Skocz do zawartości

Ernestoooo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ernestoooo

Informacje

  • Imię
    Ernest
  • Miasto
    Gorzów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Ernestoooo

0

Reputacja

  1. No tak, tak ale czytając to wszystko nie wie może który może być winny tego wszystkiego
  2. Zabieram się do zamówienia czujnika położenia wału, ale na allegro znalazłem takie coś http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walka-audi-a4-b5-98-1-8-20v-i6390249140.html Oraz takie coś http://allegro.pl/audi-a4-b5-1-8-czujnik-polozenia-walu-050906433-i6665817584.html Nie za bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi, mógłby mi ktoś przybliżyć to co nieco?
  3. Za dwa tygodnie jadę do Polski i właśnie planuje zmienić czujnik polozenia wału, dziś odpiałem czujnik temperatury, tak jakby na ciepłym trochę lepiej palił, ale też nie zupełnie, poprzedni właściciel miał założony filtr stożkowy, ale na nim to już w ogóle dusił się, wymontowałem go i zastąpiłem puki co oryginalna obudowa filtru powietrza (puki co bez wkladu) na pierwszy rzut oka trochę lepiej było poskrecałem wszystko tak jak być powinno i zobaczę jak auto będzie się jutro sprawować. Takie pytanko jeszcze jedno, dużo więcej samochód mi spali bez podłączonego czujnika temperatury? Czy on wtedy ciągle pracuje na "ssaniu"?
  4. Czołem! Jestem Ernest, zakochany w A4, posiadam A4 B5 1.8 ADR 98r, od 3 tygodni, wcześniej A4 B5 1.6 95r przez rok. Mam nadzieję że będę mógł komuś tutaj pomóc, oraz że ja otrzymam pomoc w razie potrzeby. Pozdrawiam z Bawarii!
  5. Witam, potrzebuję porady. Około trzech tygodni temu zakupiłem audi (drugie w mojej karierze :D). Auto kupiłem w Polsce, lecz musiałem szybko wracać do niemiec, niestety tutaj mam ograniczony dostęp do czegokolwiek. Mój problem wygląda następująco gdy odpalam go z rana lub po dłuższym postoju gdy na dworze jest chłodno, auto odpala dobrze, nie mogę powiedzieć idealnie bo chwilkę i tak trzeba pokręcić, no ale gdy auto jest zagrzane bądź na dworze jest w miarę ciepło zaczynają się problemy, muszę kręcić około 10 sekund żeby załapał, początkowo myślałem że to świece, wymieniłem, ale problem nie ustąpił. Dodam że po odpaleniu obroty potrafią skakać, czasem ustaną na chwilę na 1200, 1300, czasem po chwili unormuja się w granicach 900. Dodatkowo auto czasem potrafi się dusić po dodaniu gazu, czasem trochę zaszarpie. Gwałtowne ruszenie z "piskiem" jest niemożliwe, ale od 2000 obrotów, audi przyspiesza już tak jak powinno (przynajmniej tak mi się wydaje). Ostatnimi czasy spalanie gazu również wzrosło do około 16 litrów. Czy mogę to jakoś zdiagnozować bez podmieniania części, oraz bez użycia vaga. Mechanicy w niemczech bardzo się cenią, a gdybym wiedział co to może być, myślę że jakoś bym sobie z wymianą poradził. Jest to mój pierwszy, post (ale nie ostatni!), więc proszę o odrobinę wyrozumiałości Oraz o pomoc, może ktoś miał podobny problem, lub wie co można zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...