
Remason90
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Remason90

Informacje
-
Imię
Remigiusz
-
Miasto
Człuchów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CABB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W górę """ tyle oleju aż nie powinno być - chyba!!!!! Ja też mam wyciek ale nie aż tak tylko na pokrywie zaworów ale szarpanie mam po dziś dzień Cewki i Świece jeszcze poczekam ale ten wyciek mnie martwi. U mnie też słyszałem że może odma - ale jak wymieniłeś i dalej tak????
-
Witam, mam problem w olejem a dokładnie jego wyciekiem - od października tamtego roku ale teraz czas się wziąć za to. Wytarłem silnik ładnie wyczyściłem bo chciałem zobaczyć gdzie leci bądź gdzie się zbiera. Wyciek jest w dolej połowie pokrywy zaworów wyżej nie idzie. Poniżej zdjęcie gdzie ten wyciek zauważyłem - w dolnym roku. Od października prowadziłem rozmowy z paroma mechanikami i znawcami (znajomi). Obstawiali: przez szpilki, przez uszczelkę (masę) pokrywy zaworów i tej plastikowej obudowy łańcucha rozrządu a nawet że może przez odmę - a Wy co powiecie. Samochód jeździ elegancko oprócz jeszcze jednej rzeczy o której dalej. Ja chyba bym został że ta uszczelka czy masa jest rozdupczona - zwłaszcza ta plastikowa łańcucha rozrządu bo widać że nie dochodzi do końca - czy to możliwe? Kolejna sprawa że zauważyłem dość dużo oleju pod silnikiem ale gdzieś koło skrzyni na połączeniu ale po prawej stronie - jest tam jakiś czujnik może uszczelka poszła i wycieka to dopiero co zauważyłem ale powiedzcie co to jest Ku....??? wygląda mi to na jakąś uszczelkę chyba. Dzięki wielki za odpowiedzi.
-
pOTWIERDZAM, SAM WYŁĄCZYŁEM OSTATNIO KOSZT TERAZ 400ZŁ. NOWE MAPY SILNIKA I JEST GIT.
-
Nie problem ale wiesz jak to jest z kasą - Temat zamykam - pompa wody była do wymiany przejechała już tyle że wystarczy.
-
identyczny problem jak ty tylko że ja już po pisz jak coś wyłączyć to u elektryka , nowe mapy i OK
-
Powiem tak - w sobotę odebrałem auto a4 b8 1.8tfsi od ELEKTRYKA SAMOCHODOWEGO. Pojawił sie u mnie check błąd: czujnika położenie klap w kolektorze ssącym o numerze P2015 00 - oddałem do mechanika i strwierdził że jak sama nazwa wskazywała czujnik się zepsuł. Dzwonię do ASO o taki czujnik i okazuje się że są aż 3 CZUJNIKI : temperatury, silniczek, i coś na pppppp.. nie mogę sobie przypomnieć. i właśnie o ten czujnik chodziło i powiedzieli 500zł. co się okazało to każdy kosztuje min 500zł. Mój mechenik powiedział że trzeba to wyłączyć i powiem wam że chyba najlepszy pomysł. czytałem że po wymianach i tak po jakimś czasie wraca i nie ma sensu. Tyle się pisze o wyłączaniu tego w ON ale jestem tego przykładem że w PB też jest to możliwe. Sam elektryk powiedział że w ON wyłącza na bieżąco ale PB 1 raz. Przejechałem 100km w mieście i 200 trasa i powiem wam że wszystko OKAY. Właśnie dzisiaj byłem na pomiarach i wszystkim co z tym związane. Mam wgrane mapy silnika dostosowanie do właśnie mojego i myślę że będzie okay a nadomiar tego wydaje mi się że lepiej ciągnie od dołu!!! CZEKAM NA INFO CO U WAS
-
I jak tam poradziłes sobie?
-
Mam podobny problem. Po przejechaniu 4 tys spadek od max do min prawie. Jestem umówiony do mechanika bo mi coś tam się poci delikatnie ale też mi mówił że ucieka i trzeba to zrobić ale nie ażeby tyle z powodu złego oleju. Niech ktoś się wypowie jeszcze bo jestem ciekaw sam.
-
Jeśli chodzi o szarpanie to coś mi się o uszy obiło ze może turbina się przegrzewa i rozłącza co o tym myślicie ? Dzieki za odpowiedz.
