Skocz do zawartości

Deamon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Deamon

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Vic

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Deamon

0

Reputacja

  1. Witam, Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu (mam nadzieje że autor się nie pogniewa) również chciałbym prosić o ocenę logów z BEXa. Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_dK7u8E.html Grupy 011, 020: http://vaglogi.pl/log-011_020_YfJbX.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4yN550.html Grupy 002, 003: http://vaglogi.pl/log-002_003_GQ0s1.html Statyczny: Grupy 014, 091, 093: http://vaglogi.pl/log-093_014_091_Z398jto.html
  2. Faktycznie katy były zatkane oraz problem był z jedna gruszką od tego wałka w kolektorze ssącym. Teraz już logi bez katów i ze sprawnymi gruszkami. http://vaglogi.pl/log-002_020_021_KKelb0z.html http://vaglogi.pl/log-003_020_021_biUgMM0.html
  3. Witam, pacjent to moje A4 3.0 quattro prosiłbym o ocenę logów ponieważ wydaję mi się że coś nie jedzie jak powinno, brak mocy i czasem delikatne szarpanie/przerywanie silnika. Wiem że przepływka coś za mało wskazuje ale co jeszcze? dlaczego jest tak mała wartość powietrza? (gruszki chodzą) Pozdrawiam http://vaglogi.pl/log-003_020_021_xe10Y.html http://vaglogi.pl/log-003_090_091_4b9kzUV.html http://vaglogi.pl/log-003_092_093_4MMME.html A i jeszcze chyba katalizator jest przytkany są błędy: 16805 , 19718 , 17511
  4. Witam, Około 2 miesiące temu kupiłem Audi a4 b6 z benzynowym 3 litrowym silnikiem i 6 biegową manualną skrzynią w quattro i mam kilka problemów tzn... 1. brakuje paru koni tzn sprint o 0-100 trwa około 9s a to chyba dużo. (wymieniłem wałek w dolocie wraz z gruszkami ale to nie pomogło a wskazania przepływomierza na 3 biegu przy 6100 to 172g/s) czy winowajcą mogą być przytkane katalizatory? (wyskakuję błąd po dłuższej trasie obu katalizatorów i sondy) auto ewidentnie nie ma dołu. 2. problem przy zawracaniu/mocnym skręcie słychać i czuć na budzie jakby tylne koła stawiały opór a jeżeli dojdzie do tego podjazd pod górkę np. wyjazd z garazu to autem mocno szarpie co może być przyczyną? aha i szarpie również przy zmianie biegu jak się zrobi to nie umiejętnie (podpora delikatnie stuka, sprzęgło wymieniane w serwisie Audi około 40k km temu, przebieg 190k, koła 18" i wszystkie 4 z takimi samymi oponami) Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
  5. Co masz na myśli pisząc że jest przebieg dzienny? Może ja o czymś nie wiem :/
  6. Poważnie? Trochę to dziwne przeciez to dosc istotna informacja. Ale skoro nie to nie temat do zamknięcia w takim razie.
  7. Witam, mam dziwny problem mianowicie w mojej a4 b6 2001 fis nie wyświetla przejechanych kilometrów czy to jest normalne? Podejrzewam że nie i podejrzewam że to kwestia programowania. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam
  8. Witam i mam szybkie pytanie. Czy koniecznie jest zdejmowanie/odchylanie pasa przedniego w A4 B6 z silnikiem 3.0 v6 ASN żeby wyciągnąć kompresor klimy? czy wyjdzie po zdjęciu filtra oleju? I jezscze jedno czy kompresory z A4 b6 są zamienne czy muszę szukać konkretnie do mnie czyli 8E0260805F. Etka podaje że we wszystkich wersjach silnikowych różnią się tylko koncówką literową. Czy wystarczy szukać z benzyny? Pozdrawiam
  9. Witam, mam szybkie pytanko jak zdjąć środkową kratkę zderzaka w b6? chcę ją pomalować a nie chcę połamać
  10. A co myślicie o takich blokadach? powinny wystarczyć? http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi-3-0-v6-a4-a6-a8-bbj-asn-avk-i6709374363.html Robiłem test wariatorów w vcds (grupy 94 i 96) i wszystko wyszło ok czy to znaczy że wariatory na 100% są sprawne? i jeszcze jedno pytanie czy pod kapslami na wariatorach powinien być olej? Właśnie muszę poszukać jakiejś dokłanej instrukcji wymiany rozrządu bo szczerze mówiąć w V'ce jeszcze nie robiłem
  11. Aha. Pojęcie mam tylko mam też dylemat czy to gra warta świeczki? czy nie lepiej po prostu sprzedać auto... czego bym raczej nie chciał bo w ładnym stanie jest ale pakować kasy tez chyba nie ma sensu.
  12. Ok czyli nie ruszam na razie tego rozrządu do puki nie kupię blokad. Moga być jakieś poważne konsekwencje wynikające z takiego ustawienia jak na screenie z vcds'a?
  13. Dzisiaj sprawdziłem rozrząd i był wymieniany przez poprzedniego właściciela i nie był robiony na blokadach. Wariatory z zewnątrz suche. I teraz moje pytanie czy mogę skorygować ustawienie rozrządu na samych wariatorach? wystarczy poluzować główną śrubę na wariatorze?
  14. Jest szansa że te wariatory są ok? Można je jakoś sprawdzić? Nie Vmax jeszcze nie sprawdzałem.
  15. Witam, Tydzień temu stałem się posiadaczem Audi a4 3.0 V6 ASN w quattro. Przebieg 188k i niby wszystko jest ok ale dorwałem Vaga i zacząłem grzebać. Pierwsze co zauważyłem to wypadanie zapłonu na 4 i 5 cylindrze do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, olej cieknie do gniazd świec i pokrywa je olejem. Po wyczyszczeniu świec i doraźnym dokręceniu uszczelki problem się rozwiązał. 2 sprawa bardziej skomplikowana to grupa 093 i ustawienie rozrządu, jak dla mnie jest mocno rozjechany i tu moje pytanie czy jest możliwość skorygowania tego rozrządu (np. na kołach) bez ściągania go całego i używania blokad (np.przy użyciu Vaga)? Dodam że rorząd i tak będę chciał zmienić ale na to potrzeba czasu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...