Skocz do zawartości

bartekfk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartekfk

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartekfk

0

Reputacja

  1. Ile tak srednio moze wziąć lakiernik za pomalowanie dwóch rys okolo 10cm w dwóch róznych miejscach na blotniku oraz ile kosztowalo by polakierowanie czarnych dokladek do zderzaków i lusterek? Slyszalem ze za takie cos moze wziac ok 300 zl ale i slyszalem ze i 1000zl...
  2. Ok czyli buda zostaje, nic nie ruszam, zrobie tylko ten blotnik, niby nieduża rysa, ale razi w oczy. Odświeżam i zabezpieczam lakier. Teraz kwestia zawieszenia. Jak wyglada sytuacja ze "zdrową gleba" Tak wiem to zadna gleba te ~ -40mm. Chciałbym jeździc samochodem " na co dzien" nie przycierać misą olejową. Tak go tylko optycznie poprawic. Wystarczą same spręzyny, całe amory czy jednak robic gwintowane i jak bede chcial sie "pokazać" to na glebe. Jednak gwint to najwyższa cena.
  3. Nie chce pozbywać sie tego samochodu. Kupując nie wiemy na co trafimy, wole wywalic 5 tys na lakier niz 10 wrzucić w silnik A swoją drogą dałoby radę troche zwiekszyć moc bez uturbiania tej 1.6, jakiś dolot stożkowy czy inne dziadostwo
  4. -40 da rade zrobic samymi spręzynami czy całe amory trzeba? A i lakierowal ktos caly samochód który jest w ocynku? No bo lecąc szlifierą schodzi caly ocynk na 100%, ale kumpel coś mówil ze jak sie piaskuje to zostaje.
  5. To 1.6 jest zdrowe jak c**j. Od 10 lat to w rodzinie jest nawet w tym roku chyba stuknie 11 lat. Nie mam stalego zródla dochodu wiec nie moge sobie pozowlic na jakiś duzy silnik, lub taki ktory duzo pali
  6. Nazywam sie Bartosz jestem z Wyszkowa, narazie jeszcze brak audi ale dosłownie na dniach biorę od taty a4 b5 1.6 101km. W sumie to jest moj drugi temat. Tutaj pierwszy gdyby ktoś zajmował sie tuningiem optycznym:
  7. Siema, z racji ze nie dawno zdałem prawko zacząłem sie rozgladać za samochodem. Ale a to silnik juz na koncówce zycia, albo cała buda poszpachlowana. Ojczulek jeździł czasami poczciwą a4 b5 1.6 101km. Nigdy go nie zawiodła, kupił ją chyba z 10 lat temu i w sumie służyła jako trzeci samochód gdy jechalo wiecej niz 3 osoby dodatkowo ma hak. Przez te 10 lat zrobiła 90tyś km co jak na normalny samochód to bardo malo Inne samochody w rodzine robilo po 20-40 rocznie A ten stoi i sie kurzy, wyciągany doslownie na niedziele do koscioła. Tata zaproponował zebym sobie je wział a on sobie cos kupi. Silnik zdrowy w tym momencie ma chyba 170 tys przebiegu albo cos kolo tego. Poza wymianą olejów i naprawą nagrzewnicy nie bylo nic robione. Oleju nie pije. Pare rzeczy mi w tym samochodzie nie pasuje. Po 1-wsze lakier. Czerwony. No nie moge. Kazdy inny tak, ale czerwony działa na mnie jak płachta na byka. Ile kosztowałoby polakierowanie calego samochodu. Jestem z okolic warszawy. Zależy mi zeby bylo to dobrze wykonane i dobrze gdyby to nie bylo zbyt drogo. Po 2-gie felgi, ojciec jeździ na orginalnych alufelgach od audi. No mi one srednio sie podobają. Myslałem zeby kupic jakies 17 i niskoprofilowe opony. Warto kupic uzywane alufelgi? Po 3-cie jak wyglada sytuacja z obnizeniem samochodu? Kto mial a4 wie ze to dosyć wysoka koza, chciałbym ją opuscic dosłownie optycznie 30-40mm. Ile by to kosztowało i czy warto? Moze wystarczą same alufelgi i bedzie juz sie to ladnie prezentowało A i samochód ma mi służyć jako normalny samochód, po prostu ma ladnie wygladać a nie za***rdalać Chciałbym zmiescic sie w tych 5-7 tysiącach jesli to mozliwe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...