Skocz do zawartości

michubot91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michubot91

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Podwilk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michubot91

0

Reputacja

  1. Miałem podobnie tylko że ja miałem tak że termostat się zacial i faktycznie się grzal, do tego cieklo z kroćca do którego wchodzi termostat. Wymieniłem i zero ubytku, nie grzal się. Może sprawdź czy nie masz gdzies wyciekow. A szyby ci czasem nie paruja i nie osadza się taki biały osad od środka? Bo może to też być zatkana i peknieta nagrzewnica. Uszczelka pod głowica możesz sprawdzić, kupić tester czy w płynie nie ma oleju za parę groszy.
  2. Czyli nie przejmować się tylko jeździć? Bo niedługo mam daleka trasę 1000km i się zastanawiam czy się mi nie rozkroczy na autostradzie. Chyba że jeszcze podjechać do kogoś kto naprawdę się zna na tym. Kolega mi mówił że to równie dobrze może być już alternator, rolka albo krzywki na wale. Sam nie wiem.
  3. Siema wszystkim. Mam na imię Michał mam 28 lat. Pochodzę z Podhala. Mam nadzieję że uda mi się tutaj znalesc odpowiedzi na temat mojego 1.9 1z. Pozdrawiam
  4. A nie wydają ci się podejrzane dźwięki silnika gdy schodzi z obrotów? Każdy mechanik mówi że coś jest z silnikiem nie tak.
  5. Panowie problem. 1.9 tdi 1zTaki dźwięk jak na filmiku wam wstawiłem. Nie mam pojęcia co to ale tak nie powinno być. Gdzie szukać przyczyny? Silnik czy osprzęt? Od czego zacząć. Tak się dzieje tylko jak schodzi z obrotów. Ma moc, nie dymi, spalanie w normie. Dolaczam link do YouTube jak by komuś nie działa tu film. VID_20190330_174158.mp4
  6. Czesc. Jestem Michał z miejscowosci Podwilk. Kto zna Orawę to wie gdzie to jest. okolice Nowego Targu,Rabki,Zakopanego. woj. małopolskie Moj samochod to Audi A4 B5 [1Z M5F] Pozdrawiam.
  7. Witam. Mam problem z moim audi. Model b5 1.9 tdi kod silnika 1Z M5F. Otoz gdy jezdze samochodem i rozgrzeje silnik do 90 stopni to w nastpepny dzien samochod pali od strzala. Nawet w minusowej temperaturze -5 i moze stac i 10 godzin i odpali za 1 razem. Codziennie jezdze do narzeczonej 20 Km po pracy i wtedy samochod ma czas sie rozgrzac do 90 stopni. Do pracy jezdze dosc wczas rano o 4 i zawsze pali na strzala po wczesniejszej jezdzie. Problem zaczyna sie gdy koncze prace o 13 jak juz postoi i chce odpalic samochod i kreci i kreci dosc dlugo i w koncu odpala. Do pracy mam 3 km wiec nie ma szans sie nagrzac na full. Wymienilem juz termostat,czujnik temp. Mam ustawiony kat wtrysku idealnie. W kompie zero bledow. Zaworek na filtrze paliwa rowniez wymieniony jak i filtr paliwa. Moj mechanik stwierdzil ze wtryski do regeneracji lub pompa. Czy to moze cos innego. Ktos ma jakies porady? Zawsze jak nie zagrzeje auta to tak sie dzieje. Ostatnio prawie padl mi aku. Jak odpale i sie zagrzeje to potem juz pali na strzal i nie wazne ile stoi, najgorzej gdy sie nie zagrzeje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...