-
Siema trochę mnie nie było ale wracam do tematu: niby potrzebna jest pompa wody z termostatem i czujnikiem gdzie w serwisie powiedzieli mi 800zl. Ale po ostatniej wizycie u mechanika która z reszta opisałem na wstępie nic mi nie ubyło ani centymetr tego płynu. Zaczęło się od zasranego krućca ze powyginany i dlatego ubywa. Powiem wam tak ze po tej wizycie ciśnienie jest po rozgrzaniu silnika i tak naprawdę na moje jest okay ale moje pytanie czy faktycznie zostawić to póki co czy faktycznie zrobić bo już sam nie wiem. Czeka mnie wyjazd 1000 km i się trochę obawiam czy coś się czasem nie stanie czy jakaś uszczelka pod głowica albo przegrzanie tylko ze robiłem od tego czasu trasy po 200 km i było wszystko okay na moje. Dajcie znać bo 800zl + robocizna to trochę dużo ale jak mus to mus. Dzieki za odpowiedz.
-
Siema trochę mnie nie było ale wracam do tematu: niby potrzebna jest pompa wody z termostatem i czujnikiem gdzie w serwisie powiedzieli mi 800zl. Ale po ostatniej wizycie u mechanika która z reszta opisałem na wstępie nic mi nie ubyło ani centymetr tego płynu. Zaczęło się od zasranego krućca ze powyginany i dlatego ubywa. Powiem wam tak ze po tej wizycie ciśnienie jest po rozgrzaniu silnika i tak naprawdę na moje jest okay ale moje pytanie czy faktycznie zostawić to póki co czy faktycznie zrobić bo już sam nie wiem. Czeka mnie wyjazd 1000 km i się trochę obawiam czy coś się czasem nie stanie czy jakaś uszczelka pod głowica albo przegrzanie tylko ze robiłem od tego czasu trasy po 200 km i było wszystko okay na moje. Dajcie znać bo 800zl + robocizna to trochę dużo ale jak mus to mus. Dzieki za odpowiedz.
-
Witam, mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego a mianowicie mam uszkodzony jakiś kruciec którego samego nie można wymienić tylko z pompa wody wraz z jakaś obudowa termostatu i jaka czujka CZARNA MAGIA. Chodzi o to ze początkowo mial być uszkodzony sam kruciec który idzie gdzieś do bloka silnika. Przyszła cześć teraz zabiera się mechanik za wymianę i mówi ze nie można tego wymienić bo podał numer części i myślał ze to całe przyjdzie a to jest 1 z3 niby. Okazuje się ze jakaś rurka plastikowa się wygiela i uszczelka nie trzyma płynu. I teraz niby żeby to wymienić to 1200 zł oryginał. Pompa wody z jaka właśnie obudowa termostatu z czujka. Sroki ze tak ogólnikowo ale LAJIK jestem ; pytajcie to będę odpisywał. Czy to jest możliwe ??? czy ktoś miał coś podobnego? Dzieki wielkie.
-
W benzyniakach nie ma filtra razem z pompą czasem ??
-
Przebieg 170 tyś. a co do szarpanie czy to możliwe że pompa albo świece bo coś takiego znalazłem?
-
Witam, niedawno zostałem posiadaczem tego cacunia tylko coś mi nie daje spokoju Mam parę pytań tylko nie zrozumcie mnie źle ale nie do końca znam się na silnikach i reszcie. Dzięki za wyrozumiałość 1. Od 2 dni zauważyłem że przy dość szybkim dodawaniu gazu i wkręcania się na obroty pow 3tyś obrotu czuję szarpnięcie/ dziurę mocy - raz tak jest a później jadę jak gdyby nic. Przeważnie mam to na 4 biegu i 5. Może jakiś filtr - chciałbym. 2. Jeszcze jedna sprawa - wycieka mi płyn chłodniczy na osłonę silnika gdzie później na beton - ubywało mi przeważnie przy staniu na postoju - dolałem raz bo myślałem że ciepło choć dość dużo go ubyło w wyrównawczym ( jak było na max to przez 3 dniu ubyło mi gdzie z połowa tego zbiorniczka. dolałem i przez 3-5 dni elegancko ale tutaj patrę znowu ubyło ale zdecydowanie mniej gdzie z 3 cm. Powiedzcie że to jakiś przewód. W czwartek u mechanika ale wolę się jeszcze spytać bo wiecie lepiej niż Ja a wolę być spokojny. za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny