Skocz do zawartości

Mirec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mirec

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Ropczyce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Mirec

0

Reputacja

  1. A w kwestii softu zostawić to co jest czy są tam jakieś kardynalne błędy? Nie jestem szpecem od tej materii ale ten zadany 1 bar od dołu do góry mnie np dziwi. Chyba, że tak ma być.
  2. Konkretnie co mu mogę zarzucić, albo co ma poprawić?
  3. Zrobiłem jeszcze raz log kanału 2+33 na PB. Jest jako trzeci w tym pliku. http://log.malonetuning.com/chart/239828#H8KLCABww6bCuVsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA Jakie macie porady dotyczące błędu przeładowania a jednocześnie faktu, że turbina nie doładowuje? Poza tym jeśli chodzi o za bogatą dawke na lpg to tak mi ustalili gazierze strojąc auto na afr. Wcześniej było strojone na korektach i jechało gorzej. Oryginalne wtryski z BFB podobno były na granicy zapętlenia i zalecono mi wymiane na te z BEX więc tak z robiłem. Później strojenie lpg na afr i jest stan obecny.
  4. Logi zrobione. Dwa pierwsze są na PB. Ostatni zrobiony 2x na LPG ale przerzuciło na PB. Z góry dzięki za interpretację. 003,020 http://log.malonetuning.com/chart/239781#H8KLCADDicOxwrhbAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 115,118 http://log.malonetuning.com/chart/239782#H8KLCADChsOywrhbAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA 002+033 http://log.malonetuning.com/chart/239783#H8KLCADDq8OywrhbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D
  5. Które z tych kanałów 002+033, 020+118 dynamicznie a które statycznie mam zrobić - sorry jestem blado zielony w tej materii.
  6. witam; wywala mi błąd 16683 regulacja ciśnienia doładowania P0299-002 przekroczona granica regulacji oraz 17705 spadek ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą p1297-002 Wgrany jest soft wg tunera na ok 185-190 kucy. Wymieniłem na nowy N75. Nic nie pomogło. Log kanału 115 robiony na lpg 4x http://log.malonetuning.com/chart/239502#H8KLCABhY8KyWwIDTcKLQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUxw7Q3w4YHwrcRwq4gwrHCgizCl8K0wq9vw6xAw4hxZ3ZCwoDCl8KsTy7ChFnCpW0Vw5wUXcKHwosow7%2FDqMKYDjIVw5JkBMKnKR9SQxPDnDHDrcOcwovCs0nDs8KMw58LwoFyfsObSCrDmU3ChMOjDH7CiMOUTMOqwrbCsHXDrh8xw74BNQrDvsO6wo8AAAA%3D
  7. Długo szukałem i znalazłem: Castrol Syntrans V FE 75W-80
  8. Posiadam A4 B7 1.8T Quattro z 2007, przebieg 152000. Mam klasyczny problem z ciężko wchodzącą dwójką. Dedykowany olej to G055532A2 w cenie ok 120-140 zł litr. W tym poście piszecie, że po jego zalaniu problem nadal występuje. Czy ryzykować i zalać ten do grupy vag na problemy haczącej dwójki czyli G052512A2? Czy ktoś z Was ewidentnie wyleczył temat stosując ten olej w takiej skrzyni? Mam też info, że problem z haczącą dwójką rozwiązuje wymiana "koszącej się tulejki przy lewarku zmiaany biegów" Zestaw naprawczy 8E0798151C. Ale skoro piszą tutaj, że olej G052512A2 załatwia sprawę to można by zaryzykować tylko czy nie ma przeciwskazań aby nie uszkodzić skrzyni. Pozatym problem wbicia dwójki występuje tylko podczas jazdy a nie na postoju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...