mysiul
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mysiul
Informacje
-
Imię
Henek
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia mysiul
0
Reputacja
-
http://vaglogi.pl/log-003_yLW1jmQ.html Czy mój zawór działa poprawnie?
-
Od jakiegoś czasu szukam przyczyny dudnienia/drżenia na biegu jałowym w aucie, a związku z tym, że samochodem pojeżdżę około 10 lat ponieważ bardzo mi się podoba, jestem skłonny zaryzykować i wymienić hydraulikę. W takim razie dla silnika BRF (136 KM) muszę wymienić : 1. Wałki rozrządu numery wg intercars INA – 428 0121 10 i INA – 428 0152 10. 2. Uszczelniacz wałka rozrządu: INA – 413 0102 10 ile szt? 3. Komplet 18 popychaczy: INA 420 0222 10 4. Komplet panewek GLYCO tylko, które bo są 3 rodzaje dla silnika BRF i ile szt. H079/5 0.25MM H079/5 0.50MM H079/5 STD Czy coś jeszcze? Proszę o pomoc ponieważ chciałbym sobie idealnie dopasować najlepsze i części, a nie te, na których najwięcej zarobi mechanik. Dzięki, pozdrawiam
-
Podczas zakupu samochodu w maju 2017 r. wykonane zostały wszystkie niezbędne prace takie jak wymiana oleju, płynów, filtrów itd. w tym zamiana pompy na tą z 1.9 TDI (w miejsce wałków wyrównoważających). Od jakiegoś czasu męczy mnie okropne buczenie/dudnienie/rezonans na wolnych obrotach, które słychać w kabinie. Obecnie zmieniłem mechanika i ten nowy twierdzi, że likwidacja wałków może skutkować właśnie takim buczeniem (wg niego poduszki i dwumas jest OK, wtryski wg VCDS - 0,20-0,07-0,37-0,69 ). Nie pamiętam jaka była sytuacja przy oryginalnej pompie i teraz zastanawiam się czy nie powrócić do wzmocnionego oryginały np. z firmy Futurum. Problem w tym, że może to kosztować ok. 2 tys., a nie ma gwarancji, że dudnienie ustanie. Chciałbym się Was zapytać w którym kierunku mam działać, co jeszcze można sprawdzić, aby wyeliminować usterkę. Dzięki, pozdrawiam.
-
Mozna mozna, u mnie wyszlo 176 Km i 398 momentu.
-
Dlaczego chcesz zmienić program ?
-
Auto pięknie chodzi tylko zastanawiam się nad tymi załamaniami, czy tak ma być, czy można to jakoś poprawić.
-
Silnik po zmianie softu, w oryginale 136 KM i 335 Nm Auto A6 C6, 2007 r., Proszę o ocenę A6 C6 POMIAR 1.pdf
-
Czy cała sytuacja może być spowodowana moją bardzo spokojną jazdą? I praktycznie non stop poruszaniem się w mieście ? Auto trzeba od czasu do czasu ostro przegonić i już :))
-
Mam pilny wyjazd, do zrobienia jakieś 3000 km, czy można jechać spokojną jazdą ?
-
Bardzo proszę o ocenę moich logów, przy ostrym pałowaniu pojawił błąd 000564, podczas normalnej jazdy auto sprawuje się bez zarzutu. Test 1 http://vaglogi.pl/log-011_fGn66d.html Test 2 http://vaglogi.pl/log-011_2IJ9z72.html Test 3 http://vaglogi.pl/log-011_X0AHuwC.html Przy teście 1 zauważyłem, że przy obrotach ok 3500 auto straciło moc i nie reagowało praktycznie na gaz, obroty tak jakby staly w miejscu. W tescie 2, 3 takich objawów nie było (między 1500, a 4000) Dziękuję za pomoc.
-
Po 11 latach użytkowania A4 B5 nadszedł wreszcie czas na zmianę. Jestem na etapie szukania A4 B8 z silnikiem 2.0 143 K w kombi. Cały czas szukam roznych informacji o tym modelu. Pozdrawiam Wszystkich.