Skocz do zawartości

wolszakp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wolszakp

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Józefów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wolszakp

0

Reputacja

  1. Ja miałem podobny problem z drżeniem wkładu. Dziś wyjąłem wkład- okazało się że lustro, że wisi na włosku. Oczyściłem i podkleiłem taśmą dwustronną. Zobaczymy czy pojeździ.
  2. W moim Audi A4 B8 Avant 2011 2.0TDI Quattro 170km Vin: WAUZZZ8K0BA081616 Z zawieszeniem S-Line 1BV Planuje odświeżyć całe zawieszenie: - wahacze - sprężyny - amortyzatory Myślałem o tym co jest oryginalnie pakowane czyli sprężyny i amortyzatory Sachs, a wahacze - Lemforder @dzik dasz listę części z wyceną?
  3. @dekiel 13 dzięki za wskazówkę.
  4. Hej, Planue wymianę całego zawieszenia przy moim Audi A4 Avant. Obecnie mam na liczniku 216k. Trochę tyłek mi siadł i dostałem info, że tylne zawiszenie przydało by się zrobić w sensie wachacze i sprężyny. Poczytałem sobie i kilka osób radzi aby wymieniać od razu całość w sensie: sprężyny, amortyzatory i wahacze. Ja mam zawieszenie 1BV. Planuję włożyć Lemfordera i sprężyny+amortyzatory Sachs-a, tak jak oryginalnie było pakowane. Czy macie może jakieś wskazówki typu: - numery części potrzebnych do tego - części chcę zakupić sam wachacze, sprężyny i amortyzatory ogarnę, ale pewnie już jakiś pierdółek nie. - na co jeszcze zwrócić uwagę - jakieś miejsca w okolicach Otwocka gdzie to zrobić. Czytałem, że po takiej wymianie samochód sztywnieje jak by był nowy Dzięki za jakieś wskazówki
  5. Dzięki, Wysłałem zapytanie i otrzymałem szczegółową wycenę. Kontaktowałem się też z niezależnym rzeczoznawcą i koszt to 307.50PLN WARSZAWA | Polski Związek Motorowy WWW.PZM.PL Poprosiłem również o wycenę brutto - bo nie jestem płatnikiem VAT. Ale dostałem odpowiedź: "Uznanie roszczenia w wymiarze brutto będzie możliwe pod warunkiem wykazania, że faktycznie zapłacił Pan VAT od kosztów naprawy, czyli po przedłożeniu faktury za naprawę auta." Tutaj wycena: Czy warto brać niezależnego rzeczoznawcę? Użyli kosztów za roboczogodzinę 80PLN a w autoryzowanym są ok 150PLN. Jak ich zmusić aby podesłali wycenę brutto? Nie mam teraz firmy i nie ma szans na odzyskanie VAT-u.
  6. Hej, Trochę to zajęło i mam wycenę szkody. Na samym początku zarejestrowałem szkodę w PZU. No i pojechałem do autoryzowanego salonu likwidować szkodę. PZU szkodę mi odrzuciło, z wyjaśnieniem że nie jest reprezentantem firmy ubezpieczeniowej. Odezwałem się do PBUK i po kilku dniach dostałem namiary na reprezentanta - AVUS spod Wrocławia. 22 maja 2019 odezwali się że zarejestrowali szkodę. U rzecznika ubezpieczonych uzyskałem informację że w przypadku szkód zagranicznych czas likwidacji to 3 miesiące. Na początku lipca przypomniałem się że czekam wciąż na odpowiedź od Nich. Po tygodniu dali odpowiedź - że potwierdzają odpowiedzialność i pokrycie szkody. Po 2 dniach był rzeczoznawca obejrzał drzwi - zakwalifikował do wymiany. Od autoryzowane serwisu - dostałem słowną wycenę szkody (pisemnie mają zabronione wydawanie takich oświadczeń) 5000PLN netto. A szkodę AVUS wycenił mi na ~3400PLN "działając na podstawie art.81 ustawy z dnia 22.05.2003 o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. nr 124/2003, poz.1152 z późn. zm.) jako reprezentant ds. roszczeń towarzystwa ubezpieczeniowego WGV - Versicherung AG uprzejmie zawiadamiamy o przyznaniu odszkodo- wania w wysokości: 3.432,85 PLN. Na powyższą kwotę składa się koszt naprawy pojazdu wg wyceny netto. Prosimy o wypełnienie, podpisanie i odesłanie na nasz adres załączonej deklaracji. Przedmiotowa szkoda była likwidowana zgodnie z prawem miejsca zdarzenia tj. zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Niemiec. W przypadku braku akceptacji powyższego stanowiska, roszczeń można dochodzić na drodze sądowej przeciwko WGV - Versicherung AG ." Co mogę teraz zrobić? Czy musze iść do sądu jeśli nie chcę przyjąć ich oszacowania? Jeśli tak to jak? @hak64 podpowiesz coś? Dzięki - jest już bliżej niż dalej. Ale i tak to wygląda kiepsko. 3 maja była szkoda a dziś jest lipiec.
  7. Dzięki @hak64 Działam. Dam znać jak już wszystko ogarnę - jak poszło. Pozdrawiam
  8. Hej Dzięki za informację. Sory jeśli pytania są podstawowe ale pozwolę sobie zadać: - czyli zgłaszam szkodę u ubezpieczyciela sprawcy - w niemczech. (rozumiem że to nie problem że teraz samochód jest już w Polsce) - Potem oni robią wycenę itd. (wysyłają rzeczoznawcę ?) - No i dostaję jakąś kasę na naprawę samochodu Z tym jadę do ASO i oni działają normalnie jak serwis. A ja płacę z tzw "kieszeni" Dobrze zrozumiałem?
  9. Witajcie, Weekend majowy zakończył się dla mnie nie miłą niespodzianką. Samochód zaparkowany na jednym z parkingów w Niemczech został stuknięty na parkingu. Znalazłem kartkę, że policja zarejestrowała ten incydent. Teraz mam pytanie do Was. Jak załatwić sprawę szkody zagranicznej? ( Do tej pory nie miałem żadnej szkody i nie mam żadnych doświadczeń ze szkodami ) Samochód nie był lakierowany i chciałbym aby tak pozostało - jeśli to możliwe. Ewentualnie który serwis w Warszawie i okolicach poleciacie? Biorę pod uwagę raczej Autoryzowane salony Audi. Dzięki za pomoc Piotrek
  10. Cześć Tomek, Poproszę wycenę kompletu wahaczy przód wraz z wszystkimi pierdołami które potrzebne są do wymiany: Mastersport, Febi i Lemforder. Mój samochód to: A4 B8 Avant 2011 2.0TDI 170KM Quattro Tomek, czy oryginalnie tam są części Lemforder-a? Dobrze się rozeznałem? Czy części Lemforder-a masz z produkcji Niemieckiej? Dzięki i pozdrawiam Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...