
LogiCC
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O LogiCC

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Namysłów
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
CFMA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
SEAT EXEO 1.8T CFM 150KM - Prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych
LogiCC opublikował(a) temat w Inne marki
Witam, proszę o ocenę tych logów z mojego Seata Exeo 2010 r. 1.8T 150KM (bez instalacji LPG): Statyczne: 002 + 033 001 + 003 090 + 093 Dynamiczne: 115 + 118 002 + 033 (tutaj dopiero za drugim razem sie udało) 003 + 020 Dodam, że przed wykonywaniem logów wyczyściłem ten błąd i nie wrócił po jeździe: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent -
1.8T ANB - Raz wgniata w fotel, a raz nie. [LOGI]
LogiCC odpowiedział(a) na LogiCC temat w Audi A4 B5
Przewód został wymieniowy. Z błędów silnika to pozostał: 17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High Nowe logi: 115 - 118 002 - 033 003 - 020 Jak teraz logi wyglądają ? Ta sonda, której dotyczy błąd jest zaraz za turbiną, którą widać po podniesieniu maski (na zdjęciu zaznaczyłem) ? Czy w moim silniku ANB są dwie czy jedna sonda ? -
1.8T ANB - Raz wgniata w fotel, a raz nie. [LOGI]
LogiCC odpowiedział(a) na LogiCC temat w Audi A4 B5
Trochę to trwało, ale w końcu udało mnie się zabrać za to i podczas sprawdzania szczelności znalazłem urwany kabelek (zdjęcia niżej) z którego uciekało całe powietrze jakie wpuściłem do dolotu (oczywiście zatkałem przepustnice i ten mały otwór, który jest przy gumowej rurze od obudowy filtra powietrza). Jakieś sugestie jak się za to zabrać albo gdzie kupić taki przewód, bo nie chciałbym nic bardziej zepsuć ? ? Edit: Prowizorycznie skleiłem taśmą ten wąż i wykonałem ponownie logi. 115-118 002 (przepraszam, że nie zrobiłem 033, ale zapomniałem z pośpiechu) Po wykonaniu dużej ilości przyśpieszeń nie pokazuje się już błąd 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded, a wcześniej od razu się pojawiał. W przyśpieszeniu czuć znaczną różnicę, ale pytanie czy może być jeszcze lepiej ? I tak muszę kupić ten przewód, więc proszę o jakąś podpowiedź jaki kupić ? -
Witam, ostatnio borykam się z takim problemem: Raz na parę razy przyśpiesza dobrze, że czuć to doładowanie, ale niestety w większości przypadków brakuje mocy. Parę dni temu podmieniłem przepływomierz na dokładnie taki sam o tych samych numerach, bo zauważyłem zaniżone wartości, ale nic się nie zmieniło. Dodam jeszcze, że podczas wykonywania logów miałem pedał w podłodze, a na logach pokazuje engine load poniżej 100% w pewnym momencie i nie rozumiem dlaczego. Proszę o pomoc w analizie logów. Błędy silnika (usuwane przed logami) : 17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded 115 - 118 003 - 020 002 - 033
-
Czy odczyt temperatury silnika jest prawidłowy ?
LogiCC odpowiedział(a) na LogiCC temat w Audi A4 B5
Bardzo chciałbym nie doszukiwać się awarii, ale jednak muszę, ponieważ czasami (i tu naprawdę czasami, bo już nie wiem od czego to zależy) auto dłużej kręci i zapala dopiero po paru sekundach kręcenia, a czasami od strzała bez problemu i myślałem, że sprawdzę temperatury czy podaje dobre do kompa. Po podpięciu do VAGA parę dni temu (słaby dostęp do laptopa) pokazuje trzy błędy 17521 (sonda lambda), 17963 (ciśnienie doładowania), 16795 (powietrze wtórne). Za parę dni sprawdzę temperatury na VAG czy dobre pokazuje i będę myślał dalej. -
Witam. Ostatnio sprawdzałem w menu serwisowym klimatronika czy pokazuje dobrze temperaturę silnika pod kodem 49 i 51. Gdy jadę parę kilometrów, a wskaźnik temperatury będzie w pionie to na klimatroniku jest 89-91*C. Gdy zgaszę silnik i na nowo odpalę to pokazuje temperaturę 30*C i rośnie co 1* co sekundę aż dojdzie do 90*C i trzyma tą temperaturę (oczywiście na desce wskazówka cały czas trzyma pion). Czy jest to normalne zachowanie czujnika temperatury ?
-
Witam. Ostatnio komputer pokazuje błąd z czujnikiem G28 i ma problemy z odpalaniem na ciepłym. Postanowiłem wymienić czujnik położenia wału korbowego. Zamówiłem z bosha, który powinien pasować do 1.8T 150KM ANB 99r. sedan, ale jak się okazało wtyczka nie pasuje. I teraz stoję przed dylematem jaki wyżej wspomniany czujnik mam zamówić, żeby pasował bez problemu. Znajomy mechanik wspomniał o kodzie EPS 1.953.297 czy możecie to potwierdzić ?
-
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem A4 B5 1.8T ANB. Koniecznie chcę wymienić rozrząd. Przy poszukiwaniu zestawu napotkałem na coś takiego: - http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-vw-passat-b5-fl-1-8t-20v-awt-oe-i5551699721.html - http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-audi-a3-a4-b5-a6-c5-tt-1-8t-i6333814468.html Powiedzcie mi czy różnica polega na firmie, czyli lepszej jakości droższego sprzętu ? A co wy byście wybrali ?
-
Odświeżę, bo zależy mi na tym czy klapa po lifcie będzie Plug & Play z b5 99r. ?
-
Skoro sama blacha pasuje czy dałoby się bez problemu przerzucić osprzęt z tapicerką do blachy z przed liftingu ? Sterowanie zamkiem zmieniło się po I lifcie czy drugim ? I ostatnie pytanie czy gdybym znalazł klapę bagażnika właśnie z nowym sterowaniem czyli po lifcie to by była ona Plug & Play ?
-
Witam szukam nowej klapy do polifta w nadwoziu sedan, ponieważ moja rdzewieje. Znajduje dużo klap z 95-98 i zastanawiam się czy będzie to pasowało bez większych problemów do 99r ?
-
Cześć, jestem Robert jeżdżę starą A3, ale planuje zakup A4, bo ciasno w aktualnym samochodzie