Skocz do zawartości

arkadiusz30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arkadiusz30

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Miastko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arkadiusz30

0

Reputacja

  1. Witam po czasie! nie zrobiłem sensownej fotorelacji, najlepiej jakby ktoś to robił z boku. nagrywał co mówię i robię. samemu ciężko rozbierać i ogarniać fotorelację. Ogólnie ogarnąłem temat wymiany nagrzewnicy w jakieś 6 godzin. co się na wkurzałem to moje ale działa do dziś. Moje rady jeśli chodzi o wymianę?! Sprawdzać po kolei jak się rozbiera pulpit czy nie ma gdzieś śrubek z każdej strony. Można łatwo coś połamać. Lepiej 3 razy sprawdzić niż na siłę robić. Mi udało się nic nie zepsuć. Jakby ktoś potrzebował pomocy to chętnie pomogę. Pozdrawiam
  2. Witam! Posiadam problem z ogrzewaniem tylnej szyby a w zasadzie z brakiem grzania. Włącznik który włącza grzanie nie jest podświetlony tak jak inne na pulpicie. Bezpiecznik cały. zdjąłem dziś osłonę klapy bagażnika i kabel cały przylutowany do szyby. Wygląda jakby prąd nie dochodził do włącznika. Wsadzałem na szrocie inny włącznik i to samo. gdzie szukać przyczyny? Wymieniałem nagrzewnicę jakieś pół roku temu mogłem coś nie podłączyć albo coś rozpiąć przypadkowo?
  3. arkadiusz30

    świece

    Mi zrobił tokarz tulejkę tylko że miałem problem z dostaniem gwintownika M16x1.25. Rzadko spotykany podobno i u mnie w mieścinie nigdzie nie dostałem. Nagwintowałem tochę M16x1,5 tak aby tylko załapał no i jakoś wkręciłem na nowo. Zobaczymy. Nie jestem przekonany do końca że będzie dobrze ale narazie jest. Żona jeździ codziennie do pracy 60 km to będzie wiadomo szybko czy jest dobrze zrobione czy nie. Mimo wszystko dzięki za rady. Pozdrawiam
  4. arkadiusz30

    świece

    Chciałem zmienić 3 pozostałe świece i to zrobiłem. tej z tą tulejką nie chciałem ruszać. już przy wcześniejszym wykręcaniu jej i wkręcaniu czułem że słabo dokręca no i moje podejrzenia się potwierdziły. wywaliło mi ją co teraz robić? można dać jakąś świecę z większym gwintem czy muszę gwintować otwór i ponownie dorobić tulejkę? ale lipa....
  5. arkadiusz30

    świece

    no wykręciłem właśnie i na tej trzeciej jest kawałek mniejszego gwintu i reszta większego tak jak w pozostałych... dziwne mi się to trochę wydało. Pewnie poprzedni właściciel coś robił i jakiś helmut zj***ł że tak powiem :/ Ma to wpływ na pracę silnika? czy wystarczy jak kupię nową świecę i ją wkręcę?
  6. arkadiusz30

