kwek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kwek
Informacje
-
Imię
krzysiek
-
Miasto
Mielec
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kwek
0
Reputacja
-
Witam, Z powodu że tylny lewy zacisk mi nie odbijał rozebrałem go, tłoczek miał jakieś wżery od rdzy to się kupi nowy, gorzej że na zacisku są dwie takie rysy które delikatnie czuć pod place. To się nadaje do ponownego montażu? Zazczyścić je delikatnie czy szukać drugiego zacisku? dołączam foto. Pzdr
-
robiłem olejową i efekt był marny z tego względu że zawory były padnięte.
-
Witam ponownie, Głowica zdjęta, poszła do regeneracji, zawory wydechowe na drugim cylindrze tragedia a i jeszcze kilka innych do roboty. Mechanik proponuje zrobić przy okazji pierścienie i panewki chociaż mówi że są jeszcze w miare ok, co o tym myślicie? Jest sens wymieniać pierścienie nic nie robiąć z gładzią cylindra? Jak wygląda docieranie motoru po wymianie pierścieni? Jaki koszt panewek i pierścieni do tego motoru? Pozdrawiam
-
Witam, Silnik 1.8t, bfb, 163km, ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodniczego, tzn, gdy go ostatnio sprawdzałem przy wymienia olej ok 8k km temu było ok, teraz brakuje ok 1l, postanowiłem zmierzyć kompresje na cylindrach i wyniki są takie: 11, 4.5, 9, 11. Ale co najdziwniejsze silnik pracuje równo, odpala ok, nie kopci, moc też sie wydaje ok. Czy to możliwe żeby przy takiej kompresji motor chodził normalnie? Pozdrawiam. Ps. Dodam że wyniki mogą być trochę zaniżone ze względu na słaby akumulator, jak chciałem powtórzyć pomiar to już wyraźnie słabiej kręcił i na tym cylindrze na którym wcześniej pokazywał 11 bar było już 9.5, co nie zmienia faktu że na drugim cylindrze kompresja jest wyraźnie niższa, na dnach kupuję nowy aku i powtórzę pomiary.
-
Witam, Silnik 1.8t, bfb, 163km, ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodniczego, tzn, gdy go ostatnio sprawdzałem przy wymienia olej ok 8k km temu było ok, teraz brakuje ok 1l, postanowiłem zmierzyć kompresje na cylindrach i wyniki są takie: 11, 4.5, 9, 11. Ale co najdziwniejsze silnik pracuje równo, odpala ok, nie kopci, moc też sie wydaje ok. Czy to możliwe żeby przy takiej kompresji motor chodził normalnie? Pozdrawiam. Ps. Dodam że wyniki mogą być trochę zaniżone ze względu na słaby akumulator, jak chciałem powtórzyć pomiar to już wyraźnie słabiej kręcił i na tym cylindrze na którym wcześniej pokazywał 11 bar było już 9.5, co nie zmienia faktu że na drugim cylindrze kompresja jest wyraźnie niższa, na dnach kupuję nowy aku i powtórzę pomiary.
-
Witam Forumowiczów