Skocz do zawartości

Remason90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Remason90

Informacje

  • Imię
    Remigiusz
  • Miasto
    Człuchów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Remason90

0

Reputacja

  1. W górę """ tyle oleju aż nie powinno być - chyba!!!!! Ja też mam wyciek ale nie aż tak tylko na pokrywie zaworów ale szarpanie mam po dziś dzień Cewki i Świece jeszcze poczekam ale ten wyciek mnie martwi. U mnie też słyszałem że może odma - ale jak wymieniłeś i dalej tak????
  2. Witam, mam problem w olejem a dokładnie jego wyciekiem - od października tamtego roku ale teraz czas się wziąć za to. Wytarłem silnik ładnie wyczyściłem bo chciałem zobaczyć gdzie leci bądź gdzie się zbiera. Wyciek jest w dolej połowie pokrywy zaworów wyżej nie idzie. Poniżej zdjęcie gdzie ten wyciek zauważyłem - w dolnym roku. Od października prowadziłem rozmowy z paroma mechanikami i znawcami (znajomi). Obstawiali: przez szpilki, przez uszczelkę (masę) pokrywy zaworów i tej plastikowej obudowy łańcucha rozrządu a nawet że może przez odmę - a Wy co powiecie. Samochód jeździ elegancko oprócz jeszcze jednej rzeczy o której dalej. Ja chyba bym został że ta uszczelka czy masa jest rozdupczona - zwłaszcza ta plastikowa łańcucha rozrządu bo widać że nie dochodzi do końca - czy to możliwe? Kolejna sprawa że zauważyłem dość dużo oleju pod silnikiem ale gdzieś koło skrzyni na połączeniu ale po prawej stronie - jest tam jakiś czujnik może uszczelka poszła i wycieka to dopiero co zauważyłem ale powiedzcie co to jest Ku....??? wygląda mi to na jakąś uszczelkę chyba. Dzięki wielki za odpowiedzi.
  3. pOTWIERDZAM, SAM WYŁĄCZYŁEM OSTATNIO KOSZT TERAZ 400ZŁ. NOWE MAPY SILNIKA I JEST GIT.
  4. Nie problem ale wiesz jak to jest z kasą - Temat zamykam - pompa wody była do wymiany przejechała już tyle że wystarczy.
  5. Remason90

    Kolektor ssacy cabd

    identyczny problem jak ty tylko że ja już po pisz jak coś wyłączyć to u elektryka , nowe mapy i OK
  6. Powiem tak - w sobotę odebrałem auto a4 b8 1.8tfsi od ELEKTRYKA SAMOCHODOWEGO. Pojawił sie u mnie check błąd: czujnika położenie klap w kolektorze ssącym o numerze P2015 00 - oddałem do mechanika i strwierdził że jak sama nazwa wskazywała czujnik się zepsuł. Dzwonię do ASO o taki czujnik i okazuje się że są aż 3 CZUJNIKI : temperatury, silniczek, i coś na pppppp.. nie mogę sobie przypomnieć. i właśnie o ten czujnik chodziło i powiedzieli 500zł. co się okazało to każdy kosztuje min 500zł. Mój mechenik powiedział że trzeba to wyłączyć i powiem wam że chyba najlepszy pomysł. czytałem że po wymianach i tak po jakimś czasie wraca i nie ma sensu. Tyle się pisze o wyłączaniu tego w ON ale jestem tego przykładem że w PB też jest to możliwe. Sam elektryk powiedział że w ON wyłącza na bieżąco ale PB 1 raz. Przejechałem 100km w mieście i 200 trasa i powiem wam że wszystko OKAY. Właśnie dzisiaj byłem na pomiarach i wszystkim co z tym związane. Mam wgrane mapy silnika dostosowanie do właśnie mojego i myślę że będzie okay a nadomiar tego wydaje mi się że lepiej ciągnie od dołu!!! CZEKAM NA INFO CO U WAS
  7. Remason90