    świece

    Witam! Wczoraj sobie kontrolnie wykręciłem świece żeby zobaczyć w jakim są stanie. ogólnie nie widać po nich zużycia bynajmniej mi się tak wydaje. Mechanik znajomy powiedział mi tylko że ta biała część jak będzie czerwona czy coś takiego to świeca jest zużyta. jak wykręciłem pierwszą była mokra, druga była sucha, trzecia miała dwa rozmiary gwintów - to normalne? czwarta też morka. Przedstawiam zdjęcie
  7. jak będę działał to postaram się zrobić tą fotorelację będę musiał kogoś zatrudnić to pisania na bieżąco i fotografowania. Jeszcze jedną sprawę mam. Moje audi jest z gazowane i dziś rano jak jechałem już na gazie było trochę pod górkę. Wciskam gaz żeby trochę przyspieszyć a tu auto tak średnio z tym przyspieszeniem, tak jakby moc stracił a po chwili takie jakby kichnięcie usłyszałem albo strzał i później już normalnie jakby moc odzyskał. miałem takie wrażenie wcześniej że się tak dzieje ale listwę wtryskiwaczy od gazu wymieniłem i było ok. Mam wrażenie jakby zamulał czasami. Miał ktoś może takie objawy?
  8. Papierosy to raczej nie bo nie widać żeby było spalone ani nie czuć no i sam nie pale w nim. Zobaczę jak będę miał jakiś weekend luzniejszy to się za to wezmę. A na początek zamòwię nagrzewnicę. Mam nadzieję że to ogarnę sam. Dałbym do mechanika to żeby zrobił ale boję się że coś uszkodzi przy rozbieraniu, a tak będę miał pretensje do siebie jak coś się stanie. Pozdrawiam
  9. No trzeba myć szyby co najmniej raz na 2 tygodnie a czasami nawet raz w tygodniu. Widziałem w necie że wyciągnięcie nagrzewnicy jest czasochłonne
  10. Witam! Jestem nowym użytkownikiem na tym forum także witam i jednocześnie posiadaczem Audi A4 b5 1.6 benzyna. Kupiłem auto 2 miesiące temu. Wszystko ogólnie jest w porządku, wymieniłem rozrząd olej, płyn chłodniczy filtry i ostatnio filtr kabinowy. Nurtuje mnie tylko jedna rzecz którą zauważyłem już podczas kupna, a mianowicie tłusty nalot na szybach wewnątrz auta. Czytałem trochę i wychodzi na to że może być nagrzewnica uszkodzona i gdzieś tak się dostaje przez nawiewy. Ogrzewanie grzeje prawidłowo i chłodzi tak samo dobrze, klima działa. Wymieniłem na początek filtr kabinowy ale to nie pomogło. Trochę ubywa ze zbiorniczka płynu tylko nie bardzo widać gdzie ucieka. Niby gdzieś tam od spodu widać na wężykach jakieś małe kropelki, ale nie wygląda to na wyciek. A i jak otworze maskę to za każdym razem wycieram zbiorniczek płynu jakby gdzieś tam po nim zlatywało... przez korek wlewu? Proszę o jakieś porady.
  11. Witam serdecznie jako nowy użytkownik forum oraz nowy użytkownik Audi . Posiadam Audi A4 B5 Avant z 1998 roku z silnikiem benzynowym 1.6 Mieszkam w mieście Miastko koło Słupska na pomorzu. Mam nadzieję że pomożecie przy problemach jakie się pojawią przy mojej Audziuszce i wzajemnie jeśli będę potrafił Pozdrawiam Arek
  12. Witam! Jestem nowym użytkownikiem na tym forum także witam i jednocześnie posiadaczem Audi A4 b5 1.6 benzyna. Kupiłem auto 2 miesiące temu. Wszystko ogólnie jest w porządku, wymieniłem rozrząd olej, płyn chłodniczy filtry i ostatnio filtr kabinowy. Nurtuje mnie tylko jedna rzecz którą zauważyłem już podczas kupna, a mianowicie tłusty nalot na szybach wewnątrz auta. Czytałem trochę i wychodzi na to że może być nagrzewnica uszkodzona i gdzieś tak się dostaje przez nawiewy. Ogrzewanie grzeje prawidłowo i chłodzi tak samo dobrze, klima działa. Wymieniłem na początek filtr kabinowy ale to nie pomogło. Trochę ubywa ze zbiorniczka płynu tylko nie bardzo widać gdzie ucieka. Niby gdzieś tam od spodu widać na wężykach jakieś małe kropelki, ale nie wygląda to na wyciek. A i jak otworze maskę to za każdym razem wycieram zbiorniczek płynu jakby gdzieś tam po nim zlatywało... przez korek wlewu? Proszę o jakieś porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...