Skocz do zawartości

mysiul

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mysiul

Informacje

  • Imię
    Henek
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mysiul

0

Reputacja

  1. mysiul

    [A6 BRF] Analiza EGR

    http://vaglogi.pl/log-003_yLW1jmQ.html Czy mój zawór działa poprawnie?
  2. Od jakiegoś czasu szukam przyczyny dudnienia/drżenia na biegu jałowym w aucie, a związku z tym, że samochodem pojeżdżę około 10 lat ponieważ bardzo mi się podoba, jestem skłonny zaryzykować i wymienić hydraulikę. W takim razie dla silnika BRF (136 KM) muszę wymienić : 1. Wałki rozrządu numery wg intercars INA – 428 0121 10 i INA – 428 0152 10. 2. Uszczelniacz wałka rozrządu: INA – 413 0102 10 ile szt? 3. Komplet 18 popychaczy: INA 420 0222 10 4. Komplet panewek GLYCO tylko, które bo są 3 rodzaje dla silnika BRF i ile szt. H079/5 0.25MM H079/5 0.50MM H079/5 STD Czy coś jeszcze? Proszę o pomoc ponieważ chciałbym sobie idealnie dopasować najlepsze i części, a nie te, na których najwięcej zarobi mechanik. Dzięki, pozdrawiam
  3. Podczas zakupu samochodu w maju 2017 r. wykonane zostały wszystkie niezbędne prace takie jak wymiana oleju, płynów, filtrów itd. w tym zamiana pompy na tą z 1.9 TDI (w miejsce wałków wyrównoważających). Od jakiegoś czasu męczy mnie okropne buczenie/dudnienie/rezonans na wolnych obrotach, które słychać w kabinie. Obecnie zmieniłem mechanika i ten nowy twierdzi, że likwidacja wałków może skutkować właśnie takim buczeniem (wg niego poduszki i dwumas jest OK, wtryski wg VCDS - 0,20-0,07-0,37-0,69 ). Nie pamiętam jaka była sytuacja przy oryginalnej pompie i teraz zastanawiam się czy nie powrócić do wzmocnionego oryginały np. z firmy Futurum. Problem w tym, że może to kosztować ok. 2 tys., a nie ma gwarancji, że dudnienie ustanie. Chciałbym się Was zapytać w którym kierunku mam działać, co jeszcze można sprawdzić, aby wyeliminować usterkę. Dzięki, pozdrawiam.
  4. mysiul

    [A5 2.0 TDI 136 KM EURO 6]

    Mozna mozna, u mnie wyszlo 176 Km i 398 momentu.
  5. Dlaczego chcesz zmienić program ?
  6. Auto pięknie chodzi tylko zastanawiam się nad tymi załamaniami, czy tak ma być, czy można to jakoś poprawić.
  7. Silnik po zmianie softu, w oryginale 136 KM i 335 Nm Auto A6 C6, 2007 r., Proszę o ocenę A6 C6 POMIAR 1.pdf
  8. Czy cała sytuacja może być spowodowana moją bardzo spokojną jazdą? I praktycznie non stop poruszaniem się w mieście ? Auto trzeba od czasu do czasu ostro przegonić i już :))
  9. Mam pilny wyjazd, do zrobienia jakieś 3000 km, czy można jechać spokojną jazdą ?
  10. Bardzo proszę o ocenę moich logów, przy ostrym pałowaniu pojawił błąd 000564, podczas normalnej jazdy auto sprawuje się bez zarzutu. Test 1 http://vaglogi.pl/log-011_fGn66d.html Test 2 http://vaglogi.pl/log-011_2IJ9z72.html Test 3 http://vaglogi.pl/log-011_X0AHuwC.html Przy teście 1 zauważyłem, że przy obrotach ok 3500 auto straciło moc i nie reagowało praktycznie na gaz, obroty tak jakby staly w miejscu. W tescie 2, 3 takich objawów nie było (między 1500, a 4000) Dziękuję za pomoc.
  11. Po 11 latach użytkowania A4 B5 nadszedł wreszcie czas na zmianę. Jestem na etapie szukania A4 B8 z silnikiem 2.0 143 K w kombi. Cały czas szukam roznych informacji o tym modelu. Pozdrawiam Wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...