrz suche. I teraz moje pytanie czy mogę skorygować ustawienie rozrządu na samych wariatorach? wystarczy poluzować główną śrubę na wariatorze?
-
Jest szansa że te wariatory są ok? Można je jakoś sprawdzić? Nie Vmax jeszcze nie sprawdzałem.
-
Witam, Tydzień temu stałem się posiadaczem Audi a4 3.0 V6 ASN w quattro. Przebieg 188k i niby wszystko jest ok ale dorwałem Vaga i zacząłem grzebać. Pierwsze co zauważyłem to wypadanie zapłonu na 4 i 5 cylindrze do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, olej cieknie do gniazd świec i pokrywa je olejem. Po wyczyszczeniu świec i doraźnym dokręceniu uszczelki problem się rozwiązał. 2 sprawa bardziej skomplikowana to grupa 093 i ustawienie rozrządu, jak dla mnie jest mocno rozjechany i tu moje pytanie czy jest możliwość skorygowania tego rozrządu (np. na kołach) bez ściągania go całego i używania blokad (np.przy użyciu Vaga)? Dodam że rorząd i tak będę chciał zmienić ale na to potrzeba czasu. Pozdrawiam