karkoz

Pasjonat
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O karkoz

    Informacje

    • Imię
      Karol
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. karkoz

      Okej, nie zauważyłem, wybiorę kogoś z tematów "polecane warsztaty". Można zamknąć usunąć, przepraszam za robienie syfu. Pozdrawiam
    2. Witam, Niedawno około 4 miesiące jestem posiadaczem Audi A4 B7, 2005 rok, 1.8T BFB 163KM. Przeczytałem masę tematów, żaden nie odpowiada konkretnie. Nie jestem mechanikiem, nie chcę już jeździć po pseudo warsztatach, a znajomy mechanik po prostu się poddaje w tym przypadku (chociaż szczery) i nie chce wymieniać wszystkiego po kolei. Mam problem z drganiami na postoju/wolnych obrotach. Czy to jest normalne w tym samochodzie? Wątpię, moja mama w matizie 20 letnim ma mniejsze drgania na fotelu kierowcy. Posiadam instalację LPG, na pewno to nie jej wina, jest dopiero od 2 tyg, wcześniej było tak samo. Świece wymienione na nowe przed instalacją LPG, nowy filtr paliwa, powietrza, rozrząd, regenerowana turbina i alternator, czyszczona przepustnica. Poduszki skrzyni i silnika sprawdzane - podobno OK. Podczas jazdy i na ssaniu drgań nie ma. Ogólnie gdy silnik jest na wyższych obrotach to jest okej ale gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania i wrzucę na luz, wskazówka jest na 900 rpm, nadal zaczynam czuć już drgania podczas toczenia się, powyżej 1200 rpm około drgania ustają. Mam wrażenie gdybym czuł pracę silnika trochę nierówną, raz drgania są na zmianę a po około 12km problem trochę się zmniejsza i są mniej odczuwalne. Po włączeniu klimatyzacji oczywiście drgania bardziej odczuwalne. Jedni mówią "może" dwumasa (ale nie ma różnicy gdy się wcisnę sprzęgło lub puszczę i osobiście wątpię), inni cewki, plecionka, poduszka silnika, skrzyni, świece, przepływomierz itd. Nie chcę strzelać i wymieniać wszystkiego po kolei bo nie ma sensu. Samochód podpinany pod komputer - 0 błędów. Gazownik tylko raz wspominał że raz zgubił mu zapłon podczas jazdy testowej, lecz po kolejnej jeździe auto z powrotem jeździło dobrze więc cewki nie wymieniał, gdyż nie spotkał się z takim czymś. Logów nie robiłem, bo nie mam czym i nie wiem z czym się to je. Dodatkowo co zauważyłem to na drugim biegu gałka od zmiany biegów podczas dodawania gazu przesuwa się do przodu, a podczas szybszej jazdy drga, na 3 minimalnie a na 1, 4, 5 wszystko okej, oraz podczas ruszania zawsze trzeba dodać gazu, a bez dodania gazu samochód można zdusić (no chyba ze tak ten typ ma) może to coś to ma wspólnego. Poszukuję jakiegoś mechanika, kogoś, kto zna się na rzeczy, może miał taki przypadek, lub posprawdza mi samochód czy wszystko jest okej. Będę wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam.
    3. karkoz

      Witam Chciałem się przywitać, jestem Karol, stałem się posiadaczem Audi A4 B7, 1.8T, z okolic Rzeszowa