Skocz do zawartości

miren

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miren

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miren

0

Reputacja

  1. Witam, dwa dni temu wystąpił u mnie podobny problem, nakręciłem filmiki, w pierwszym słychać wyraźniej stuknięcie, a w drugim w 15 sekundzie. W sobote wynajalem sobie stanowisko w warsztacie i chciałbym się za to zabrać. Ktoś pomoże? Co to może być? Audi A4 B8 stukanie przy skręcaniu - jakieś pomysły? Część 1 Audi A4 B8 stukanie przy skręcaniu - jakieś pomysły? Część 2 Pozdrawiam
  2. Witam, dwa dni temu wystąpił u mnie podobny problem, nakręciłem filmiki, w pierwszym słychać wyraźniej stuknięcie, a w drugim w 15 sekundzie. W sobote wynajalem sobie stanowisko w warsztacie i chciałbym się za to zabrać. Ktoś pomoże? Co to może być? Audi A4 B8 stukanie przy skręcaniu - jakieś pomysły? Część 1 Audi A4 B8 stukanie przy skręcaniu - jakieś pomysły? Część 2 Pozdrawiam
  3. Zgadza sie, zaworek reguljacy cisnienie. W moim przypadku oddałem samochód do autoryzowanego serwisu BOSH-a. Przed wymianą sprawdzili i skakało ciśnienie, potem zrobili podmianke części i wibracje ustąpiły.
  4. U mnie problem został rozwiązany. Do wymiany był zaworek common-rail. Koszt z ustawieniem wtrysków i wymianą częsci 850zł brutto.
  5. Panowie, wymieniłem 20tys temu cały komplet sprzęgło + dwumas. Dwa tygodnie temu dałem na sprawdzenie, wyczyszczenie o ustawienie wtrysków (tutaj podobno wszystko dobrze, jeden wtrysk był przypchany), pomimo tych napraw wibracje dalej są, staje na światłach wibrują fotele, a najbardziej odczuwalne jest na ściance przy drążku skrzyni biegów, kiedy zatrzymam się na następnych światłach jest dobrze, po chwili to samo i tak na zmianę, najbardziej odczuwalne gdy silnik jest rozgrzany. Gdy wciskam sprzęgło nic się nie zmienia, Wiec wyeliminowałem ze to może być coś ze skrzyni. Podobno poduszki silniki tez są dobre, zostały sprawdzone. Na komputerze nie ma żadnych błędów, a podczas jazdy nic nie jest odczuwalne. Dodam, ze obroty stoją w miejscu. Macie jakieś pomysły? Silnik CAHA, 2.0 tdi 170KM QUATTRO
  6. Ja do swojego audika zakupiłem cały zestaw firmy LUK ze strony sprzegla24.pl, szybki zakup, roczna gwarancja producenta i duża przebitka na cenie, już jestem 3 miesiąc po wymianie i wszystko śmiga jak należy. Najlepiej do nich zadzwonić to pomogą dobrać zestaw. P.S. U mnie występowało szarpanie przy ruszaniu i ślizganie sprzęgła już na 3 biegu nawet.
  7. Witam, Przepraszam, że nie odpowiedziałem po tygodniu jak obiecałem, ale samochód dopiero tydzień temu wyszedł z wartsztatu. W moim przypadku szarpanie ustąpiło po wymianie dwumasu, dodatkowo została wymieniona tarcza sprzęgła z dociskiem i łożyskiem. Z tego co powiedział mój mechanik to szarpanie może też wynikać z dojechanych poduszek silnika. Pozdrawiam
  8. u mnie przebieg 210 tys i nie bylo jeszcze wymieniane sprzeglo z dwumasem, sprzeglo sie zaczelo slizgac i mam szarpanie przy ruszaniu, w tym tygodniu przyjezdza do mnie znajomy z ASO i ma mi to sprawdzic, jak tylko bede wiedzial wiecej dam znac, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...