Skocz do zawartości

druMmero

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O druMmero

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia druMmero

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Chciałbym się jeszcze Was zapytać, ile się spodziewać za samą wymianę serwa (robocizna)?
  2. Cześć wszystkim, od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 2.0 ALT 2001r, czy szczęśliwym to się jeszcze okaże, * Tu się tylko witamy.
  3. Szanowni, wiem, były już takie tematy - przeczytałem wszystkie jednak nie jestem pewny co do części która nie działa. A dokładniej, mój problem jest następujący: Mój problem z hamulcami polega na tym, że są one twarde, dokładniej podczas jazdy można wcisnąć tylko kawałek hamulca (wtedy hamuje ale ze średnią skutecznością) i robi się decha. Mogę hamować kilka razy jednak zawsze po wciśnięciu kawałka hamulca jest decha. Skutkuje to tym, że w przypadku hamowania awaryjnego (np. gdy uprzejma Pani wymusi) nie będę w stanie szybko zatrzymać auta. Gdy zgaszę silnik i napompuję hamulec (aż całkiem zrobi się twardy) a następnie uruchomię silnik (cały czas trzymając hamulec) to hamulec opada do położenia jak bym hamował podczas jazdy (kawałek i decha). Czy to oznacza , że serwo nie działa ? Bo z tego co przeczytałem to opadanie hamulca po uruchomieniu silnika oznacza, że serwo jest sprawne. Mechanik powiedział, że serwo do wymiany jednak zastanawia mnie to opadanie hamulca. Dodam jeszcze, że przed zakup auto cały czas było garażowane. Proszę bardzo o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...