
cziken
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cziken

Informacje
-
Imię
Radosław
-
Miasto
Bytom
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
XT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
Muczos gracjas Dev.
-
Witam. Czy heble 312/255 z b7 podejdą p&p do b6 ?
-
Czy zestaw tarcze zaciski p+t 312/255 z a4 b7 będzie pasował do a6 c5 przedlift ? Jeżeli nie, to co nie pasuje ? Pytam bo mam kupca ale ma właśnie a szóstkę. Z góry dziękuję za info.
-
Gdzie ja znajdę taką drogę ? U mnie wszystko gładkie jak stół. A może szarpak na stacji kontroli pojazdów może być ?
-
Znaczy, że po swapie z 312/255 ma 320/288 hamulec (w sensie pedał) powinien być "taki sam" w twardości ? Czy jest jednak taki efekt miękkiego na początku bo i wszystko się dociera, tarcze ciepłe itp. ? Czy może pie*****le jakieś bzdety i źle odpowietrzyłem ? Oczywiście subiektywnie mam wrażenie że z dnia na dzień coś się poprawia (w sumie drugi dzień dopiero) ale wrażenie nadal jest. Dodam, że pedał nie wpada w podłogę w czasie jazdy. Na wyłączonym pompuję i staje się twardszy (ale bez przesady), natomiast jak uruchamiam silnik pedał robi się mięęki i się poddaje, opada tak do połowy. Co wg mnie jest prawidłowe. Do jakiego miasta mógłbym się zgłosić w sprawie serwisu do kogoś, który ogarnia temat ? A jeżeli nikogo nie znajdę, to co zrobić ? Znów starać się odpowietrzyć w rękach ? Czy zastosować jakieś podciśnieniowe cuda w warsztacie ?
-
Emejcz ja niczego nie docierałem w stylu 10x zwolnij z 80 do 10 i tak w kółko. Po prostu delikatnie hamuję i nie cisnę długo. Klocki jeszcze się dopasowują do tarczy bo mam ciepłe (nie gorące) koła. Na postoju nic się nie blokuje, auto normalnie się toczy z grawitacji.
-
Dev a w jakim mieście masz warsztat ? Może bym się pokusił z wizytą by mieć 100% pewności. Ja z tyłu zaciski zalałem jeszcze na stole płynem, potem odpowietrzanie w łapach a na koniec odpowietrzanie na jarzmie. Nie jest tak, że nie mam hamulców, tylko po prostu pedał jest taki miększy na początku pracy. Dojechałem do pracy. Żyję.
-
Pacjent po swapie z 312/255 na 320/288. Wszystko poszło gładko. Tylne zaciski odpowietrzone w rękach i po próbnej jeździe jeszcze raz odpowietrzone już na jarzmie. Ale zauważyłem inna charakterystykę pracy pedału hamulca. W początkowej fazie jest miększy niż przed wymianą. Nie jest to tak, że wpada mi podłogę i nie hamuje. Jest po prostu delikatniejszy w naciskaniu początkowego 1/4 ruchy pracy pedała. Z mocnym hamowaniem nie sprawdzałem bo chcę żeby wszystko się ułożyło. Czy to jest efekt docierania się tarcz i klocków (zrobiłem dopiero 20km)? Czy może jeszcze jakiś bąbel w układzie ?
-
Ma ktoś na stanie osłony tył pod tarczę 288 do B7 ośka ? Byłbym chętny kupna.
-
Czy ma ktoś zamontowane lub posiada oploty z HEL ? Pytanie o wymiary podkładek i czy są alu czy miedziane ?
-
A takie pytanie techniczne - czy przy wymianie zacisków na inne można zostawić przewody stare ? W moim przypadku mam nowe przewody w oplocie mają rok. Szkoda wyrzucać 400 zeta na śmietnik. Chodzi czy przy odkręceniu można je z powrotem wkręcić do nowego zacisku ?
-
Ile za taki zestaw Dev ? Po regeneracji ? Co w skład wchodzi ?
-
cziken obserwuje zawartość Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7
-
Czy oferuje ktoś na sprzedaż swap 320/288-300 ?
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
cziken odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Mam siostrę exeo 1.8t, chce kupić nowy zestaw tarcze plus klocki. Tarcze chciałbym zimermany pełne 312 plus 255. Klocki przód ferodo ds performance tył ferodo premier. Ktoś mi pomoże z zakupem tego zestawu ? Czy może ktoś poleci coś innego ? Dodatkowo off top bo wymieniając tarcze i klocki chciałbym wrzucić przewody hamulcowe w oplocie. Czy warto ? Czy przewody z a4 b7 będą pasować do exeo ? Może ktoś się zna lub sprzedaje takie cuda ?