Skocz do zawartości

kwek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwek

Informacje

  • Imię
    krzysiek
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kwek

0

Reputacja

  1. kwek

    rysy w zacisku

    Witam, Z powodu że tylny lewy zacisk mi nie odbijał rozebrałem go, tłoczek miał jakieś wżery od rdzy to się kupi nowy, gorzej że na zacisku są dwie takie rysy które delikatnie czuć pod place. To się nadaje do ponownego montażu? Zazczyścić je delikatnie czy szukać drugiego zacisku? dołączam foto. Pzdr
  2. kwek

    kompresja - tragedia

    robiłem olejową i efekt był marny z tego względu że zawory były padnięte.
  3. kwek

    kompresja - tragedia

    Witam ponownie, Głowica zdjęta, poszła do regeneracji, zawory wydechowe na drugim cylindrze tragedia a i jeszcze kilka innych do roboty. Mechanik proponuje zrobić przy okazji pierścienie i panewki chociaż mówi że są jeszcze w miare ok, co o tym myślicie? Jest sens wymieniać pierścienie nic nie robiąć z gładzią cylindra? Jak wygląda docieranie motoru po wymianie pierścieni? Jaki koszt panewek i pierścieni do tego motoru? Pozdrawiam
  4. kwek

    kompresja - tragedia

    Witam, Silnik 1.8t, bfb, 163km, ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodniczego, tzn, gdy go ostatnio sprawdzałem przy wymienia olej ok 8k km temu było ok, teraz brakuje ok 1l, postanowiłem zmierzyć kompresje na cylindrach i wyniki są takie: 11, 4.5, 9, 11. Ale co najdziwniejsze silnik pracuje równo, odpala ok, nie kopci, moc też sie wydaje ok. Czy to możliwe żeby przy takiej kompresji motor chodził normalnie? Pozdrawiam. Ps. Dodam że wyniki mogą być trochę zaniżone ze względu na słaby akumulator, jak chciałem powtórzyć pomiar to już wyraźnie słabiej kręcił i na tym cylindrze na którym wcześniej pokazywał 11 bar było już 9.5, co nie zmienia faktu że na drugim cylindrze kompresja jest wyraźnie niższa, na dnach kupuję nowy aku i powtórzę pomiary.
  5. kwek

    kompresja - tragedia

    Witam, Silnik 1.8t, bfb, 163km, ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodniczego, tzn, gdy go ostatnio sprawdzałem przy wymienia olej ok 8k km temu było ok, teraz brakuje ok 1l, postanowiłem zmierzyć kompresje na cylindrach i wyniki są takie: 11, 4.5, 9, 11. Ale co najdziwniejsze silnik pracuje równo, odpala ok, nie kopci, moc też sie wydaje ok. Czy to możliwe żeby przy takiej kompresji motor chodził normalnie? Pozdrawiam. Ps. Dodam że wyniki mogą być trochę zaniżone ze względu na słaby akumulator, jak chciałem powtórzyć pomiar to już wyraźnie słabiej kręcił i na tym cylindrze na którym wcześniej pokazywał 11 bar było już 9.5, co nie zmienia faktu że na drugim cylindrze kompresja jest wyraźnie niższa, na dnach kupuję nowy aku i powtórzę pomiary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...