Skocz do zawartości

LogiCC

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LogiCC

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Namysłów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LogiCC

0

Reputacja

  1. Przewód został wymieniowy. Z błędów silnika to pozostał: 17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High Nowe logi: 115 - 118 002 - 033 003 - 020 Jak teraz logi wyglądają ? Ta sonda, której dotyczy błąd jest zaraz za turbiną, którą widać po podniesieniu maski (na zdjęciu zaznaczyłem) ? Czy w moim silniku ANB są dwie czy jedna sonda ?
  2. Trochę to trwało, ale w końcu udało mnie się zabrać za to i podczas sprawdzania szczelności znalazłem urwany kabelek (zdjęcia niżej) z którego uciekało całe powietrze jakie wpuściłem do dolotu (oczywiście zatkałem przepustnice i ten mały otwór, który jest przy gumowej rurze od obudowy filtra powietrza). Jakieś sugestie jak się za to zabrać albo gdzie kupić taki przewód, bo nie chciałbym nic bardziej zepsuć ? ? Edit: Prowizorycznie skleiłem taśmą ten wąż i wykonałem ponownie logi. 115-118 002 (przepraszam, że nie zrobiłem 033, ale zapomniałem z pośpiechu) Po wykonaniu dużej ilości przyśpieszeń nie pokazuje się już błąd 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded, a wcześniej od razu się pojawiał. W przyśpieszeniu czuć znaczną różnicę, ale pytanie czy może być jeszcze lepiej ? I tak muszę kupić ten przewód, więc proszę o jakąś podpowiedź jaki kupić ?
  3. Witam, ostatnio borykam się z takim problemem: Raz na parę razy przyśpiesza dobrze, że czuć to doładowanie, ale niestety w większości przypadków brakuje mocy. Parę dni temu podmieniłem przepływomierz na dokładnie taki sam o tych samych numerach, bo zauważyłem zaniżone wartości, ale nic się nie zmieniło. Dodam jeszcze, że podczas wykonywania logów miałem pedał w podłodze, a na logach pokazuje engine load poniżej 100% w pewnym momencie i nie rozumiem dlaczego. Proszę o pomoc w analizie logów. Błędy silnika (usuwane przed logami) : 17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded 115 - 118 003 - 020 002 - 033
  4. Bardzo chciałbym nie doszukiwać się awarii, ale jednak muszę, ponieważ czasami (i tu naprawdę czasami, bo już nie wiem od czego to zależy) auto dłużej kręci i zapala dopiero po paru sekundach kręcenia, a czasami od strzała bez problemu i myślałem, że sprawdzę temperatury czy podaje dobre do kompa. Po podpięciu do VAGA parę dni temu (słaby dostęp do laptopa) pokazuje trzy błędy 17521 (sonda lambda), 17963 (ciśnienie doładowania), 16795 (powietrze wtórne). Za parę dni sprawdzę temperatury na VAG czy dobre pokazuje i będę myślał dalej.
  5. Witam. Ostatnio sprawdzałem w menu serwisowym klimatronika czy pokazuje dobrze temperaturę silnika pod kodem 49 i 51. Gdy jadę parę kilometrów, a wskaźnik temperatury będzie w pionie to na klimatroniku jest 89-91*C. Gdy zgaszę silnik i na nowo odpalę to pokazuje temperaturę 30*C i rośnie co 1* co sekundę aż dojdzie do 90*C i trzyma tą temperaturę (oczywiście na desce wskazówka cały czas trzyma pion). Czy jest to normalne zachowanie czujnika temperatury ?
  6. Witam. Ostatnio komputer pokazuje błąd z czujnikiem G28 i ma problemy z odpalaniem na ciepłym. Postanowiłem wymienić czujnik położenia wału korbowego. Zamówiłem z bosha, który powinien pasować do 1.8T 150KM ANB 99r. sedan, ale jak się okazało wtyczka nie pasuje. I teraz stoję przed dylematem jaki wyżej wspomniany czujnik mam zamówić, żeby pasował bez problemu. Znajomy mechanik wspomniał o kodzie EPS 1.953.297 czy możecie to potwierdzić ?
  7. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem A4 B5 1.8T ANB. Koniecznie chcę wymienić rozrząd. Przy poszukiwaniu zestawu napotkałem na coś takiego: - http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-vw-passat-b5-fl-1-8t-20v-awt-oe-i5551699721.html - http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-audi-a3-a4-b5-a6-c5-tt-1-8t-i6333814468.html Powiedzcie mi czy różnica polega na firmie, czyli lepszej jakości droższego sprzętu ? A co wy byście wybrali ?
  8. Odświeżę, bo zależy mi na tym czy klapa po lifcie będzie Plug & Play z b5 99r. ?
  9. Skoro sama blacha pasuje czy dałoby się bez problemu przerzucić osprzęt z tapicerką do blachy z przed liftingu ? Sterowanie zamkiem zmieniło się po I lifcie czy drugim ? I ostatnie pytanie czy gdybym znalazł klapę bagażnika właśnie z nowym sterowaniem czyli po lifcie to by była ona Plug & Play ?
  10. Witam szukam nowej klapy do polifta w nadwoziu sedan, ponieważ moja rdzewieje. Znajduje dużo klap z 95-98 i zastanawiam się czy będzie to pasowało bez większych problemów do 99r ?
  11. Cześć, jestem Robert jeżdżę starą A3, ale planuje zakup A4, bo ciasno w aktualnym samochodzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...