
ulysses
Pasjonat-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ulysses

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Tarnowskie Góry
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ulysses obserwuje zawartość Opadnięty lewarek wybierak zmiany biegów A4 B7 2006
-
Witajcie, Mam problem z lewarkiem wybierak zmiany biegów z A4 B7 2006. Opadła ta dźwignia i przypadkiem można wrzucić wsteczny. Auto jest u mechanika i nie wie co to może być. Miał ktoś taki problem i udało mu się rozwiązać problem ? A4 B7 2006, BRE, 6 biegów
-
Witajcie, nie mialem zbytnio czasu zeby napisac wiec zrobie to teraz. Po kilku dniach obserwacji sa takie akcje. Ustawienia klimatronika sie nie zmieniaja we wszystkich wiec, ustawione jest 25 C nawiew centralny. Temp. zewnętrzna 4 C. 1. Jade do pracy. 18 km jednym ciągiem, auto praktycznie osiąga temp 90C (wg wskaznika) dopiero po dotarciu do pracy. Z nawiewow ok. 16 C 2. Jade z pracy. Po 4 min jazdy temp z nawiewow okolo 30 C. Zatrzymuje sie do sklepu. Wracam, odpalam, i leci zimne. dojezdzam do domu i zawoze dziecko do przedszkola, wylaczam silnik. po powrocie odpalam i znowu leci ciepłe ok 30C. 3. Teraz zauwazylem ze gdy silnik osiagnie 90 C to temp z nawiewow spada. Gdy jest zimny to temp szybko zaczyna rosnąć, bo po 2-3 min juz leci np 15 C, po kolejnej minucie juz 20 C itd. Oprocz tego wskazowka rosnie np do 70 C, po chwili spada do 60 C, znowu rosnie do 80 C, spada do 70 C i rosnie do 90 C, i dalej to co na poczatku pkt.3. 4. Temperatura nawiewu rosnie gdy dodaje gazu, spada gdy stoje na swiatłach, lub jade na luzie. Gdy silnik osiagnie 90 C to juz tak trzyma, ale z nawiewow spada. Wybaczcie za referat, ale chcialem jak najbardziej idzie zobrazowac co sie dzieje. Klapy działają i fizycznie i w vcds. Tak jak wspominaliscie pewnie nagrzewnica do wymiany, ale co myslicie o termostacie ? Pierwszy płyn był bardzo zasyfiony, moze cos go blokuje ?
-
W którym miejscu w VCDS są te pomiary ?
-
ok potestuje jeszcze przez tydzien co sie dzieje dokladnie z tym ogrzewaniem. Powiedzcie tylko Waszym zdaniem, raczej panel klimatyzacji odpada? bo mam kupioną używkę i nie wiem czy ją odesłać
-
Tylko ciekawe czemu raz leci cieple raz zimne. Popołudniu zrobie dluzsza trase o zobacze jakie temp rurek beda
-
Tak na to wychodzilo by. Musze je sprawdzic. Aha zapomnialem dolny przewod do nagrzewnicy ok 75 C a gorny ok. 35 C
-
Wiec tak. Nie mialem czasu i mozliwosci po pracy zrobic tego testu ale ogrzewanie zyje wlasnym zyciem. Rano po odpaleniu silnika zrobilem ok 8km silnik 90 C powietrze z nawiewow 26 C (termometr w kratce) na panelu ustawione nawiew na srodek i 25 C. Zatrzymalem sie. Po ok 10 min znowu odpalam robie ok. 5-6km, powyzsze parametry bez zmian tyle ze z nawiewow juz ponad 45 C. Znowu postój ok 15 min. Odpalam 3 raz robie ok 10km z nawiewow 20 C (panel caly czas bez zmian) z tym ze jak dojezdzam do domu to slychac trzaski jakby za radiem i z nawiewow znowu ponad 45 C. Po pierwszym zgaszeniu silnika sprawdzalem pod zbiornikiem - sucho. Chcialem sprawdzic jak wyglada plyn odkrecilem korek i troche plynu sie wylalo przez wlew. Ma ktos jakies pomysly? U mnie grzanie to totolotek
-
Dzieki za info, jutro tak zrobie i dam znać co i jak
-
Zbiorniczek jest faktycznie brudny od środka. Wymieniając płyn był prawie czarny, ciśnienie nie wiem, płynu nie ubywa i śladów płynu nie ma. Teraz mi sie przypomniało może to ma wpływ, rok albo 2 lata temu, strzelil mi metalowy przewód z prawej strony silnika z płynem. Zaklejone poxilina, i raczej trzyma, bo nie ubywa płynu, jutro sprawdze czy coś tam widać
-
spoko, ze mnie mechanik amator czyli uszczelka pod głowica
-
czyli moze zasysac gdzies lewe powietrze ?
-
Ok jutro po pracy sobie pirometrem sprawdze i dam znac. Jeśli problem z obiegiem to zapchana nagrzewnica ? czy jest jakaś inna możliwość
-
Czyli co możliwe ze nagrzewnica zapchana dalej ? Nic nie ubywa To nie wiem, orientujesz sie gdzie szukać takiego przewodu ? moze masz jakies zdjęcie ?
-
Właśnie problem jest dziwny bo jak ustawie np 28 C i te "coś" zadziała to normalnie wszędzie grzeje. Jak te "coś" nie zadziała to wszędzie leci zimne. Rozumiem ze te 2 klapy otwierają się gdy podkręce temperaturę? Do tego z lewej (od kierowcy) jest trudny dostęp ? Jutro sprawdze jeszcze raz ten od strony schowka. Zeby nie demontować od strony kierowcy to ustawię sobię temperaturę po prawej stronie i zobacze, w sensie gdyby pomimo otwarcia nie będzie ciepło z prawej, to przyczyny muszę szukać gdzieś indziej
-
1. Różnie z tym jest. Jeżeli nawiew działa normalnie (czyli leci jakieś 45 C) to tak, jak leci zimne to jest różnica. 2. Błędy były z silniczkiem rozmrażania. W silniczku wymieniony potencjometr i narazie działa ok. Oprócz tego brak błędów. 3. Schowek demontowany, silniczki pracują. Od strony schowka widziałem chyba z 4 silniczki i tu jest pytanie czy jest jakis silniczek który steruje gdy np z 18 C przestawie na 28 C na panelu.