Skocz do zawartości

Atruro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Atruro

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Atruro

0

Reputacja

  1. witam zrobic loga czyli co bo nie kumam az tak. nie wiem czy pisalem ale slychac swist jak sie turbo zalancza a dodatkowo jak sciagnalem weza dolotu (ten który idzie od intercoolera w strone EGRa to byl tam olej sinikowy) i nie wiem czy to nie przez tubine czy nie puszcza. jak mozesz to napisz o co chodzi z tym logiem.
  2. witam zrobilem tak jak napisales z tym EGRem ale bez zmnian, bede szukal nieszczelnosci na dolocie do turba, a mam pytanko waz gumowy ktory wlatuje do turba wpada w taka tuleje i wlasnie do tej tulei jest przykrecony opaską i trzyma, natomiast ta tuleja wchochi w turbine i w tym miejscu jest delikatny luz czy to moze byc tym spowodowane?? mam zamiar to rozebrac i zobaczyc powinien byc tam jakis oring?? moze to przez niego. a co do rodzaju bledu to mechanik mi nie powiedzial takze nie wiem. takze dzialam dalej.
  3. Oki dzieki będe działal w temacie dam znac jak cos czy to EGR, dzieki i pozdrawiam
  4. Witam od roku jestem posiadaczem audi a4 b7 z silnikiem diesla 2.0 tdi BRF przez prawie rok autko dzialalo bez zarzutów do dzis. A mianowicie zaczelo dymic na czarno i sracilo moc z dolu. ja silnik jest zimny to dzialal bez zarzutów nie kopcil i zbieral sie normalnie ale po przejechaniu kilometra zaczyna mega dymic zostawia taką smuge jak z jakiej ciezarówki(wczesniej tego nie bylo) no i od dolu nie ma mocy jeszcze jak jade na klimie to masakra jest tak zmulony ze wcisne pedal gazu i czekam i czekam na turbo zaczyna odpalac dopiero powyzej 2 tys . dodatkowo dodam ze od jakiegos czasu slychac bylo swist raczej turba tez tego wczesniej nie bylo, sprawdzalem weze od intercoolera i nie pekniete nie wiem o co chodzi . a wszystko zaczelo sie od tego jak mi mechanior usunal blad zaworu EGR. czy to moze byc jego sprawka??? pomozecie? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...