Skocz do zawartości

perkusista

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O perkusista

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Brzeg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

612 wyświetleń profilu

Osiągnięcia perkusista

0

Reputacja

  1. ślizg który przytrzymuje łańcuch od góry jest przytwierdzony do pokrywy i podczas zdejmowania poluzował się łańcuch o po założeniu pokrywy jest bardzo luźny i nie dotyka do slizgu tak jak wcześniej chciał bym się upewnić że się nic nie przestawiło tylko nie wiem na co patrzeć.
  2. Witam potrzebuje schemat ustawienia rozrządu gdyż podczas próby uszczelnienia pokrywy zaworów coś się przestawiło i łańcuch jest luźny
  3. Witam czy do uszczelnienia pokrywy zaworów jest konieczne rozpięcie rozrządu czy można bez problemu zdjąć pokrywę??
  4. Zakupiłem manetkę z tempomatem 8K0 953 502 BK i taśmą 8K0 953 568 F lecz pod czas próby kodowania zgodnie z instrukcją WRCLAGUNA nie mogę tego zrobić. Proszę o pomoc w tej sprawie W module kierownicy nie mogę zakodować według instrukcji na 00001F gdyż wyskakuje mi błąd A przy próbie zakodowania mam takie okno bit2 i 3 są pod jednym oknem Zaznaczam CCS instaled gdyż ACC nie mogę ze względu na ten błąd dwóch na raz tez nie mogę zaznaczyć przy próbie adaptacji czujnika skrętu 1. przed 2. w trakcie Bloki pomiarowe po adaptacji Przechodząc do silnika i kodowania zaznaczam bajt 6 bit 0 Po czym wyskakuje mi błąd cały czas świeci mi kontrolka żółta EPC błąd w module silnika 4332 - P1647 (Sprawdzić kodowanie sterowników w obrębie magistrali danych) a w Can Gateway 00466 - sterownik elektroniki kolumny kierownicy (brak sygnału/brak komunikacji-sporadyczny)
  5. A jakim programem odczytam pin ze sterownika silnika ?
  6. Ostatnio pojawił się błąd który ciągle się pojawia i nie ma wpływu na prace podzespołów przynajmniej ja nic nie zauważyłem 02259 - Wyświetlacz i panel obsługi z przodu (J685) 014 - wadliwy Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101110 Priorytet błędu; 5 Częstotliwość błędu: 1 Wew. licznik błędu: 230
  7. Nie tylko tak jak wcześniej pisałem temat odnośnie drgań silnika jak dodam delikatnie gazu to ustaje wiec chciałem podnieść obroty aby zniwelować drgania być może są za niskie a to by pomogło.
  8. żeby mieć wyższe obroty na biegu jałowym
  9. perkusista

    Kod do zalogowania

    W jaki sposób mogę uzyskać kod do sterownika silnika
  10. Z przyśpieszeniem nic się nie zmieniło. Praca silnika na zimnym i ciepłym bez zmian wyłączyłem tylko programowo nie usuwałem mechanicznie gdyż pracownik który wykonywał tą usługę poinformował mnie że nie jest to konieczne ze względu na to iż klapy po tym zabiegu są maksymalnie otwarte i po ich wyłączeniu będzie tak jak by ich nie było.
  11. perkusista

    Regulacja obrotów

    W jaki sposób można za pomocą VCDS podnieść obroty w silniku?
  12. Dzisiaj byłem na usunięciu klap i powiem szczerze że to chyba najbardziej skuteczna metoda pozbycia się tego uciążliwego problemu. Koszt to 500zl czas 30min a spokój na wieki i nie trzeba inwestować w inny kolektor bo to są większe koszty. Klapy to tylko ekologia nie mają wpływu na moc tak więc lepiej zainwestować raz i mieć spokój
  13. problem rozwiązany piny nie stykały w MEC 09 wysunęły się podczas wkładania kostki
  14. Błędów nie ma lampy oryginalne. Sprawdzić na 11pinie napięcie czy jest przy długich?
  15. Miałem problem z przesłonami w lampach gdyż nie działały ( nie było świateł drogowych ) na ledach światła mrugały ale nie otwierała się przesłona. Dzisiaj rano wyjeżdżając autem z garażu mrugnąłem światłami i ku mojemu zaskoczeniu przesłony działały ucieszony pojechałem z myślą że problem się sam rozwiązał. Przyjechałem zaparkowałem auto i chciałem sprawdzić czy działają i tu znowu problem przesłony nie działają zero reakcji światła mrugają na ledach bez przestawiania przesłony. W czym może tkwić problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...