Skocz do zawartości

Dearm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dearm

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Dearm

0

Reputacja

  1. Mam problem z dolnym katalizatorem w Audi a4 b6 3.0 ASN strona 4,5,6 cylinder czyli po prawej od przodu silnika. Katalizator jest prawdopodobnie zapchany. I teraz pytanie czy mogę wyciąć tylko z jednej strony i wspawać rurkę dopóki nie znajdę innego sprawnego katalizatora? Czy będzie jakiś problem z kompresją czy cos?
  2. Witam! Mam problem z dolnym katalizatorem w silniku 3.0 ASN. Ostatnio postanowiłem zrobić wydech w swoim Audi. Niestety poprzedni właściciel wyciął dolne katy i wspawał same puszki (sądy zostały wprogramowane). Po tej operacji przez brak katów i wycięcie końcowy tłumików jak można się domyślać samochód był zbyt głośny. Tłumikarze doradzili mi aby kupić używane oryginalne katalizatory, osobiście miałem w planach kupić coś nowego z Magnaflow lub coś w ten deseń jednak stwierdzili ,że tego typu katalizator nie wytłumi odpowiednio dźwięku i nadal będzie bardzo głośno. Więc no jak kazali tak zrobiłem kupiłem dolne katy wspawali dźwięk naprawdę przyjemny. Jednakże po dosłownie przejechaniu 50m zaczął migać check engine. Po podpięciu oczywiście okazało się ,że wypadają zapłony. Chcek miga przez 5 sekund potem gaśnie. I zdarza się to co jakiś czas podczas jazdy oczywiście podczas katowania zdarza się to częściej. Pytanie do was czym grozi taka jazda dla samochodu czy ktoś ma jakiś sposób na naprawienie tego czy trzeba kupować znowu innego kata? Czy ewentualnie jest możliwość przeczyszczenia tego zapchanego?
  3. Dojechałem do serwisu i audik postanowił się cudownie naprawić... Usłyszałem oczywiście tylko proszę przyjechać jak zacznie się coś dziać bo wcześniejszy mechanik usunął błędy z kompa. Zrobiłem ponad 100km i nic samochód chodzi jak marzenie. Po tym jak powiedziałem ,że do wymiany są dwie sondy usłyszałem tylko ,że to może nie być ich problem i nie będzie ich wymieniał jeśli nie widzi żadnych błędów na kompie. Pozostało czekać jak sondy postanowią się popsuć ponownie i podjechać ponownie do serwisu...
  4. Zobaczymy i tak nie mam dwóch tylnych katów może tańszą opcją będzie po prostu wymontowanie sond i ich zaślepienie i usunięcie z ECU. Jutro jadę do chłopaków to będziemy myśleć co zrobić.
  5. Jednak okazuje się ze mam dwie sondy do wymiany kolor brązowy i zielony jednak mechanik mówi ze nie ma pojęcia jak je wymienić... Czy ich wymiana jest rzeczywiście tak skomplikowana jak mówi?
  6. podpinałem sondy niestety zero zmian w środę wracam z wakcji pojadę do diagnosty zobaczymy może tym razem uda się zlokalizować problem
  7. Jutro podpinam sądy i zobaczymy. Skasuje też błędy i zobaczymy co wyrzuci to napisze dokładnie wszystkie które wyskakują.
  8. Witam! Od miesiąca borykam się z problemem falowania obrotów w moim ASN. Początkowa diagnoza cewka na 3 cylindrze niestety okazała się błędna. Stwierdzono że przepływomierz jest do wymiany. Przepływka wymieniona została na nową (nie używka z allegro). Przez chwile niecałe 100km jeździłem z odpiętą przepływką silnik chodził normalnie nie falował. W trakcie jazdy chceck zaczął migać samochód stracił moc. Diagnoza do wymiany komputer ECU. Przepływka oraz nowy sterownik silnika kupiony przeprogramowany wymieniony. Pięknie auto chodziło równo przez 50km później wyskoczyła kontrolka ESP samochód przy każdym zatrzymywaniu się gasł lub schodził do 100/200 obrotów i regulował je na wyższe tak aby nie zgasnąć. Powodem były popękane rurki które idą do odmy początkowo zakleiliśmy je szara taśma samochód przynajmniej nie gasł po wymianie na nowe samochód chodził jak marzenie oczywiście prze 50km po tym czasie identyczna sytuacja ESP przy hamowaniu samochód gaśnie a lub prawie gaśnie i sam wskakuje na wyższe obroty po czym obroty falują. Dodam także że na pozycji Park po odpaleniu jeżeli dodam gazu i oborty wejdą powyżej 1,5 tysiąca samochód gaśnie jeżeli powoli reguluje spadek obrotów gazem lub nie osiągnie więcej niż 1,5 tysiąca samochód prawie gaśnie po czym sam wchodzi na wyższe (okolo 2k). Powtarza się to kilkukrotnie aż schodzi do 600 obrotów i na tym trzyma po cym znowu zaczyna falować pomiędzy 300 a 900. Dodam że odmy nie wymieniałem na nową tylko same węże. Czy macie pomysł co to może być? Po podpięciu do Vaga wyskakuje pełno błędów ( wypadanie zapłonów, przepływomierz,alarm i wiele innych wiec błędy nic nie pomogły w ustaleniu przyczyny)
  9. Witam wszystkich po roku mozolnej pracy kupiłem moje wymarzone Audi A4 b6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...