    Kolektor ssacy cabd

    I jak tam poradziłes sobie?
  8. Remason90

    jaki olej do 1.8 TFSI

    Mam podobny problem. Po przejechaniu 4 tys spadek od max do min prawie. Jestem umówiony do mechanika bo mi coś tam się poci delikatnie ale też mi mówił że ucieka i trzeba to zrobić ale nie ażeby tyle z powodu złego oleju. Niech ktoś się wypowie jeszcze bo jestem ciekaw sam.
  9. Jeśli chodzi o szarpanie to coś mi się o uszy obiło ze może turbina się przegrzewa i rozłącza co o tym myślicie ? Dzieki za odpowiedz.
  10. Siema trochę mnie nie było ale wracam do tematu: niby potrzebna jest pompa wody z termostatem i czujnikiem gdzie w serwisie powiedzieli mi 800zl. Ale po ostatniej wizycie u mechanika która z reszta opisałem na wstępie nic mi nie ubyło ani centymetr tego płynu. Zaczęło się od zasranego krućca ze powyginany i dlatego ubywa. Powiem wam tak ze po tej wizycie ciśnienie jest po rozgrzaniu silnika i tak naprawdę na moje jest okay ale moje pytanie czy faktycznie zostawić to póki co czy faktycznie zrobić bo już sam nie wiem. Czeka mnie wyjazd 1000 km i się trochę obawiam czy coś się czasem nie stanie czy jakaś uszczelka pod głowica albo przegrzanie tylko ze robiłem od tego czasu trasy po 200 km i było wszystko okay na moje. Dajcie znać bo 800zl + robocizna to trochę dużo ale jak mus to mus. Dzieki za odpowiedz.
  11. Siema trochę mnie nie było ale wracam do tematu: niby potrzebna jest pompa wody z termostatem i czujnikiem gdzie w serwisie powiedzieli mi 800zl. Ale po ostatniej wizycie u mechanika która z reszta opisałem na wstępie nic mi nie ubyło ani centymetr tego płynu. Zaczęło się od zasranego krućca ze powyginany i dlatego ubywa. Powiem wam tak ze po tej wizycie ciśnienie jest po rozgrzaniu silnika i tak naprawdę na moje jest okay ale moje pytanie czy faktycznie zostawić to póki co czy faktycznie zrobić bo już sam nie wiem. Czeka mnie wyjazd 1000 km i się trochę obawiam czy coś się czasem nie stanie czy jakaś uszczelka pod głowica albo przegrzanie tylko ze robiłem od tego czasu trasy po 200 km i było wszystko okay na moje. Dajcie znać bo 800zl + robocizna to trochę dużo ale jak mus to mus. Dzieki za odpowiedz.
  12. Remason90

    Wymiana Pompy Wody

    Witam, mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego a mianowicie mam uszkodzony jakiś kruciec którego samego nie można wymienić tylko z pompa wody wraz z jakaś obudowa termostatu i jaka czujka CZARNA MAGIA. Chodzi o to ze początkowo mial być uszkodzony sam kruciec który idzie gdzieś do bloka silnika. Przyszła cześć teraz zabiera się mechanik za wymianę i mówi ze nie można tego wymienić bo podał numer części i myślał ze to całe przyjdzie a to jest 1 z3 niby. Okazuje się ze jakaś rurka plastikowa się wygiela i uszczelka nie trzyma płynu. I teraz niby żeby to wymienić to 1200 zł oryginał. Pompa wody z jaka właśnie obudowa termostatu z czujka. Sroki ze tak ogólnikowo ale LAJIK jestem ; pytajcie to będę odpisywał. Czy to jest możliwe ??? czy ktoś miał coś podobnego? Dzieki wielkie.
  13. W benzyniakach nie ma filtra razem z pompą czasem ??
  14. Przebieg 170 tyś. a co do szarpanie czy to możliwe że pompa albo świece bo coś takiego znalazłem?
  15. Witam, niedawno zostałem posiadaczem tego cacunia tylko coś mi nie daje spokoju Mam parę pytań tylko nie zrozumcie mnie źle ale nie do końca znam się na silnikach i reszcie. Dzięki za wyrozumiałość 1. Od 2 dni zauważyłem że przy dość szybkim dodawaniu gazu i wkręcania się na obroty pow 3tyś obrotu czuję szarpnięcie/ dziurę mocy - raz tak jest a później jadę jak gdyby nic. Przeważnie mam to na 4 biegu i 5. Może jakiś filtr - chciałbym. 2. Jeszcze jedna sprawa - wycieka mi płyn chłodniczy na osłonę silnika gdzie później na beton - ubywało mi przeważnie przy staniu na postoju - dolałem raz bo myślałem że ciepło choć dość dużo go ubyło w wyrównawczym ( jak było na max to przez 3 dniu ubyło mi gdzie z połowa tego zbiorniczka. dolałem i przez 3-5 dni elegancko ale tutaj patrę znowu ubyło ale zdecydowanie mniej gdzie z 3 cm. Powiedzcie że to jakiś przewód. W czwartek u mechanika ale wolę się jeszcze spytać bo wiecie lepiej niż Ja a wolę być spokojny. za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...